شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تعمیرات پکیج لورچ در اصفهان چگونه انجام می گیرد؟
3 اسفند 1402 ساعت: 20:59
شناسه : 274668
1

یکی از برندهای محبوب و پر طرفدار پکیج دیواری، برند لورچ است، که در زمینه تولید و عرضه سیستم های گرمایشی فعالیت دارد. پس از مدتی استفاده از هر دستگاهی ، ایجاد مشکل و ایراد کاملاً طبیعی است ، هرچند که آن دستگاه کیفیت بالایی هم داشته باشد.

پ
پ
یکی از برندهای محبوب و پر طرفدار پکیج دیواری، برند لورچ است، که در زمینه تولید و عرضه سیستم های گرمایشی فعالیت دارد. پس از مدتی استفاده از هر دستگاهی ، ایجاد مشکل و ایراد کاملاً طبیعی است ، هرچند که آن دستگاه کیفیت بالایی هم داشته باشد. در ادامه به برخی از مشکلات پکیج لورچ می‌ پردازیم. شما می توانید برای خرید یا تعمیر و سرویس پکیج لورچ با نمایندگی اورجینال سرویس در اصفهان تماس داشته باشید و از تجربیات متخصصین این مرکز بهره مند شوید. اگر با مشکلی در کارکرد پکیج برخورد کردید می توانید از متخصصین کمک بخواهید ممکن است مشکلات این دستگاه از نقص و ایراد در قطعات مختلف آن باشد.

مشکلات رایج پکیج دیواری لورچ و راه های رفع آن

نخستین قدمی که برای تعمیر پکیج لورچ باید برداشته شود عیب یابی آن است که کمک می کند مشکل و تعمیر دستگاه زودتر مشخص شود و عیب یابی پکیج توسط افراد متخصص و وارد به این کار صورت می گیرد که تشخیص اشتباه عیب دستگاه موجب مشکلات بیشتری برای قسمت های دیگر پکیج می شود و همچنین هزینه های بیشتری برای شما خواهد داشت. شما می توانید برای دریافت مشاوره و دسترسی به انواع خدمات تعمیر با نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در اصفهان در ارتباط باشید.

14021203 12120968 - تعمیرات پکیج لورچ در اصفهان چگونه انجام می گیرد؟ -

برای عیب یابی پکیج باید قبل از هرکاری از اتصال گاز و برق پکیج اطمینان حاصل کنید. اگر علت این مشکل این نبود پس شیر ورودی آب را بررسی کنید.

1- نشت آب از پکیج دیواری لورچ

نشتی آب پکیج یکی از موارد پر اهمیت است که باید به آن توجه کنید چرا که در صورت نشتی آب ممکن است به برد پکیج، آسیب وارد شود و باعث از کار افتادن دستگاه شد. نشتی آب پکیج می تواند علل متفاوتی داشته باشد از جمله خرابی شیر اطمینان، شکسته شدن مبدل حرارتی، نشتی پمپ آب، سوراخ شدن لوله‌های ارتباط و … باعث ایجاد این مشکل می شوند.
2- گرم شدن بیش از آب

ممکن است شما دمای آب را تعیین کنید ولی پکیج آب را بیشتر از دمای تعریف شده گرم کند که علت بروز این مشکل خرابی ترموستات است که باید این قطعه را تعویض کنید تا مشکل پکیج حل شود.

3- سر و صدای پکیج لورچ

در بیشتر موارد پکیج پس از مدتی کار کردن شروع به سر و صدا می‌کند که در این حالت ابتدا باید قطعات را بررسی کنید. زیرا قطعات پس از مدتی کار کردن ساییده می شوند و سر و صدا ایجاد می‌کنند. مورد دیگر این است که ممکن است پکیج لورچ رسوب گرفته باشد، که در این حالت باید رسوب زدایی برای آن انجام شود.

4- کار نکردن دکمه‌های پکیج لورچ

ممکن است علت خرابی این مشکل از برد الکترونیکی و یا گرم شدن بیش از اندازه آب، نشت آب از پمپ و … باشد. برای تعمیر دکمه‌ها باید آن‌ها را تعویض کنید و یا اینکه آن‌ها را جدا کرده و خشک کنید و دوباره وصل کنید البته اگر ضربه نخورده باشند دوباره می‌توانند کار کنند.

 خطاهای پکیج لورچ توسط برد دستگاه شناسایی می شود و در صورت تشخیص بر روی کنترل پنل پکیج نمایش داده می شود. برخی از این کدها ممکن است فعالیت سیستم را به صورت کامل قطع کنند. البته بعد از رفع عیب به حالت اولیه خود برمی گردند.

کد خطا E0

این خطا به علت عدم ارتباط با ترموستات ایجاد می شود .

کد خطا: E1

این خطا به علت عدم فعال شدن جرقه زنی دستگاه ایجاد می شود. شما می توانید با ریست کردن و بررسی مسیر گاز، هواگیری مسیر، بررسی شیر کنترل گاز، تنظیم شعله و بررسی جرقه زن دستگاه ایراد پکیج را حل کنید.

کد خطا: E2/15

این خطا به علت وجود مشکل در سوئیچ فشار هوا ایجاد می شود. شما می توانید با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کنید. و با بررسی دودکش، فن، لوله ونتوری، سوئیچ فشار هوا و سیم کشی های مربوط به آن ها مشکل دستگاه را رفع نمایید.

کد خطا: E3

علت وجود مشکل در سنسور دما با NTC سیستم گرمایشی می باشد. شما با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج کرده و سنسور سیستم گرمایش و سیم کشی های مربوط به آن را بررسی نمایید.

کد خطا: E4

علت وجود این خطا به دلیل وجود نقص در سنسور دما یا NTC آب گرم مصرفی است که باعث می شود دستگاه با قدرت حرارتی کمی به کار خود ادامه دهد. بایستی سنسور مدار آب گرم مصرفی را تعویض نمایید.

کد خطا: E5

 این خطا به علت نقص در مدولاسیون شیر گاز ایجاد می شود و در این صورت دستگاه با شعله مینیمم کار می کند که با بررسی شیر گاز پکیج و سوکت های مدولاسیون آن می توان مشکل را حل کرد.

کد خطا: E6

 این خطا به علت بالا رفتن بیش از حد دمای پکیج ایجاد می شود . برای رفع این مشکل باید سنسور گرمایش و سنسور حد د و فشار پکیج دور پمپ پکیج تنظیم شود.

کد خطا: E7

علت این خطا به خاطر ایجاد اختلال در عملکرد سوئیچ فشار هوا است که باید پرشر سوئیچ هوا تعویض گردد.

کد خطا: E8

ایجاد این خطا به علت کاهش بیش از اندازه فشار آب سیستم گرمایش می باشد که برای رفع این مشکل باید بررسی شود که نشتی در سیستم لوله کشی رادیاتور نباشد و پکیج هواگیری شود.

کد خطا: E9

علت این خطا، بالا رفتن دمای بیش از 100 درجه پکیج و عمل کردن ترموستات است که بایستی دستگاه را ریست کنید تا زمانی که دمای پکیج به 60 درجه برسد و همچنین سنسور دما و سنسور حد دستگاه را تعویض کنید.

کد خطا: E10

وجود این خطا به دلیل افزایش بیش از اندازه فشار در سیستم شوفاژ می باشد که برای رفع آن باید از بسته بودن شیر پرکن پکیج اطمینان حاصل کنید و با باز کردن پیچ هواگیری رادیاتور مقداری آب از سیستم تخلیه و پمپ و سیم کشی های مربوط به پکیج را بررسی کنید.

کد خطا: E12

این خطا به علت عدم عملکرد صحیح کنترل از راه دور ایجاد می شود.

کد خطا: E13

ایجاد این خطا به دلیل وجود مشکل در قسمت نرم افزاری برد دستگاه می باشد که بایستی پکیج را ریست کرده و برد دستگاه را تعویض نمایید.

کد خطا: E25

ایجاد این خطا به دلیل پایین بودن بیش از اندازه دمای آب سیستم گرمایشی می باشد.

کد خطا: E26

علت ایجاد این خطا به دلیل خطای الکترونیکی در شیر برقی شیر گاز می باشد که بایستی دستگاه را ریست کرده و در صورت تکرار مشکلی شیر برقی گاز پکیج را بررسی کنید.

کد خطا: E28

 ایجاد این خطا به دلیل خرابی سنسور دمای آب گرم و یا سنسور گرمایشی می باشد که باید دستگاه را ریست کنید و در صورت ادامه دار بودن مشکل سنسورهای آب مصرفی و سیستم گرمایش را تعویض کنید.

کد خطا: E31

علت این مشکل ایجاد خطا در تنظیم پارامتر ترموستات می باشد.

کد خطا: E40

دلیل ایجاد این خطا وجود نقصی در مدار سیستم گرمایش می باشد.

کد خطا: E77

علت ایجاد این خطا وجود مشکل در ترموستات مخزن است و از توان شعله پکیج کاسته می شود.

کد خطا: E99

علت ایجاد این خطا وجود نقص در پارامترهای تنظیم برنامه می باشد.

منبع : اورجینال یدک

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.