شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایران رکورددار اختلال اینترنت در جهان شد
    26 دی 1402 - 2:19
    شناسه : 271643
    1

    دومین گزارش کیفیت اینترنت در ایران، توسط کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن تجارت الکترونیک تهران منتشر شد.

    پ
    پ

    رکورددار اختلال اینترنت در جهان شد - ایران رکورددار اختلال اینترنت در جهان شد - اختلال اینترنت

    به گزارش تجارت‌نیوز، دومین گزارش تحلیلی اختلال‌ها، محدودیت‌ها و سرعت اینترنت در ایران، صبح امروز توسط کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن، در اتاق بازرگانی تهران، رونمایی شد.

    این گزارش در راستای اولین گزارشی است که تیرماه سال جاری، از وضعیت کیفیت اینترنت در ایران منتشر شد و طی نامه‌ای رسمی به اطلاع ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوط، رسید.

    کمیسیون اینترنت و زیرساخت انجمن تجارت الکترونیک تهران در دومین گزارش خود در خصوص وضعیت اینترنت کشور آورده است: همانطور که مشخص است ایران با میانگین حدود ۴۸ درصد وبسایت دارای اختلال، پس از چین با میانگین حدودی ۴۷ درصد به عنوان اولین کشور با بیشترین اختلال اینترنت در۹ ماه اخیر است.

    خط تیره در این جدول به معنی قرارنگرفتن کشورهای منتخب در میان پایینترین کشورهای این رتبه بندی است؛ به این معنا که حتی همین کشورهای انتهای جدول نیز در تمامی ماه ها جزو کشورهای با اختلال بسیار زیاد نبودند، حال آن که ایران در این ماه ها صدرنشین این جدول است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.