سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از دوستی تا خواستگاری چه گلی هدیه بدیم؟
    08 اسفند 1402 - 19:54
    شناسه : 274978
    2

    درست است که اولین قرار با کسی که دوستش دارید، مهم و حساس است و باید سعی کنید بهترین خود را نشان دهید تا بتوانید رابطه را به خوبی شروع کنید. همچنین، می‌توانید توجه و احترام خود را به کسی که دوستش دارید نشان دهید تا او را تحت تأثیر قرار دهید و بتوانید رابطه را بهبود بخشید.

    پ
    پ
    • اولین قرار

    درست است که اولین قرار با کسی که دوستش دارید، مهم و حساس است و باید سعی کنید بهترین خود را نشان دهید تا بتوانید رابطه را به خوبی شروع کنید. همچنین، می‌توانید توجه و احترام خود را به کسی که دوستش دارید نشان دهید تا او را تحت تأثیر قرار دهید و بتوانید رابطه را بهبود بخشید. اما در مورد هدیه دادن گل در اولین قرار، واقعیت این است که این امر ممکن است چالش‌برانگیز باشد. اگرچه گل‌ها به عنوان هدیه‌ای زیبا معمولاً مورد استقبال هستند، اما انتخاب نادرست یک گل ممکن است منجر به ایجاد یک خاطره ناخوشایند شود یا حتی کسی که دوستش دارید، را از دست بدهید!

    word image 274978 1 - از دوستی تا خواستگاری چه گلی هدیه بدیم؟ -

    سعی کنید برای قرارهای اول از گلهای قیمت مناسب و مینیمال استفاده کنید. خرید گل ارزان به این معنا نیست که شما هزینه ای برای طرف مقابل خود نمی‌کنید. بلکه میخواهید نشان دهید که توجه‌تان به کوچکترین چیزها است. یک شاخه گل رز مرسوم‌ترین شیوه برای دیت اول است. گل رز قرمز به معنای یک عشق رمانتیک است و زمانی که آن را هدیه می‌دهید، یعنی در نگاه اول عاشق او شده‌اید؛ پس اگر هنوز در مرحله شناخت یکدیگر هستید، عجله نکنید و او را به یک گل رز بنفش مهمان کنید. برای قرار اول رز آبی ندهید. رز آبی  بیانگر این مفهوم است که: به تو فکر می کنم، هرچند می‌دانم دست نیافتنی هستی!

    اولین قرار در چه فصلی باشد هم مهمه. چرا که یکسری از گلها فصلهای خودشان را دارند. برای بهار، گلهای لاله و در فصل پاییز و زمستان می‌توانید دستاویز عطر گلهای نرگس شوید. گل نرگس به عشق زندگی‌تان می‌گوید که شما او را مانند یک فرشته زمینی می‌بینید.

    • روز تولد

    در اولین تولد پس از عاشق شدن، هدیه باید متفکرانه باشد. هدیه‌ تولد بعد از عاشق شدن یک فرصت فوق‌العاده است تا عشق و علاقه‌ی خود را نشان دهید و احساسات خود را به طرف مقابل ابراز کنید. این هدیه می‌تواند نشان دهنده‌ی توجه و اهمیتی باشد که به شخص مورد علاقه‌ی خود می‌دهید. در اینجا چند ایده برای هدیه دادن در تولد بعد از عاشق شدن آورده شده است:

    1. جواهرات: یک جفت گوشواره یا یک نیم‌ست از جواهرات معمولاً یک هدیه شیک و با ارزش است که عشق و توجه شما را نشان می‌دهد.
    2. هدایای شخصی‌سازی شده: یک هدیه شخصی‌سازی شده می‌تواند نشان دهنده‌ی توجه و احترام شما باشد. مثلاً یک کتاب مورد علاقه‌ی او با عکس دو نفره خودتان می‌تواند هدیه‌ی خاصی باشد.
    3. گل و گیاه: گل‌ها و گیاهان همیشه هدایای محبوبی برای تولد هستند. یک دسته گل با کیک دیزاین شده با همان گلها می‌تواند جشن تولد دو نفره‌تان را حسابی شیرین کند. خرید گل تولد می‌تواند جذابیتهای بیشتری داشته باشد. امروزه گل آرایی همراه با بوبوبالن، دسته گلهای ترکیبی گل و شکلات، دیزاین گل آرایی با حروف انگلیسی اول اسم، دسته گل با میوه‌های نوبرانه، تم‌های رنگی برای فصول مختلف (صورتی برای بهار، سبز برای تابستان، نارنجی برای پاییز، آبی برای زمستان) ایده‌های جالب برای گل تولد می‌باشند.
    • وقتی مریض میشه

    همه ما می دانیم آنکه بیمار می شود چشم به راه است تا دوستان و بستگان از او دیدار کنند. احوال او را جویا شوند؛ چرا که مریض از تفقد آنان خوشحال می شود. حالا کسی که مریض می‌شود از پارتنر خود توقعات بیشتری هم دارد. شاید همه ما لحظاتی را که جودی ابوت باکس گلی را از طرف بابالنگ دراز دریافت می کند را در خاطر داشته باشیم. در سکانسی از این انیمیشن، میبینیم که جودی چقدر با دیدن باکس گل و متن همراه آن خوشحال شده و احساس بهبودی می کند. امروزه با باکس گل عیادت می‌توانید به هنگام ناخوش احوالی دلبری کنید! این باکسها با گل آرایی خاص همراه با آبمیوه و کمپوت و … همان چیزی هستند که نیاز دارید.

    A basket of flowers on a table Description automatically generated

    • مناسبتهای تقویمی را فراموش نکنید!

    وقتی شما در دوره آشنایی هستید، مناسبتهای تقویمی را نباید فراموش کنید. روز دختر از آن روزهایی هست که باید توجه ویژه داشته باشید. روزهای متناسب با شغل ( روز پزشک، روز حسابدار، روز روانشناس، روز پرستار، روز مهندس، روز معماری، روز عکاس و …..) روزهایی هستند که می‌توانید هدایایی مرتبط با شغلشان هدیه بدهید. مناسبتهایی مانند یلدا، ولنتاین، چهارشنبه سوری، اعیاد نیز جزو روزهایی هست که می‌توانید به مخاطبتان توجه خاص داشته و در این روزها نیز با هدایای خاص غافلگیرش کنید.

    • پیشنهاد ازدواج

    گل رز مناسب ترین گل برای انتقال حس تعهد می‌باشد. گل رز قرمز برای کسانی است که آماده یک تعهد طولانی مدت و همیشگی هستند.

    • خواستگاری رسمی

     واژه‌ی خواستگاری، گل و شیرینی را به دنبال خود دارد.  پس باید در انتخاب این دو به خصوص گل نکات مهمی را مد نظر داشت. گل نمادی از محبت و توجه داماد به عروس هست، به همین خاطر، زیبایی گل خواستگاری فاکتور مهمی است.

    word image 274978 3 - از دوستی تا خواستگاری چه گلی هدیه بدیم؟ -

    گل خواستگاری مدلهای مختلفی دارد. باکس گل خواستگاری، دسته گل خواستگاری، جام گل خواستگاری، سبد گل خواستگاری مواردی هستند که شما می‌توانید در نظر بگیرید.  دسته گل همواره به عنوان هدیه ای کلاسیک تلقی می شود. باکس گل این روزها ترند شده اند. جام گل خواستگاری نیز به خاطر جنبه تجملاتی مد نظر برخی افراد قرار می گیرد. می‌توانید جامی طلایی یا نقره‌ای را با گل های گران قیمت و لوکس طراحی کنید. این نوع گل‌آرایی که برای مراسم بله برون و خواستگاری انتخاب می شود، هزینه های زیادی را برایتان درپی دارد. استفاده از از جام گل مناسب خانه هایی با فضای مناسب و نسبتا بزرگ هستند.

    • بله برون

    معمولا خانواده داماد بعد از صحبت های مهمی که قبل از عقد انجام می‌دهند، هدایایی برای عروس خانوم در نظر می‌گیرند. یک دسته گل یا سبد گل و یا هر دو در کنار هدایا قرار می‌گیرد که جلوه ای بسیار زیبا را به ارمغان می‌آورد. می‌توان هدایا را در طبق‌های شیشه ای گذاشت و گل آرایی کرد. کنار این هدایا می‌توان جام گل بله برون را نیز هدیه داد.

    در دیدارهای اولیه و ملاقات‌های خانوادگی در خواستگاری، دقت به نکات مهم است تا تصویر مثبتی از شما در ذهن طرف مقابل جا بیفتد. انتخاب گل مناسب نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. اگر آگاهی کافی از گل‌ها ندارید، یک فروشنده گل ماهر می‌تواند به شما کمک کند. اما بهتر است خودتان نیز سلیقه‌تان را بشناسید تا بتوانید دسته گلی انتخاب کنید که خودتان هم دوست داشته باشید. رنگ گل‌ها و نحوه‌ی ترتیب آنها نکات مهمی هستند که می‌توانند تاثیر مثبتی در نظر طرف مقابل داشته باشند. سایت انگور یکی از معتبرترین فروشگاه‌های گل آنلاین است که محصول درخواستی شما را از هر نقطه از جهان به سراسر دنیا ارسال می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما گل را از کجا و برای چه مناسبتی سفارش دهید، چون انگور در سریع‌ترین زمان، گل را به مقصد موردنظر شما ارسال می‌کند. برای سفارش گل با طرح دلخواه فقط کافی است که با کارشناسان انگور تماس بگیرید. برای سفارش گل از انگور به آدرس anguor.com مراجعه کنید. یا برای دریافت راهنمایی و مشاوره از بابت نوع گل و مناسبت با شماره های 09129847172 | 02191015393 تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.