جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین هدیه تبلیغاتی ارزان
    02 اسفند 1402 - 15:42
    شناسه : 274505
    1

    آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی، یکی از لوازم جانبی مهم خودرو در روز های آفتابی سال بوده که خرید آن بدون شک برای هر فردی ضروی است.

    پ
    پ

    آفتابگیر تبلیغاتی

    آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی، یکی از لوازم جانبی مهم خودرو در روز های آفتابی سال بوده که خرید آن بدون شک برای هر فردی ضروی است. اشعه های مضر و خطرناک نور خورشید در روز های گرم سال به داخل ماشین می‌تابند و منجر به داغ شدن داشبورد، فرمان، صندلی و سایر تجهیزات به کار رفته در کابین خواهند شد؛ تا حدی که حتی امکان لمس یا نشستن بر روی صندلی برای فرد راننده یا سایر سرنشینان وجود ندارد. از این رو، محصولی با نام آفتابگیر ماشین طراحی شده که از جنس پارچه ضخیم شمعی تولید می‌شود و با قرار گرفتن در پشت شیشه‌ها، از ورود نور خورشید به داخل جلوگیری می‌کند. به عبارت بهتر، ممانعت از آفتاب سوختگی یا رنگ پریدگی داشبورد و سایر قطعات و جلوگیری از افزایش دمای کابین، در گروی خرید آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی است که قیمت چندان بالایی نداشته و در انواع مختلفی تولید می‌شود. با استفاده از آفتابگیر به راحتی می‌توان از گرم شدن اضافی داخل خودرو جلوگیری کرد و از خنک نگه داشتن اتاق لذت برد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با مشخصات آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی و کاربرد آن آشنا شوید.

    آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی مناسب برای هدیه تبلیغاتی

    آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی همانطور که از نامش پیداست، برای شیشه جلوی ماشین طراحی شده و شکلی دایره‌ای دارد. جنس این آفتابگیر عمدتا از پارچه شمعی با بعضا پلاستیکی بوده که با کمک چسب یا فنر های نگه دارنده در لبه های محصول، در پشت شیشه جلو قرار می‌گیرد و از ورود نور خورشید به داخل ماشین جلوگیری می‌کند. در واقع با کاهش تابش آفتاب به داخل کابین، راحتی و ایمنی راننده و سرنشینان را افزایش می‎‌دهد. جالبه بدانید کاربرد آفتابگیر عینکی خودرو تنها محدود به محافظت از داشبورد و ممانعت از افزایش دمای اتاق نبوده و جنبه تبلیغاتی هم دارد.

    حتما برای شما هم پیش آمده که از کنار خودرویی پارک شده رد شدید و نوشته چاپ شده روی آفتابگیر، توجه شما را به سمت خود جلب کرده است؛ آفتابگیر تبلیغاتی، یکی از بهترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است که امکان چاپ برند و لوگوی کسب و کار را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند. با چاپ لوگو یا نام تجاری کسب و کار خود بر روی آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی، هم از ورود اشعه های مضر نور آفتاب جلوگیری خواهد شد و هم تبلیغات شما در سرتاسر شهر، در معرض دید عموم افراد قرار خواهد گرفت.

    آفتابگیر تبلیغاتی ارزان

    چرا به آفتابگیر عینکی نیاز داریم؟

    آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی و اهمیت خرید آن زمانی مشخص خواهد شد که در یک روز بسیار گرم، سوار ماشین خود شده‌اید و از گرمای بیش از حد کابین کلافه شده‌اید تا حدی که شدت داغی داشبورد، فرمان و صندلی‌ها، به شکلی است که حتی نمی‌توانید آنها را لمس کنید. همه ما می‌دانیم که شیشه جلو ماشین، اصلی ترین راه نفوذ نور به داخل خودرو است؛ در حالی که اشعه های مضر خورشیدی، تهدید خطرناک و جدی برای سلامت جان افراد سرنشین به حساب می‌آیند. اینجاست که خرید آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی ضرورت پیدا می‌کند تا با جلوگیری از افزایش دما و رسیدن نور به داشبورد، از فرسودگی قطعات داخلی به کار رفته ممانعت شود. مهمتر اینکه با استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی مدل عینکی، امکان تبلیغات در سطح گسترده فراهم خواهد شد که اصطلاحا با نام “بیلبورد تبلیغاتی متحرک” شناخته می‌شود.

    خرید آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی بصورت عمده

    آفتابگیر شیشه جلو خودرو در دو مدل مربعی و عینکی (دایره‌ای) طراحی و تولید می‌شود. خوشبختانه با استقبال گرم صاحبان خودرو، این محصول در انواع مختلفی در بازار موجود است. توصیه می‌شود هنگام خرید آفتابگیر عینکی شیشه جلو، به نوع متریال به کار رفته و کیفیت ساخت آن دقت داشته باشید تا برای مدت زمان زیادی ماندگار باشد و خیلی زود در اثر تابش نور خورشید فرسوده نشود. جنس آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی عمدتا شمعی یا پلاستیکی بوده که ضخامتی حدود 3 میلی متر دارد. در هنگام خرید نباید از امکان چاپ سفارشی و تبلیغاتی شدن آفتابگیر شیشه جلو غافل شد؛ انتخاب نوع طرح، مدل آفتابگیر، رنگ بندی و… همگی مطابق با سلیقه مشتری بوده و امکان تولید محصول در تیراژ بالا وجود دارد.

    نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر عینکی شیشه جلو

    نوع آفتابگیر را مشخص کنید: اولین و مهمترین نکته در هنگام انتخاب آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی، انتخاب مدل آن است؛ اینکه تعیین کنید کدام قسمت از شیشه های ماشینتان نیاز به آفتابگیر دارد. از طرفی برخی از مدل های آنها حالتی ثابت داشته، برخی دیگر تا می‌شوند و تعدادی هم حالت کرکره‌ای دارند.

    طراحی و رنگ آفتابگیر عینکی: دریگر عامل مهمی که باید در هنگام خرید آفتابگیر مدل عینکی در نظر داشته باشید، نوع طراحی و انتخاب رنگ محصول است. توصیه می‌شود بیشتر از رنگ های جیغ و روشن استفاده کنید؛ چرا که نور کمتری به خود جذب کرده و هم جلب توجه بیشتر در بحث تبلیغات به دنبال دارد.

    کاور مخصوص: هنگام سفارش آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی، به داشتن یا نداشتن کاور نگدارنده محصول توجه داشته باشید؛ کاور به فرد خریدار این امکان را می‌دهد تا به راحتی آفتابگیر را حمل کند و در مواقعی که به آن نیاز ندارد، از پارگی یا کثیفی آن جلوگیری کند.

    نصب آسان: عمدتا نصب آفتابگیر عینکی شیشه جلو بسیار آسان بوده و خیلی پیچیدگی خاصی ندارد؛ با این حال، بهتر است محصولی خریداری کنید که سهولت بالایی در نصب داشته باشد. اکثر آفتابگیر های موجود در بازار جهت نصب، دارای فنر های انعطاف پذیر در لبه های خود هستند.

    هدیه تیلیغاتی

    قیمت آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی

    خب تا اینجای متن با مشخصات، مزایا و نحوه خرید آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی آشنا شدیم. اکنون وقتش رسیده به جواب این سوال بپردازیم که قیمت آفتابگیر عینکی ماشین چقدر بوده و چه عواملی بر تغییرات آن تاثیرگذارند؟ جنس آفتابگیر، ابعاد، طرح آفتابگیر، رنگ محصول، نوع چاپ و… از جمله عوامل موثر در قیمت آفتابگیر شیشه جلو عینکی هستند. به عنوان مثال، قیمت آفتابگیر عینکی از جنس پارچه شمعی نسبت به آفتابگیر ساخته شده از پلاستیک بالاتر است. با وجود نوسانات بسیار زیاد در قیمت تمامی محصولات موجود در بازار که دائما دچار تغییر می‌شود، خوشبختانه قیمت آفتابگیر ماشین چندان زیاد دچار تغییر نشده و جزء هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به حساب می‌آید.

    منبع: خبر آنلاین

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.