شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
معرفی پکیج آموزش حسابداری
27 دی 1402 ساعت: 10:57
شناسه : 271717
1

بهترین روش آموزش حسابداری تعداد افراد زیادی هستند که علاقه‌مند هستند تا از طریق یادگیری این رشته کسب درآمد کنند باید توجه داشته باشید که برای کار در حوزه حسابداری نیاز دارید تا مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی آموزش ببینید.

پ
پ

بهترین روش آموزش حسابداری تعداد افراد زیادی هستند که علاقه‌مند هستند تا از طریق یادگیری این رشته کسب درآمد کنند باید توجه داشته باشید که برای کار در حوزه حسابداری نیاز دارید تا مفاهیم و اصول اولیه حسابداری را به صورت تخصصی آموزش ببینید. حسابداری به عنوان زبان بین المللی تجارت، شناخته شده است به همین‌خاطر در همه جای دنیا بازار  کار خواهد داشت. این دوره آموزشی برای افرادی در نظر گرفته شده است که علاقمند به یادگیری این آن از پایه می‌باشند.

معرفی پکیج آموزش حسابداری

word image 271717 1 scaled - معرفی پکیج آموزش حسابداری -

ما ساخت پکیج آموزش حسابداری با بهترین کیفیت و به روزترین متد آموزشی جامع قصد داریم تا  به دانشپذیران کمک کنیم این علم را به صورت تخصصی آموزش ببینند و مانند یک حرفه‌ای وارد بازار کار شوند توجه داشته باشید که افرادی که علاقمند به یادگیری حسابداری هستند اما دانشی در این زمینه ندارند هم می توانند از این دوره اموزشی استفاده نمایند چرا که آموزش‌های ما از مفاهیم پایه و به صورت عملی و تئوری به دانش پذیران ارائه خواهد شد.

دوره آموزش حسابداری مناسب چه افرادی است؟

همه افرادی که علاقه‌مند به علم حسابداری هستند می توانند از این دوره‌ آموزشی استفاده نمایند اما پیشنهاد به دانشپذیران عزیز این است که اگر در این زمینه اطلاعات زیادی ندارند از مقدماتی این پکیج آموزشی می‌توانید برای یادگیری آغاز نمائید.

به طور کلی این دوره آموزشی  مناسب افراد زیر می‌باشد:

علاقمندان به حسابداری

علاقمندان به ورود به بازار کار

و به طور کلی همه کسانی که به دنبال یادگیری اصولی حسابداری می‌باشند.

چون آموزش‌های ما به صورت پکیج بوده افرادی که زمان مشخصی را نمی‌توانند برای کلاس و آموزش قرار دهند و یا کمبود تایم دارند نیز می‌توانند از این آموزش‌ها استفاده نمایند. (پکیج حسابداری)

چرا از پکیج آموزش حسابداری استاد حامد ناصری استفاده نمائید؟

دلایل زیر بعضی از مواردی هستند که می‌توانید با دانستن آن‌ها به راحتی و با خیال راحت از این پکیج آموزش حسابداری استفاده نمائید:

اگر از علاقمندان به این رشته هستید ولی نمی دانید که باید از کجا شروع کنید این دوره‌های آموزشی می‌تواند به شما کمک کند.

همچنین اگر به دنبال افزایش کسب دانش و معلومات خود هستید می‌توانید از این پکیج‌های آموزشی استفاده نمائید.

اگر زمان زیادی برای شرکت در دوره‌های آموزشی را ندارید این پکیج‌ها برایتان مناسب است.

 نحوه استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی ، بیمه و کار و تجارت

word image 271717 2 scaled - معرفی پکیج آموزش حسابداری -

با استفاده از پکیج آموزش حسابداری استاد جامد ناصری نحوه استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی، بیمه و … آموزش داده شده چرا که در حسابدارها در سیستم اطلاعاتی  موظف هستند تا موازین و قوانین را رعایت نمایندبه همین‌دلیل آگاهی داشتن از تکالیف مقرر در قانون مالیاتی ، قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین تجارت و سایر قوانین مربوط به حسابداران ضرورتی است انکار ناپذیر، آموختن این مهارت بسیار اهمیت دارد و برای موفقیت و پیشرفت در حسابداری مورد نیاز می‌باشد.

این محصول مناسب چه اشخاصی می باشد؟

word image 271717 3 scaled - معرفی پکیج آموزش حسابداری -

دانشجویان رشته حسابداری، مدیریت، اقتصاد، بازرگانی و حقوق

حسابداران

مدیران مالی

صاحبین کسب و کار در تمامی اصناف

کارفرمایان و مدیران شرکت

فعالان حوزه مالی و اقتصادی

ممیزهای مالیاتی و یا سرممیزهای مالیاتی

تمام افرادی که به یادگیری حسابداری علاقه دارند.

استفاده از این پکیج آموزشی چه دستاوردی برای من دارد؟
  • افزایش سطح دانش حسابداری
  • ارتقاء جایگاه شغلی
  • کسب درآمد بیشتر
  • پیشگیری از بروز اشتباهات در محل کار
  • مدیریت کردن امور مالی و مالیاتی خود
  • دفاع از پرونده‌های مالیاتی بر اساس تسلط بر قوانین مالیاتی
  • انجام امور حسابداری شرکت های بازرگانی
  • انجام امور حسابداری شرکت های خدماتی

پکیج آموزش مالیات

مالیات بر ارزش افزوده یکی از انواع مالیات های غیرمستقیم و منابع درآمد دولت است. فرمول مالیات بر ارزش افزوده بر اساس ارزش افزوده ایجاد شده در مراحل مختلف تولید یک کالا یا خدمت تعیین می شود. لازم به ذکر است پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده مصرف کننده نهایی می باشد. بر اساس آخرین قانون مالیاتی سال 1402، محاسبه ارزش افزوده با اظهارنامه مالیات بر خود در سامانه ارزش افزوده انجام می شود. مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده 15 روز پس از پایان هر فصل تعیین می شود و گاهاً مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی تمدید می شود.

در بین انواع مالیات شرکت ها، روش محاسبه مالیات بر ارزش افزوده چندان دشوار نیست و به این صورت است که مودیان مالیاتی را که پرداخت کرده اند از مالیاتی که از خریدار دریافت کرده اند کم می کنند و در نهایت، مابقی مبلغ را به صورت ارزش دریافت می کنند. مالیات اضافه شده به اداره مالیات، این کشور است که پرداخت می کند.

در ادامه با مفهوم مالیات بر ارزش افزوده آشنا می شویم، مباحث این نوع مالیات را معرفی می کنیم، تاریخچه آن را مرور می کنیم و نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده را توضیح می دهیم. با اطلاعات جامع ارائه شده.

تاریخچه ارزش افزوده

برای اجرای این مالیات در ایران، لایحه وی ابتدا در دی ماه 1366 به شورای اسلامی ارائه شد که این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و پس از اعمال نظرات مثبت و منفی به صحن علنی مجلس تقدیم شد. ، پس از تصویب 6 ماده به درخواست دولت و با توجه به اجرای سیاست تثبیت قیمت ها مجددا به دولت ارسال شد.

در سال 1370، معاونت امور مالی صندوق بین المللی پول، در راستای اصلاح نظام مالیاتی جمهوری اسلامی ایران، اجرای سیاست مالیات بر ارزش افزوده را به عنوان یکی از عوامل اصلی با هدف افزایش کارایی و کارایی پیشنهاد کرد. اصلاح سیستم مالیاتی بر اساس نظرات کارشناسان صندوق بین‌المللی پول، مطالعات و تحلیل‌های متعددی در این زمینه در وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده و اجرای مالیات بر ارزش افزوده طی سمینارها و همایش‌ها برجسته شده است.کمیته‌های علمی مختلف در حضور کارشناسان داخلی و خارجی

وزارت اقتصاد و دارایی مطابق با برنامه ساماندهی اقتصادی کشور، اصلاحات اساسی در نظام مالیاتی از جمله حذف انواع معافیت ها، لغو انواع مالیات ها و گسترش نظام مالیاتی را آغاز کرد. بر اساس آن، با تاکید ویژه بر کارایی نظام مالیاتی، مطالعات امکان سنجی جدیدی در این زمینه انجام شده است.

با توجه به اهمیت گسترش پایه مالیاتی به عنوان یکی از اصول اساسی سیاست های مالی برنامه ساماندهی اقتصادی کشور، معاونت درآمد مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی با در نظر گرفتن بستر فرهنگی، مطالعات علمی متعددی را انجام داده است. ویژگی های اجتماعی و اقتصادی کشور در زمینه اجرای مالیات بر ارزش افزوده. از دی ماه 1376 شروع شد.

.

آموزش تحریر دفاتر قانونی

word image 271717 4 - معرفی پکیج آموزش حسابداری -

بسته آموزش حسابداری تحریر دفاتر روزنامه و کل را با مواد قانونی که باید رعایت گردد در این ویدیوها آموزش می بینید و میاموزید که چه مواردی باعث رد دفاتر خواهد شد. آئین نامه تحریر دفاتر موضوع ماده 95 قانون مالیات های مستقیم یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر حسابدار می بایست به آن تسلط کامل داشته باشد و قوانین و مقررات مربوط به آن را بداند چرا که سازمان امور مالیاتی دفاتر شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهد و چنانچه مودی به این قوانین عمل ننماید متاسفانه جرائم و مشکلات مالیاتی بسیاری را تحمیل می نماید.

این پکیج مناسب چه افرادای می باشد؟

دانشجویان

حسابداران

مدیران مالی

کارشناسان مالیاتی

مدیران بنگاه های اقتصادی

و تمامی علاقه مندان به یادگیری حسابداری در هر سطحی.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.