شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیازمند تغییراتی در زیر ساخت‌ها و بهینه‌سازی سیستم‌های دانشگاهی هستیم
    14 فروردین 1395 - 21:05
    شناسه : 2741
    0

    رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، برای تغییر جریان علمی کشور و تبدیل شدن به جامعه‌ای دانش بنیان، نیازمند تغییراتی بنیانی در زیر ساخت‌ها و بهینه‌سازی سیستم‌های دانشگاهی هستیم. به گزارش خبرگزاری با مردم، سهراب کردرستمی با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: نوای امید […]

    پ
    پ

    kordrostami

    رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید، برای تغییر جریان علمی کشور و تبدیل شدن به جامعه‌ای دانش بنیان، نیازمند تغییراتی بنیانی در زیر ساخت‌ها و بهینه‌سازی سیستم‌های دانشگاهی هستیم.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، سهراب کردرستمی با اشاره به فرا رسیدن سال نو گفت: نوای امید از بام تا شام بر رواق دل‌ها طنین انداز است تا همپای عشق‌ها و امیدها و نویدها ، دل‌ها را به نور ایمان برافروزیم و دست‌ها را با رمز پیروزی نهضت بزرگ خود در روزهای نخستین، به هم گره بزنیم وگام‌های استوار را در تحقق طرح‌های ماندگار برداریم تا در آغازین راه هزاره‌ی سوم، انگشت حیرت جهانیان و نگاه تحسین برانگیزشان را در باور و باروری‌ها و خلاقیت‌هایمان بنگریم و در صفحات تاریخ بنگاریم.

     رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد:  بدون شک بادرک این حساسیت زمانی و نیز بهره گیری ازفرمایشات مقام معظم رهبری درسال جدید، برای تغییر جریان علمی کشور و تبدیل شدن به جامعه ای دانش بنیان، نیازمند تغییراتی بنیانی در زیر ساخت ها و بهینه سازی سیستم های کنونی هستیم.

     کردرستمی افزود:  انجام این مهم در راستای توسعه کشور و ترویج علم برای تمامی جامعه دانشگاهی و آموزش عالی کشور و به خصوص خانواده بزرگ اعضای  هیات علمی، کارکنان خدوم و دانشجویان دانشگاه آزاد لاهیجان به جهت نقش آفرینی و بهینه سازی روند علمی برای فعالیت های فردی و جمعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

     وی گفت:  از طرفی با توجه به ظرفیت بالقوه ایجاد شده برای طراحی اقدامات مبنایی در دانشگاه آزاد و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای نقشه جامع علمی دانشگاه های کشور، تدوین افق های علمی که رهگشای این نقشه جامع علمی باشد برای ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی در افقی بالاتر و ابعادی جامع تر برای تمامی صاحب نظران فرهیخته به عنوان وظیفه ملی ارزشمند است که   ان شاء الله درفرصت های مناسب بدان اشاره خواهد شد.

     رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد: تبیین و اجرای برنامه های هیات امنای استانها، ارتقا کیفیت آموزشی و پژوهشی، ترسیم نقشه جامع فرهنگی، ایجاد قطب های علمی و آزمایشگاه های ملی، ایجاد شرکت های دانش بنیان و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و حفظ شأن و منزلت اساتید و دانشجویان، تکریم کارکنان و رضایتمندی مخاطبان از اولویت برنامه های دانشگاه آزاد است.

     کردرستمی افزود: دانشگاه آزاد لاهیجان امروز این افتخار را دارد که با دارا بودن بیش از۹۵۰۰ دانشجو و بیش از ۱۰۰ رشته در مقطع کارشناسی  ۱۹ رشته دکتری، ۷۹رشته کارشناسی ارشد نقش مهمی را در بخش آموزش عالی کشور ایفا کند.

     وی گفت: در راستای تحقق سند چشم انداز جمهوری اسلامی و تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، دانشگاه آزاد لاهیجان اکنون دارای ۲۱۵۰۰۰ متر مربع زمین تملیک شده و با فضای ساخته شده آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی و…… به میزان ۵۲۲۱۷ مترمربع و ساختمان‌های در حال احداث به مساحت ۹۶۰۰ مترمربع به عنوان یکی از دانشگاه‌های بسیار بزرگ مطرح در سطح کشور است.

     رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان افزود: جایگاه ارزشمند کنونی این دانشگاه و دستیابی آن به درجات بزرگی از علم و دانش و قله‌های رفیع افتخار مدیون زحمات همه کسانی است که در طول ۳ دهه گذشته در راه اعتلای همه‌جانبه این دانشگاه تلاش کرده‌اند.

     کردرستمی در پایان  ضمن  آرزوی همدلی، دوستی، صفا و صمیمیت برای تمامی ایرانیان عزیز، علی الخصوص خانواده بزرگ و مقتدر دانشگاه آزاد ، فرا رسیدن سال جدید و عید نوروزباستانی  را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت گفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.