چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازي فوتبال تيم منتخب طراحان گرافيک و تيم منتخب استقلال و پرسپوليس
    14 فروردین 1395 - 16:02
    شناسه : 2715
    1

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومي انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران؛ روز گذشته جلسه‌اي ويژه در محل انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران با حضور کارشناسان فدراسيون فوتبال و علي کفاشيان و همچنين هيات مديره انجمن برگزار شد. در اين جلسه که براي ايجاد يک تفاهم‌نامه مابين انجمن و وفدراسيون فوتبال برگزار […]

    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومي انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران؛ روز گذشته جلسه‌اي ويژه در محل انجمن صنفي طراحان گرافيک ايران با حضور کارشناسان فدراسيون فوتبال و علي کفاشيان و همچنين هيات مديره انجمن برگزار شد.
    در اين جلسه که براي ايجاد يک تفاهم‌نامه مابين انجمن و وفدراسيون فوتبال برگزار شده بود، علي کفاشيان با ذکر اين نکته که تا کنون در ميادين فوتبال کشور هيچ نظارتي بر سطح کيفي تبليغات دور زمين نبوده است از انجمن دعوت کرد تا از اين پس نظارت جامعي بر روي تبليغات دور زمين داشته باشند و به استانداردسازي آن کمک کنند.

     

    02 nkh s b rangmagazine - بازي فوتبال تيم منتخب طراحان گرافيک و تيم منتخب استقلال و پرسپوليس - استقلال 01 nkh s b rangmagazine - بازي فوتبال تيم منتخب طراحان گرافيک و تيم منتخب استقلال و پرسپوليس - استقلال

    ابراهيم حقيقي؛ رييس انجمن صنفي طراحان گرافيک نيز در اين جلسه با تبريک سال نو و با اشاره به صحبت‌هاي علي کفاشيان گفت: امروز ميادين ورزشي ما تبديل به حجم آشفته‌اي از تبليغات غير استاندارد شده و در ادامه راه انجمن صنفي طراحان گرافيک با امضاي اين تفاهم‌نامه از نمايش تبليغات زننده و غير‌استاندارد جلوگيري خواهد کرد.
    در بخش ديگر اين جلسه که اولين جلسه کاري انجمن در سال جاري محسوب مي‌شود به پيشنهاد مسعود سپهر در يک بازي از ليگ فوتبال کشور و براي رونمايي از اين تفاهم‌نامه تيم منتخب طراحان گرافيک به مصاف تيم منتخب استقلال و پرسپوليس خواهد رفت.
    قرار است اين بازي پيش از بازي اصلي استقلال و پرسپوليس در روز جمعه ۲۷ فروردين به مدت ۳۰ دقيقه و در دو نيمه برگزار شود هنرمندان ذيل در ترکيب تيم منتخب طراحان گرافيک قرار گيرند:

    اونيش امين‌الهي (دروازه‌بان)

    بيژن صيفوري (دفاع)
    مجيد عباسي (دفاع)
    کورش پارسانژاد (دفاع)

    بهراد جوانبخت (هافبک وسط)

    علي رشيدي (هافبک)
    ساعد مشکي (هافبک)
    اميرحسن قوچي‌بيک (هافبک)

    آريا کسايي(خط حمله)

    ايمان صفايي (خط حمله)
    فرهاد فزوني (خط حمله)

    ذخيره:

    فرزاد اديبي
    مهران زماني(دروازه‌بان)
    مسعود سپهر
    عليرضا مصطفي‌زاده
    ابراهيم حقيقي
    قباد شيوا
    امراله فرهادي
    مصطفي اسدالهي

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.