شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
بهترین سم های کشنده مورچه
6 اسفند 1402 ساعت: 15:02
شناسه : 274804
2

انواع مورچه هایی که در حال پرواز می بینید به جایی که هستید بستگی دارد. به عنوان مثال، در جنگل ها ممکن است مورچه های چوبی را ببینید. همه مورچه ها برای پرواز به هوای خوب و بدون باران و باد نیاز دارند. دما و رطوبتی که باعث ازدحام و پرواز می شود برای هر گونه متفاوت است (سم برای مورچه)

پ
پ

آیا مورچه ها می توانند پرواز کنند؟

انواع مورچه هایی که در حال پرواز می بینید به جایی که هستید بستگی دارد. به عنوان مثال، در جنگل ها ممکن است مورچه های چوبی را ببینید. همه مورچه ها برای پرواز به هوای خوب و بدون باران و باد نیاز دارند. دما و رطوبتی که باعث ازدحام و پرواز می شود برای هر گونه متفاوت است (سم برای مورچه)

مورچه ها چقدر عمر می کنند؟

برای ملکه در هر کلنی، عمر آنها ممکن است تا حدود 15 سال طول بکشد، در حالی که مورچه های کارگر تقریباً 7 سال زندگی می کنند. این البته در صورتی است که آنها بتوانند از شکارچیان و سایر خطرات دوری کنند.

مورچه ها چه می خورند؟

مورچه ها همه چیزخوار هستند، به این معنی که آنها گیاهان و حیوانات را می خورند. غذاهای رایجی که مورچه ها می خورند عبارتند از: برگ، قارچ، شهد گل ها و گیاهان، میوه ها، سبزیجات، شکر، حشرات، مارمولک ها، دوزیستان و تخم حشرات.

آیا مورچه های نر وجود دارند؟

مورچه های نر از تخم های بارور نشده رشد می کنند. مورچه های نر بال هایی دارند و برای جفت گیری با ملکه بارور هستند. مورچه های نر بسیار کوچکتر از ماده ها هستند و آنتن های بلندتری دارند.

چه چیزی باعث ایجاد مورچه در کابینت می شود؟

مورچه‌ها معمولاً جذب غذا می‌شوند و اغلب زمانی ظاهر می‌شوند که خرده‌ها یا ظروف غذای باز شده در اطراف وجود داشته باشند. هنگامی که مورچه ها منبع غذایی را کشف می کنند، یک فرمون ترشح می کنند تا مورچه های بیشتری را برای جمع آوری غذا جذب کنند.

بهترین مورچه کش برای کابینت چیست؟

سعی کنید دارچین یا فلفل کاین را در قفسه‌های کابینت خود بپاشید. مورچه ها از هر دوی این ادویه های خوشبو اجتناب می کنند. آنها همچنین از برگ بو دور می شوند.

مورچه آشپزخانه چیست؟

رایج ترین مورچه هایی که در آشپزخانه خود پیدا می کنید، مورچه های خانگی بو، مورچه های سیاه کوچک، مورچه های فرعون و مورچه های پیاده رو هستند. بسته به محل زندگی شما، ممکن است مورچه های فارو، مورچه های آتشین و مورچه های دیوانه را نیز ببینید. مورچه های خانگی بو دار: اندازه کوچک و به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره. به این دلیل که این گونه مورچه ها جذب قند موجود در غذا، به ویژه غذاهای شیرین مانند عسل و شربت می شوند.

چرا همیشه مورچه ها در اشپزخانه ها و کابینت ها هستند؟

بیشتر این مورچه ها در خاک ملک شما زندگی می کنند یا لانه های خود را در منابع چوبی در حال فساد می سازند. وقتی آنها به آشپزخانه شما می رسند، به این دلیل است که آنها به دنبال منابع قابل اعتماد غذا یا آب هستند. اگر هر یک از اینها را در خانه شما پیدا کنند، احتمالاً با مورچه های کارگر بیشتری بازخواهند گشت!

معرفی بهترین سم های کشنده مورچه

سم کشنده فوری مورچه بایو

word image 274804 1 - بهترین سم های کشنده مورچه - بهترین سم های کشنده مورچه

12 ماه ماندگاری دارد

بدون بو و بدون لکه

از بین برنده کلونی مورچه ها

سم مورچه کش انت کیلر 707

word image 274804 2 - بهترین سم های کشنده مورچه - بهترین سم های کشنده مورچه

10 ماندگاری

ریشه کنی کلی مورچه ها

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.