چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41513 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دختر جوان 5 ساعت در دخمه شیاطین قلعه گنج / پلیس نجاتش داد
    25 دی 1402 - 3:18
    شناسه : 271586
    1

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج استان کرمان گفت: یک دختر نوجوان در این شهرستان ظرف کمتر از پنج ساعت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد شد.

    پ
    پ

    جوان 5 ساعت در دخمه شیاطین قلعه گنج - دختر جوان 5 ساعت در دخمه شیاطین قلعه گنج / پلیس نجاتش داد - دختر

    به گزارش رکنا ؛ کیومرث قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم ربایان قصد دارند فرد گروگان را از پهنه جغرافیای این شهرستان انتقال دهند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

    این مقام قضایی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دختر ١۴ ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان صادر شد.

    قاسمی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق، فرد گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

    وی با اشاره به اینکه این دختر نوجوان صحیح و سالم تحویل والدین شده است تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم بازداشت شده اند.

    قاسمی در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد.

    دادستان قلعه گنج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن، سخت و عبرت آموز خواهد بود.

    شهرستان قلعه گنج در ۴۰۰ کیلومتری جنوب استان کرمان و همجوار استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

    قلعه گنج از شمال با شهرستان رودبار جنوب، از شمال غربی با شهرستان کهنوج، از غرب با شهرستان منوجان، از شرق با شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، از جنوب شرقی با شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان و از جنوب با شهرستان بشاگرد استان هرمزگان همسایه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.