جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاریخ از آیت الله هاشمی به نیکی یاد خواهد کرد
    20 دی 1395 - 19:04
    شناسه : 27252
    0

    نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان و معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیام تصیلی را صادر کرد. به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر ناگوار ارتحال عالم […]

    پ
    پ

    نجار تمیزکار - تاریخ از آیت الله هاشمی به نیکی یاد خواهد کرد - اخبار لاهیجان

    نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان و معاون دانشگاه و رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیام تصیلی را صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    انا لله و انا الیه راجعون
    خبر ناگوار ارتحال عالم مجاهد و نستوه، یار دیرین امام و انقلاب و رهبری حضرت آیت ا… هاشمی رفسنجانی غیر منتظره ترین خبری بود که بعد از فوت حضرت امام خمینی (ره) در سطح جامعه منتشر شد. آری، حقیقتا استوانه خردورزی و دانش پژوهی از میان ما رخت بربست و در جوار رحمت حق آرام گرفت؛ شخصیتی که راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برای برخورداری همه مردم از علم و دانش یکی از هزاران کار ارزشمند او در تاریخ انقلاب است.
    مردان بزرگ همواره در تاریخ خواهند ماند و تا همیشه زنده و جاوید خواهند بود و قطعا هاشمی از مردانی است که تاریخ از او به نیکی یاد خواهد کرد زیرا امام تاریخ ساز ما در وصف او فرمودند که «هاشمی زنده است چون نهضت زنده است».
    اینجانب ارتحال این عالم وارسته، سیاستمدار فرهیخته و مرد میدان مبارزه و جهاد فی سبیل ا… را خدمت مقام معظم رهبری، جامعه دانشگاهی و دلسوزان انقلاب و اسلام تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم غفران الهی مسالت می کنم.

    جواد نجار تمیزکار نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان – معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.