یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استرداد کلاهبردار ۲۲۰ میلیارد تومانی به کشور
    20 دی 1402 - 21:02
    شناسه : 271291
    0

    ­رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی فراجا از دستگیری متهمی که در حوزه رمز ارز ۲۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود خبر داد. وی افزود:این متهم با راه‌اندازی سه پایگاه اینترنتی جعلی ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری از هموطنان کرده بود که در یکی از کشورهای همسایه بازداشت و به کشور استرداد شد.

    پ
    پ

    کلاهبردار ۲۲۰ میلیارد تومانی به کشور - استرداد کلاهبردار ۲۲۰ میلیارد تومانی به کشور - استرداد

    به گزارش صداوسیما:سردار کریمی گفت: این متهم با ادعای خرید قانونی ارز دیجیتال اقدام به راه اندازی سایت جعلی کرده و از همین روش مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان از هموطنان کلاهبرداری می‌نماید.

    وی ادامه داد: براساس اعلام مراجع قضایی مبنی بر متواری شدن نامبرده موضوع شناسایی و دستگیری و استرداد وی، در دستور کار پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: در پی تحقیقات پلیسی و اطلاعات بدست آمده، این مجرم پس از کلاهبرداری، به صورت غیر قانونی به یکی از کشور‌های منطقه متواری می‌شود.

    سردار کریمی اظهار داشت: پلیس با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی لازم با مراجع مربوط داخلی و خارجی علیه وی اعلان قرمز صادر می کند و متعاقباً متهم در کشور محل اختفا ردیابی و دستگیر شد.

    این مقام انتظامی ضمن اشاره به اتهام کلاهبرداری و پولشویی از طریق سه سایت جعلی گفت: با پیگیری‌های فنی و ردیابی بین المللی مشخص شد این متهم از یک کشور به صورت هوایی به کشور دیگر پرواز کرده است.

    سردار کریمی در پایان ضمن اشاره به تلاش پلیس بین الملل فراجا در ردیابی شناسایی و دستگیری این مجرمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرز‌های وردی کشور خاطر نشان کرد: متهم توسط ماموران پلیس بین الملل فراجا روز چهارشنبه مسترد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.