یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان راه اندازی شد
    06 آبان 1402 - 0:57
    شناسه : 270246
    1

    شهردار لاهیجان گفت: سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان با هدف آشنایی گردشگران با جاذبه های پایتخت چای ایران راه اندازی شد.

    پ
    پ

    Cover 360 - سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان راه اندازی شد - تور

    به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: لاهیجان با دارابودن جاذبه های فراوان گردشگری و اماکن تاریخی و مذهبی با مصوبه دولت نهم به عنوان شهرستان نمونه گردشگری طبیعی و تاریخی ایران شناخته می شود و باید برای معرفی زیبایی های این شهر از تکنولوژی های مختلف استفاده کرد.

    وی اضافه کرد: این تور مجازی با بهره گیری از تکنولوژی عکاسی پانوراما و نمای 360 درجه امکان آشنایی گردشگران و مسافران با جاذبه های توریستی لاهیجان را از طریق پورتال شهرداری لاهیجان به آدرس www.lahijan.ir  فراهم نموده است.
    شهردار لاهیجان گفت: تور مجازی مجموعه‌ای از عکس‌های پانوراما است که این امکان را به بازدید کننده می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی از مراکز تاریخی و طبیعی شهر لاهیجان دیدن کند.

    زنده دل با اشاره به اینکه سال گذشته لاهیجان توسط کمیسیون ملی یونسکو به عنوان پایتخت چای ایران معرفی شد، گفت: سامانه تور مجازی شهرداری لاهیجان فرصتی برای معرفی جاذبه های فراوان این شهر به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

    وی اضافه کرد: بازدید کنندگان تور مجازی از طریق این سامانه می توانند با موزه چای و آرامگاه کاشف السلطنه پدر چای ایران، میدان کاشف، بام سبز، آبشار، مقبره شیخ زاهد گیلانی، مسجد چهارپادشاهان،پل خشتی، میدان ابریشم، میدان شیخ زاهد، مسجد اکبریه، استخر و دیگر نقاط شهر لاهیجان آشنا شوند و در فاز بعدی این پروژه دیگر نقاط گردشگری و مذهبی و نمای داخلی این اماکن هم در سامانه قابل دسترسی خواهند بود.

    وی گفت: در این سامانه از تصاویر هوایی مهرداد گرامی از هنرمندان مطرح لاهیجان که جوایز متعددی از جشنواره های مختلف خارجی و داخلی دریافت نموده، استفاده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.