شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
شروع تبلیغات نماینده لاهیجان و سیاهکل پیش از موعد قانونی؟ / آقای فرخی، شما که خود قانون‌گذارید دیگر چرا؟!
29 بهمن 1402 ساعت: 15:37
شناسه : 274275
3

کانال رسمی و منتسب به رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در پیام‌رسان فیلتر شده تلگرام با انتشار یک کلیپ (استوری موشن) و درج کد انتخاباتی، تبلیغات این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز کرد.

پ
پ

شروع تبلیغات نماینده لاهیجان و سیاهکل پیش از موعد قانونی؟ - شروع تبلیغات نماینده لاهیجان و سیاهکل پیش از موعد قانونی؟ / آقای فرخی، شما که خود قانون‌گذارید دیگر چرا؟! - انتخابات

به گزارش «یاورمردم» کانال رسمی و منتسب به رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در پیام‌رسان فیلتر شده تلگرام با انتشار یک کلیپ (استوری موشن) و درج کد انتخاباتی، به نوعی تبلیغات این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز کرد.

مدت‌هاست تبلیغات برخی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چه در فضای مجازی و چه به‌صورت فیزیکی در حال انجام است، این در حالی است که بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات بررسی مجدد صلاحیت‌ها و رسیدگی به شکایات داوطلبان تا ۳۰ بهمن‌ماه به‌طول می‌انجامد و بالاخره ۱ اسفند ۱۴۰۲ اسامی نامزدهای تأییدشده منتشر می‌شود و ۳ اسفند تا ۹ اسفندماه مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

از طرفی شنیده می‌شود استفاده از پیام‌رسان خارجی در تبلیغات ممنوع اعلام‌شده است ولی با این وجود با توجه به تعداد زیاد مخاطبین در این پیام‌رسان‌ها شاهد تبلیغات وسیع داوطلبین در این فضا هستیم ولی انتظار می‌رفت نمایندگان مجلس که خود قانون‌گذاران کشور هستند به قوانین پایبند بوده و از آن‌ها تبعیت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.