جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با سه حرکت به درآمدزایی باشگاه استقلال، کمک کنید
    13 دی 1402 - 18:05
    شناسه : 270697
    0

    کانال رسمی یوتیوب باشگاه استقلال، به 25 هزار دنبال کننده، نزدیک شده است اما برای ایجاد درآمد ارزی قابل توجه و پایدار، در فاز اول نیازمند عبور از مرز 50 هزار دنبال کننده هستیم.

    پ
    پ

    سه حرکت به درآمدزایی باشگاه استقلال، کمک کنید - با سه حرکت به درآمدزایی باشگاه استقلال، کمک کنید - استقلال

    هواداران فهیم باشگاه بزرگ استقلال ایران، باشگاه محبوب شما برای ایجاد درآمدهای ارزی، نیاز به همراهی هواداران خود در یوتیوب دارد. مفتخریم به اطلاع شما برسانیم با حمایت هواداران عزیز استقلال، کانال رسمی یوتیوب باشگاه استقلال، به 25 هزار دنبال کننده، نزدیک شده است اما برای ایجاد درآمد ارزی قابل توجه و پایدار، در فاز اول نیازمند عبور از مرز 50 هزار دنبال کننده هستیم.

    هواداران استقلال می توانند با سابسکرایت صفحه یوتیوب باشگاه در راه ایجاد درآمدهای ارزی پایدار، برای باشگاه محبوب خود، قدم بردارند. این کار برای شما عزیزان، هزینه ای ندارد اما برای باشگاه استقلال درآمد ارزی ایجاد می کند و این درآمد، در راه تامین خواسته های شما هواداران عزیز و تقویت استقلال، هزینه خواهد شد.

    نحوه سابسکرایب و عضویت در کانال رسمی یوتیوب باشگاه استقلال، در سه اسلاید، در این پست تلگرامی، آموزش داده شده است. اگر ایمیل ندارید، پس از ایجاد ایمیل، وارد لینک زیر شوید و طبق دستورالعمل، با سه حرکت، ما را در راه ایجاد درآمدپایدار برای استقلال همراهی کنید:

    ▶️ https://youtube.com/@Esteghlal_Official

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.