×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

با مردم :در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری دفتر خدمات سرمایه گذاری ستاد خدمات سفر سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور پاسخگویی و جذب سرمایه گذاران در فاز تجارت و گردشگری خدمات و اطلاعات مورد نیاز را به مراجعین مرتبط با حوزه اقتصادی این سازمان ارائه می‌کرد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در این دفتر اطلاعات و فرم‌های لازم در خصوص فرآیندهای سرمایه گذاری، ثبت شرکت، فعالیت اقتصادی، تجاری، تولیدی به گردشگران حاضر در فاز تجارت و گردشگری منطقه ارائه شده و علاوه به راین خدمات،هماهنگی‌های صدور مجوزهای مرتبط با حوزه فعالیت معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از سوی این دفتر انجام می‌شد.

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، ظرفیت‌ها و ویژگی‌های های منطقه آزاد انزلی و ارائه توضیحاتی در خصوص مزیت‌های خلق شده در منطقه آزاد انزلی توسط مدیران و کارشناسان معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از دیگر اقدامات این دفتر در ایام تعطیلات نوروزی بود که با استقبال گردشگران و مسافرین منطقه مواجه شد.

فعالیت این دفتر به عنوان یک حرکت جدید در ارائه خدمات مختلف به گردشگران به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات سرمایه گذاری، از سوی این سازمان در دوره تعطیلات نوروزی از ۲۷ اسفندماه گذشته آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

گفتنی است نمایندگان معاونت اقتصادی سازمان در ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در راستای ارائه جاذبه‌ها و مزایای سرمایه گذاری در دوران تعطیلات نوروزی به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت بودند تا با حضور در این دفتر زمینه انجام خدمات لازم و مورد نیاز علاقمندان به سرمایه گذاری در این منطقه فر آهم شود.

22

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.