شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024
    07 اسفند 1402 - 11:49
    شناسه : 274895
    0

    معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024 کسب در آمد در ایران به دلیل وضعیت تحریم ها و تورم بالا سخت است . اما افرادی هستند که با همین وضعیت کلی پول کلان دارند بدست می آورند. امروز قرار با هم دیگه بپردازیم به کار هایی که با آن […]

    پ
    پ

    word image 274895 1 scaled - معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024 - کار در خانه

    معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024

    کسب در آمد در ایران به دلیل وضعیت تحریم ها و تورم بالا سخت است . اما افرادی هستند که با همین وضعیت کلی پول کلان دارند بدست می آورند. امروز قرار با هم دیگه بپردازیم به کار هایی که با آن ها میتوان کسب و کار خود را راه اندازی کرد . البته در این مقاله به این می پردازیم که کار هایی که میشود در خانه انجام داد چیست و در کنار آن کسب و کار هایی که به سبک قدیمی در بیرون رونق دارند را نیز به شما عزیزان معرفی میکنیم .

    کسب و کار هایی که در بیرون از خانه میشود انجام داد!

    • طلا فروشی : طلا فروشی یک سبک قدیمی هست که الان با کلی دست و گرونی باز هم رونق خود را دارد . یک طلا فروش با فروش طلا ها با سبک های مختلف سود کلانی میتواند بدست آورد. طلا فروش باید سرزبان داشته باشد تا بتواند مشتری خود را مجذوب طلایی که بهش نشان میدهد بکند.
    • زعفران فروش : زعفران یک گیاه با ارزش هست که خیلی میتواند غذا را خوشمزه کند . این گیاه به دلیل محبوبیت بالا بسیار گران شده و سود خوبی را برای زعفران فروش ها به ارمغان آورده است . معمولا زعفران فروش ها از مردم با قیمت کم تری زعفران را خریداری میکنند و با قیمت بیشتر اون را در بازار به فروش میرسانند.
    • فروشگاه محصولات مثل دیجی کالا : این کسب و کار محصولات مختلفی را به فروش میرساند . البته بیشتر فروش این کسب و کار به صورت اینترنتی هست . شرکت دیجی کالا زورانه فروشی بیشتر از 1 میلیار دارد و قسمت بالایی از فروش آن ها لینک یک گوگل بودن در کلمه کلیدی هدفشان هست.
    • شرکت : شرکت ها معمولا یک سری خدمات را ارائه میدهند . چند تا شرکتی که بخوام نام ببرم : شرکت طراحی گرافیک ، شرکت طراحی وب سایت ، شرکت ثبت بیزینس جدید و … می باشد.
    • عطاری و خشکبار : عطاری یک کسب و کار قدیمی هست که از اجداد معمولا به ارث رسیده است . در این کسب و کار شما میتوانید محصولات مختلفی را به فروش برسانید از جمله : عرقیجات گیاهی ، دارو های گیاهی ، حبوبات ، آجیل و خشکبار و … که در آمد خوبی را میتواند برای شما رقم بزند.
    • فروشگاه های زنجیره ای : فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش . این فروشگاه ها محصولات مختلفی از جمله محصولات غذایی و … را به فروش میرسانند . مدیریت اصلی این فروشگاه ها بدون شک پول کلانی را به جیب میزند.
    • چاپخانه : درست است که چاخانه ها مثل قدیم در آمد انچنانی ای ندارند اما یاز هم محصولات چاپی بسیار هست که اگر چاپخانه معروفی شوید و قیمت مناسبی داشته باشید ملی مشتری میتوانید بدست آورید.

    word image 274895 2 scaled - معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024 - کار در خانه

    کسب و کار هایی که در خانه میتوان انجام داد !

    به مبحث جالب و شیرینی رسیدیم که میدونم خیلی از شما ها به کسب در آمد از خانه علاقه بسیاری دارید و اکنون قرار هست بهترین کار هایی که میتوانید در خانه انجام دهید و در آمد بالایی نیز بدست آورید را به شما عزیزان توضیح بدهم.

    • فروش محصولات اینترنتی : فروش محصولات اینترنتی یک کار رایج است که در آمد بالایی را میتوان به شما بدهد . محصولات مختلفی را میتوانید به فروش برسانید از جمله کار های دستی ، ترشیجات ، شیرینی های خانگی ، لباس های بافتنی و… که واقعا محصولات مختلفی را میتوان در خانه به فروش رساند . اگر دوست دارید محصولاتی که در خانه میتوان تولید کرد و بفروش رساند را معرفی کنید در کامنت ها بنویسید.
    • فریلنسرینگ : فریلنسر به کسی میگویند که خدماتی خاص را میتواند النجام دهد . به طور مثلا اگر برنامه نویس هستی میتوانید با وب سایت هایی از جمله پونیشا ، پارسکدرز و … کار کنی که ماهانه در آمد خوبی را نیز میتوانی به عنوان فریلنسر بدست بیاری پس توصیه میکنم هرچه سریع تر فریلنسر شو .
    • فروش فایل : اگر طراح گرافیک یا برنامه نویس هستی میتوانی به صورت جدی محصولات خود را در سایت های مختلفی به فروش برسانی . برای طراحان گرافیک سایت هایی چون افرا فایل و … مورد استفاده است . اما اگر برنامه نویس هستی میتوانی با سایت هایی چون ژاکت ، راست چین و … کار کنی که در این وب سایت های اسکریپت و قالب میتوانی بفروشی که بهترین در آمد طراحشون 500 میلیون تومان در ماه می باشد.
    • تاسیس وب سایت فروش فایل : همونطور که در بالا گفتم شما میتوانید در آمد بالایی با فروش فایل بدست آورید اما فکر کنید که اگر وب سایت فروش فایل از خودتون باشد چقدر در آمد میتوانید بدست آورید . پس توصیه من تاسیس وب سایت فروش فایل و هزینه کردن برای این وب سایت هست تا بتوانید ملی در آمد کسب کنید.

    word image 274895 3 scaled - معرفی بهترین کسب و کار ها در ایران با در آمد میلیونی 2024 - کار در خانه

    • تولید محتوا در یوتیوب ، اینستاگرام و آپارات : رسیدیم به شیرین ترین کسب و کار ها که واقعا میتوانید در آمد میلیونی بدست آورید. تولید ویدیو واقعا کار سختی هست برای یک شخص تازه کار اما اگر بتوانید گار های خفن انجام دهید میتوانید در آمد های کلانی از این راه بدست آورید . به طور مثال اگر مستر بیست را بشناسید این شخص تولید محتوا انجام میدهد و کار های جالبی میکند . در آمد ماهانه مستر بیبست چیزی به اندازه 2 میلیون دلار می باشد . شاید بگید این همه پول بدست میاره بله باید بگم حتی بیشتر هم احتمالا بدست میاره من یک مبلغ حدسی را گفتم . تولید محتوا در اینستاگرام هم میتوانید انجام دهید و زمانی که کانال شما فالور بالایی داشته باشد میتوانید با تبلیغات در آمد میلیونی بدست آورید . در یوتیوب شما برای نقد کردن در آمد خود باید با شرمت های mcn کار کنید و شاید برای شما سخت باشد و راه حل میدم الان بدهتون . تولید محتوا در آپارات که واقعا باید بگم برای ما ایرانی ها عالی است . شرکت آپارات خدمات بی نظیری را ارائه میدهد و یکی از این خدمات تولید محتوا است . اگر شما تخصص خاصی دارید یا میتوانید ویدیو های باحال دست کنید میتوانید با شرکت آپارات همکاری کنید . در آمدی که آپارات و یوتیوب به شما میدهند از تبلیغاتی هست که روی ویدیو شما به نمایش در میاد . پس با تولید محتوا در آپارات آخر هر ماه در آمد خود رات دریافت کنید بدون هیچ مشکلی .
    • کسب در آمد از سایت : وب سایت های مختلف با تبلیغات در آمد های کلانی را بدست می آورند . به طور مثال وب سایت های مجله اینترنتی با مطلب گذاشتن در زمینه های مختلف بازدید بالایی می گیرند و با نمایش تبلیغات در آمد بالایی را نیز بدست می آورند . به طور مثال وب سایت گرند آنلاین در حوزه مجله اینترنتی فعالیت دارد و با گذاشتن مطالب در حوزه های کسب و کار و افزودن اطلاعات بازدید بالایی بدست می آورد.

    در آخر باید از شما عزیزان تشکر کنم که این مطلب را خواندید اگر دوست دارید در این حوزه اطلاعات بیشتری کسب کنید توصیه میکنم از وب سایت گرند آنلاین سر بزنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.