جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش شمار شهدای انفجارهای تروریستی کرمان به 103 شهید و 141 مجروح
    13 دی 1402 - 16:00
    شناسه : 270686
    0

    در حالی که گزارش‌ها از شنیده شدن صدای 2 انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان حکایت‌ دارد، رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که با شهادت برخی دیگر از مجروحان انفجارهای تروریستی عصر امروز مسیرهای گلزار شهدا، شمار شهدا تا کنون به 103 نفر افزایش یافته است.

    پ
    پ

    شهید و ۷‍۱ مصدوم در انفجار تروریستی کرمان - افزایش شمار شهدای انفجارهای تروریستی کرمان به 103 شهید و 141 مجروح - انفجار تروریستی

     

    در حالی که گزارش‌ها شنیده شدن صدای 2 انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان حکایت‌ دارد، اظهارات رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که شمار شهدا به ۱۰۳ نفر افزایش یافته است و شمار مجروحان ۱۴۱ نفر است که تعدادی از آنان حالشان وخیم است.

    به گفته او، مصدومان به بیمارستان های پیامبر اعظم، باهنر، شفا و افضلی پور انتقال یافته‌اند و آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و اورژآنس کشور نیز هواپیمایی آماده کرده اما هنوز درخواست نیازی داده نشده؛ همه ظرفیت ها آماده باش هستند.

    برخی منابع که در صحنه انفجار امروز حضور دارد اعلام کردند که در ورودی گلزار شهدای کرمان، 2 کیف بمب گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

    یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا:

    بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که در مسیر گلزار شهدای کرمان، ۲ بسته‌ بمب گذاری شده وجود داشته که تروریست‌ها با ریموت آنها را منفجر کرده‌اند.

    به گفته وی برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی این عملیات تروریستی انتحاری نبوده است.

    جعفر میعادفر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان خبر داد و اظهار کرد: در این حادثه تا این لحظه 71 نفر از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

    وی افزود: متأسفانه 53 نفر از مصدومان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و به شهادت رسیده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.