چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام جنجالی جدید پسر الهام چرخنده؛ مادرم بی مهر و بی مسئولیت است و…
    11 بهمن 1402 - 12:39
    شناسه : 272717
    0

    چند روز پیش ارسطو نوابی پسر فرشید نوابی و الهام چرخنده یک استوری منتشر کرد که با حواشی زیادی همراه شد.

    پ
    پ

    جنجالی جدید پسر الهام چرخنده - پیام جنجالی جدید پسر الهام چرخنده؛ مادرم بی مهر و بی مسئولیت است و... - الهام چرخنده

    چندروز پیش بود که ارسطو نوابی فرزند مشترک فرشید نوابی و الهام چرخنده در صفحه شخصی اش یک پست منتشر کرد و نوشت: دیگه مادری به اسم الهام چرخنده ندارم.

    فرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده به استوری فرزندش ارسطو که نوشته بود «دیگه مادری به اسم الهام چرخنده ندارم» واکنش نشان داد. پسر الهام چرخنده توضیح بیشتری درباره این نوشته نداده است، اما این پست با جنجال زیادی در فضای مجازی همراه شد. الهام چرخنده و فرشید نوابی سالهاست که از همدیگر جداشده‌اند.

    حال ارسطو نوابی پسر الهام چرخنده به تازگی با انتشار یک پست جنجال تازه ای به پا کرده است. او نوشت: قابل توجه کسانی که من و پدرمو قضاوت و توهین کردند..پست قبلی من  به دلیل بی مهری و بی توجهی  مادرم طی این سالها بود نه چیز دیگه. به خدا واگذارتان میکنم..

    الهام چرخنده سه ازدواج داشته که دو مورد آن به طلاق کشیده شده است. دومین ازدواج الهام چرخنده با فرشید نوابی از بازیگران سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۵ شکل گرفت که پسر دوم خود را به نام ارسطو به دنیا آورد، اما زندگی این زوج هنری دوام نیاورد و الهام چرخنده در سال ۱۳۹۲ رسما اعلام کرد که از فرشید نوابی جدا شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.