یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید چراغ خواب سه بعدی
    10 دی 1402 - 13:38
    شناسه : 270502
    1

    چراغ خواب سه بعدی ستادیزاین محصولی خاص و  دکوری است که بیشتر از گذشته کاربرد دارد. این محصول در مدل‌های مختلف طراحی شده است و برای بسیاری از افراد به‌منظور شیک کردن فضای مورد نظر و دکور کردن، استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر همراه با ورود تکنولوژی و همچنین تاثیر آن بر روی تمامی محصولات، چراغ خواب‌ها نیز از طراحی متفاوت برخوردار شدند.

    پ
    پ

    ستادیزاین با رویکردی متفاوت از دیگر تولیدکننده‌های محصولات مشابه توانسته است چراغ‌هایی با طراحی سه بعدی ارائه دهد که قابلیت‌هایی ویژه داشته باشد. در ادامه به انواع چراغ خواب سه بعدی و معرفی این فروشگاه می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

     مشخصات چراغ خواب سه بعدی

    از گذشته تاکنون یعنی از همان ابتدای ورود چراغ خواب به کشور، این محصول با مدل‌های مختلفی عرضه شده‌ است. این چراغ‌های خواب‌‌ با توجه به طراحی سه بعدی خود، توانایی بردن ذهن شما به فراسوی مکان و زمان را دارند.

    چراغ خواب سه بعدی که نام دیگر آن لایت باکس است، محصولی مناسب برای دکوراتیو کردن خانه‌های سبک مدرن و مینی‌مال برای ایجاد هارمونی بیشتر فضا، در آن‌هاست. برای مثال قرار دادن این چراغ خواب‌ها بر روی میز‌آرایش یا فایل کنار تختی، می‌تواند به زیبایی بیشتر این فضاها بیافزاید.

    front d 1740443122 - راهنمای خرید چراغ خواب سه بعدی - بهترین هدیه

    از ویژگی منحصر به‌فرد این چراغ خواب‌ها باید به باکس چوبی آن اشاره کرد که اشکال زیبای مورد نظر در داخل این باکس قابل مشاهده است. تنوع طراحی و تولید با کیفیت‌‌ این محصول شاخصه برجسته آن محسوب می‌شود.

    مقاومت بالای آن‌ها در برابر آسیب‌های فیزیکی و ضربه به دلیل استحکام متریال آن است که نمایانگر واقع‌گرایی همراه با خوش‌ذوقی طراحان این کالا است. این لایت باکس‌ها دارای محافظی از جنس شیشه مصنوعی یا پلکسی هستند؛ لذا وزن سبکی دارد و به راحتی جابه‌جا می‌شود. این محصول پایه لاستیکی ضدخش دارد و جنس چوب به کاررفته در آن‌ها نیز از ام دی اف مرغوب است . این کالا مناسب اتاق‌های خواب، سالن پذیرایی و کافی شاپ است.

    انواع چراغ خواب سه بعدی

    در ستادیزاین انواع مدل‌های جدید چراغ خواب عرضه می‌شود، بدون‌شک هنگامی که برای خرید این وسیله اقدام می‌کنید، ملاک‌هایی را برای خرید در نظر دارید. نگران نباشید ستادیزاین نیاز و سلیقه شما را به خوبی می‌شناسد و مطابق با نیاز شما محصولی را ارائه داده است که با ایده‌آل‌ترین تصور ذهنی شما هماهنگ باشد. در زیر به مدل‌ها و طرح‌های این محصول اشاره می‌کنیم.

    چراغ‌های خواب سه بعدی دختر جنگل، یادآور خاطرات  کودکی؛ در این چراغ خواب دختری را مشاهده می کنید که همراه گوزن است. به خاطر دارید این حیوان نماد اعتماد در انیمه‌های کودکی ما بود؟ لذا این طراحی حس امنیت را در تاریکی شب به دختر کوچولوی شما القا می‌کند، البته تلالو نور آبی و سفید به افزایش این حس کمک کرده است.

    sd46 1 - راهنمای خرید چراغ خواب سه بعدی - بهترین هدیه

    • چراغ‌های خواب سه بعدی دریاچه خرس، القاکننده خوابی آرام؛ این لایت باکس که شامل خرسی در کنار دریاچه با موج نورهای سفید و آبی است، نشانگر خواب زمستانی و عمیق خرس‌هاست. تصور اینکه یک خرسی در شبی مهتابی کنار دریاچه آبی رنگ به خواب رود، آرامشی وصف‌ناپذیر را به دنبال دارد، این‌طور نیست!؟
    • چراغ‌های خواب سه بعدی دختر دریاچه، احساس نشاط و سرزندگی؛ این مدل نیز مانند مدل‌های دیگر احساسی را به مخاطب انتقال می‌دهد که تاثیر مثبتی در ذهن او خواهد داشت. دختر دریاچه، نمادی از شجاعت است. تصور دیدن دختری کنار دریاچه که در میان انبوهی از درختان جنگل ایستاده است، حس خوشایندی به مخاطب القا نمی‌کند؟
    • چراغ‌های خواب‌های سه بعدی کافه و احساس‌های لطیف دونفره؛ این مدل می‌تواند برای افرادی که به فضای کافه و همچنین محیط‌های شیک و باکلاس علاقه‌مند هستند، فضایی خاص را تداعی کند که بی‌درنگ احساسات لطیف آن‌ها را برمی‌انگیزد. این چراغ خواب با تم قهوه‌ای و طلایی دوهمراه را نشان می‌دهد که در حال سرو‌ قهوه هستند.
    • چراغ‌های خواب سه بعدی پاریس، حسی فراتر از مرزها؛ محصولی ویژه و خاص که تیم توسعه‌دهنده کیفی محصولات ستادیزاین توانسته است آن را به‌خوبی طراحی و اجرا کند. این طرح بی‌نظیر، برج ایفل را در میان رنگ‌های روشن صورتی و آبی به‌تصویر می‌کشد.
    • چراغ‌های خواب سه بعدی پری دریایی، سفر به اعماق اقیانوس؛ پری دریایی از دیرباز نماد رویای شیرین دخترانیست که با قصه‌های مادربزرگشان به خواب می‌رفتند. اینک تصور جلبک‌های دریایی و ماهی‌ها در کنار پری، رویای به تصویر کشیده‌ دخترانه آن‌ها خواهد بود! تم سفید وآبی آن، به خلق بیشتر زیبایی این تصویر منجر شده است.
    • چراغ‌های خواب سه بعدی جویندگان غار اسرارآمیز، چالش بی پایان کودکان دیروز و امروز؛ غار صخره‌ای همراه با کودکانی که موفق به خلق رویای خود شدند، تصویری مهیج برای کودک  امروز است که نیازمند هیجان‌ است. این لایت باکس با تم نارنجی و زرد جای هیچ حرفی برای القای حس نشاط و هیجان باقی نمی‌گذارد.
    • چراغ‌های خواب سه بعدی زیردریایی و اختاپوس، حس ناب ماجراجویی؛ دو مرد که درون یک زیردریایی در اقیانوس به اختاپوسی برخورد می‌کنند که ادامه این داستان را ذهن خلاق مخاطب خلق خواهد کرد. البته تم نارنجی و زرد این چراغ خواب، مسیر ذهنی شما را پر از احساس نشاط خواهد کرد.
    • چراغ‌های خواب سه بعدی شب مهتابی، یک رویای فانتزی؛ فضایی دراماتیک با برکه‌ای در جنگل همراه با نورهای سفید و آبی نمی‌تواند احساس‌های لطیف و شاعرانه یک دختر و پسر جوان را به چالش بکشد؟!

     خرید چراغ خواب سه بعدی از ستادیزاین

    طراحی اختصاصی چراغ‌ خواب سه بعدی ستادیزاین توانسته است محصولی بی‌رقیب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.کاربردهای این چراغ متفاوت است و هرکدام مناسب فضای خاصی طراحی شده‌اند.

    مجموعه تولیدی ستادیزاین موفق شده است با توجه به نیاز امروزی افراد، طراحی شیک و جدیدی را رقم بزند. این فروشگاه محصولات خود را به‌صورت عمده و جزئی به‌فروش می‌رساند.

    البته افرادی که قصد خرید چراغ خواب سه بعدی با تعداد بالا را دارند، می‌توانند از تخفیف‌های جذاب این فروشگاه بهره‌مند شوند. هر مجموعه لایت باکس، دارای ۱۲ عدد چراغ خواب است که ستادیزاین با بسته‌بندی مناسب آن‌ها را عرضه می‌کند.

    sd44 1 - راهنمای خرید چراغ خواب سه بعدی - بهترین هدیه

    ستادیزاین؛ فروشگاه آنلاین بدون مرز

    این فروشگاه دارای یک مجموعه متخصص و خوش‌ذوق در عرصه تولیدات کارهای هنری و دکوری است، از تابلو چوبی تا دیواراویز و محصولات رزینی را برای هموطنان عزیز تولید می‌کند، یک مجموعه پرتلاش و هنرمند خانوادگی! برای خرید انواع هدایا در مناسبت‌های رسمی یا روزهای خاص مانند تولد می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی بهره بگیرید.

    خرید محصول‌های موجود در این فروشگاه نیز به چند انجام روش می‌شود. در روش اول می‌توانید وارد سایت ستادیزاین (https://designseta.com/) شوید و محصول موردنظر خود را به سبد اضافه کنید، این فرآیند در نهایت بیشتر از دو دقیقه وقت شما را نمی‌گیرد.

    روش پیشنهادی دیگر ما این است که از طریق صفحه اینستاگرام ما اقدام به خرید کنید که در این روش، لازم است عکس محصول را به دایرکت ارسال کنید تا سفارش شما به شکل تکی و عمده ثبت شود. لازم می‌دانیم در پایان بگوییم شما پس از ثبت محصول در موقع مقرر شده می‌توانید محصول را داشته باشید.

    ارسال با پیک در بازه زمانی توافق‌شده، یکی از مزیت‌های این مجموعه است. به دلیل نوسان قیمت‌ها شما می‌توانید با شماره‌های ثبت شده در این رپورتاژ تماس گرفته و تمام ابهامات خود را رفع کنید و همچنین از قیمت روز محصول مطلع شوید.

    هم‌وطن ایرانی! ما اعتماد شما را ارج می‌نهیم و همواره با پیشرفت و اعتلای تولیدات خود، بیش از پیش آن را پاسخ می‌دهیم، کافیست محصولات ما را حمایت کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “راهنمای خرید چراغ خواب سه بعدی”
    1. سلام وقت بخیر
      خیلی ممنون از مطلب خوبتون
      لطفا درباره ساخت این چراغ خواب های سه بعدی هم توضیح بدید
      اصلا میشه اینا رو تو خونه هم ساخت؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.