چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41513 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان
    28 دی 1402 - 18:42
    شناسه : 271809
    0

    محمد کرمی رییس حوزه قضایی رودبنه از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در روستای امیرآباد بخش رودبنه لاهیجان خبر داد.

    پ
    پ

    مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان - تخریب مجتمع ویلایی غیرمجاز در لاهیجان - امیرآباد

    به گزارش روابط عمومی و رسانه دادگستری گیلان، محمد کرمی رئیس حوزه قضایی بخش رودبنه لاهیجان گفت : در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و حسب تاکیدات ریاست محترم قوه قضایی و رییس کل دادگستری گیلان یک مجتمع ویلایی غیرمجاز در ساحل روستای امیرآباد این بخش تخریب شد.

    محمد کرمی افزود : سازنده متخلف ، ۱۴ واحد ویلای غیرمجاز را به ارزش ۱۴۰ میلیارد تومان در یک هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی و ساحلی روستای امیرآباد بخش رودبنه ساخته بود.

    وی همچنین خاطرنشان کرد : دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با جدیت برخورد کرده و دستگاه‌های متولی هم مکلف به افزایش نظارت‌ها در این زمینه هستند که در صورت کم کاری باید پاسخگو باشند.

    گودرز کمال پور ، مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان نیز با اشاره به اینکه با استعلامات انجام شده مشخص شد این اراضی خارج از طرح هادی بوده است تصریح کرد: با طرح شکایت از سوی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور دستگاه قضایی و تایید دیوان عدالت اداری کشور تخریب این مجتمع ویلایی غیرمجاز آغاز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.