چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41513 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمله غیربومی‌ها به گیلان/ پس از ۱۷ مدیرکل غیربومی نوبت به کاندیدای غیربومی رشت رسید!
    12 بهمن 1402 - 20:08
    شناسه : 272808
    2

    استان گیلان این روزها شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای را سپری می‌کند، حضور همزمان ۱۷ مدیرکل و رئیس غیربومی در ادارات استان گیلان وضعیت استان را با بحرانی جدی مواجه کرده است.

    پ
    پ

    غیربومی‌ها به گیلان - حمله غیربومی‌ها به گیلان/ پس از ۱۷ مدیرکل غیربومی نوبت به کاندیدای غیربومی رشت رسید! - رشت

    به گزارش «یاورمردم»؛ استان گیلان این روزها شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای را سپری می‌کند، حضور همزمان ۱۷ مدیرکل و رئیس غیربومی در ادارات استان گیلان وضعیت استان را با بحرانی جدی مواجه کرده است.

    برخی از این مدیران همچون مدیرعامل منطقه آزاد انزلی کار را حتی از مدیریت پروازی هم گذرانده و عملاً به مدیرعاملی منطقه آزاد انزلی به چشم شغل دوم خود نگاه می‌کند!

    در این میان اوضاع آن‌قدر درهم‌وبرهم است که یک جوان غیربومی از استان دیگر هم به خود جرئت عرض‌اندام داده تا در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت شرکت کند.

    این شاید آغاز یک دوره جدید در شهر رشت باشد که پس از فتح استان توسط مدیران غیربومی و خریداری فلّه‌ای زمین توسط غیربومی‌های خشکی‌نشین، حالا کار به جایی رسیده است که یک غیرگیلانی هوس کرده است تا ردای نمایندگی رشت را در مجلس شورای اسلامی بر تن کند که البته بیشتر چیزی شبیه به یک توهم و خیال‌پردازی است.

    این کاندیدای غیربومی و ناپخته البته عروسک خیمه‌شب‌بازی پایداری‌چی‌های دائم‌الشکست خورده‌ای شده است که به‌زودی در خصوص برخی اقدامات آنان، بخصوص «لوچان» زدن آن‌ها در تلگرام خواهیم گفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.