شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
چاپ جعبه مقوایی 50 عددی در چاپ آپامه
9 اسفند 1402 ساعت: 21:10
شناسه : 275084
0

چاپ آپامه یکی از محبوبترین مجموعه های چاپ جعبه در ایران می باشد. این مجموعه خدماتی مانند چاپ جعبه، چاپ کارتن، چاپ لیبل را در سریع ترین زمان برای شما میتریان عزیز انجام می دهد.

پ
پ

چاپ جعبه مقوایی 50 عددی در چاپ آپامه

چاپ آپامه یکی از محبوبترین مجموعه های چاپ جعبه در ایران می باشد. این مجموعه خدماتی مانند چاپ جعبه، چاپ کارتن، چاپ لیبل را در سریع ترین زمان برای شما میتریان عزیز انجام می دهد. در ادامه قرار است در مورد مزایای بسته بندی ها برای ارسال بسته های روزانه با شما صحبت کرده و از خدمات مجموعه آپامه بیشتر با شما صحبت کنیم. شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش آپامه با شماره 09127386384 در تماس باشید.

چاپ جعبه چگونه طیف وسیعی را پوشش می دهد ؟

مقوا یک ماده بسیار انعطاف پذیر است. این سازگاری باعث می شود که مواد برای بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات مختلف مناسب باشد. از کتاب، جواهرات و لباس گرفته تا جعبه های پیتزا یا نوشیدنی، مقوا را می توان به هر اندازه یا شکلی برش داد و قالب زد. این بدان معناست که هیچ محدودیتی برای بسته بندی آن ها وجود ندارد. به همین دلیل است که شرکت ‌ها استفاده از مقوا را برای محافظت از محصولات خود انتخاب می ‌کنند، زیرا استرس ناشی از بسته‌ بندی را کاهش می ‌دهد، زیرا به دلیل ارائه گزینه ‌های بیشتر به مشاغل، راحت‌ تر است.

مقوا بسیار قابل تنظیم است، می توان آن را به هر شکلی که قابل تصور باشد خم کرد، می توان آن را با رنگ های مختلف، آرم شما یا تقریباً هر چیزی چاپ کرد. هنگامی که با مقوا کار می کنید، پیدا کردن نوع بسته بندی مناسب بسیار ساده است.

چاپ جعبه چگونه بهترین ارمغان را برای محیط زیست دارد ؟

اکنون یکی از مهمترین دلایل واضحی که چرا افراد مقوا را به سایر اشکال بسته بندی انتخاب می کنند، بیایید. این یک ماده بسیار سازگار با محیط زیست است. بسته بندی مقوایی نه تنها برای کسب و کار شما مفید است، بلکه برای محیط زیست نیز مفید است. منبعی از درختان است، این یک منبع تجدیدپذیر است و ثابت شده است که یکی از مواد با اثرات زیست محیطی بسیار کم است. هنگامی که جعبه های آماده تولید می شوند، تا 60 درصد کاهش انتشار دی اکسید کربن و روغن تولید شده در مقایسه با سایر مواد بسته بندی وجود دارد. مقوای راه راه نیز 100% قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر است، حداکثر یک سال طول می کشد تا تجزیه شود و علاوه بر این، تولید زباله را به حداقل می رساند. این بدان معناست که قبل از دور ریختن و تحلیل رفتن، می توان آن را دوباره استفاده کرد و بازیافت کرد تا از مصرف غیر ضروری مقوا جلوگیری شود. چیزی که در مورد بازیافت مواد نیز مفید است، این است که مقادیر قابل توجهی انرژی را در مقایسه با سایر مواد ذخیره می کند. بسته بندی های بازیافتی 90 درصد آب کمتر و 50 درصد برق کمتری برای ساخت نیاز دارند.

قیمت چاپ جعبه چگونه است ؟

مزایای استفاده از جعبه آماده بسته بندی محصولات چیست؟

یکی از مزایای اصلی بسته بندی با جعبه های آماده این است که به کسب و کارها کمک می کند تا مقدار قابل توجهی در هزینه خود صرفه جویی کنند. این ماده به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر انواع بسته بندی مانند پلاستیک است. جعبه های آماده برای منبع و تولید هزینه زیادی ندارند، بنابراین قیمت تمام شده هنگام خرید جعبه به اندازه سایر ظروف که شکل گیری آن ها گران تر است، نیست. هنگامی که به صورت عمده خریداری می شود، شرکت شما می تواند در هزینه خود صرفه جویی کند، زیرا تامین کنندگان قیمت های خود را برای مشتریانی که بسته بندی بیشتری خریداری می کنند، کاهش می دهند و از آنجایی که جعبه ها به صورت تخت تحویل داده می شوند، می توان آن ها را بدون اشغال فضای بیش از حد به راحتی ذخیره کرد.

مقوا راه راه نیز یک ماده بسیار سبک وزن است. این به این معنی است که وزن بیشتری به مرسوله شما اضافه نمی کند و در نتیجه هزینه های پست شما را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد. این برای کالاهایی که مسافت های طولانی را طی می کنند، مفید است. هنگامی که آن ها روی ترازو قرار می گیرند، از هزینه های حمل و نقل شوکه نخواهید شد. کمک به نگهداری و حمل آسان اقلام شما و همچنین حجیم نشدن آن ها برای دریافت مشتری.

نکته دیگری که باید اضافه کنید که مزیت گنجاندن مقوا در بسته بندی شما است، این است که برای چاپ و سفارشی سازی ایده آل است. بر خلاف سایر اشکال مواد، مقوا راه راه برای چاپ طرح ها بر روی آن آسان و موثر است، به این معنی که جعبه های شما می توانند برجسته باشند و آگاهی از برند را بدون شکستن بانک تجاری شما افزایش دهند.

چاپ جعبه برای اغلب محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای سفارش چاپ جعبه جواهرات ، چاپ جعبه ایندربورد ، چاپ جعبه لمینتی ، چاپ جعبه اسباب بازی ، چاپ جعبه لوازم یدگی خودرو ، چاپ جعبه لوازم الکترونیکی ، چاپ جعبه ساعت و بدلیجات به صفحه چاپ جعبه مراجعه کنید. برای سفارش و مشاوره رایگان همچنین می توانید با شماره 09127386384 در تماس باشید.

مزایای استفاده از جعبه آماده بسته بندی محصولات چیست؟

مزایای استفاده از جعبه آماده بسته بندی محصولات چیست؟

مقوا راه راه یک ماده بسته بندی فوق العاده محبوب برای ساخت جعبه های آماده است و سال هاست که چنین بوده است. اگرچه در ابتدا برای انتقال مواد غذایی از تولید کننده به مشتری ایجاد شد، اما از آن زمان ثابت شده است که این ماده راه حلی عالی برای حمل و نقل انواع کالاها است. مقوا از اقلام شکننده و ظریف گرفته تا تکه های لباس، ماده ای مطمئن است که می تواند محتویات خود را برای مدت طولانی حفظ کند و آن را به ظرفی عالی برای وسایلی تبدیل می کند که نیاز به نگهداری یا حمل و نقل دارند. این نبرد در برابر جعبه ‌های چوبی پیروز شده است و آن را برای محافظت از محصولات مورد علاقه هر صنعت قرار داده است.

اما چرا مقوا راه راه اینقدر انتخاب محبوب برای بسته بندی است؟ مزایای بسته بندی با جعبه آماده بی پایان است. بنابراین، اگر مطمئن نیستید که چه نوع بسته بندی را باید برای کسب و کار خود انتخاب کنید، اینجاست که چرا مقوا باید اولین انتخاب شما باشد.

محبوبیت بسته بندی جعبه آماده در این مرحله کاملاً شناخته شده است، تقریباً هر بسته ای که دریافت کنید توسط مقوا محافظت می شود. در واقع، حدود 80 درصد از همه بسته ‌ها در جهان در مقوا بسته ‌بندی می‌ شوند.

استحکام و امنیت بالایی دارد

مقوا راه راه دارای طراحی فلوت قوی است. این شامل یک ورق مقوایی متشکل از سه لایه است: یک آستر کاغذی داخلی/خارجی و یک فلوت میانی که به شکل چین دار در می آید. این سازند استحکام جعبه آماده را افزایش می دهد و به حفظ شکل آن حتی در شرایط استرس کمک می کند. به دلیل داشتن مقوای راه راه که توانایی حفظ ساختار خود را در حین حمل و نقل دارد، پاره شدن یا خرد شدن آن فوق العاده دشوار است. که به نوبه خود سطوح بالایی از محافظت و بالشتک را برای اقلام ظریف فراهم می کند و آن ها را در سفرهای طولانی و در حین جابجایی در طول سفر ایمن نگه می دارد.

مقوا راه راه همچنین می تواند از رشد باکتری ها در طول حمل و نقل و نگهداری جلوگیری کند. این به این دلیل است که این ماده در برابر رطوبت از ورود به کارتن مقاومت می کند و محتویات آن را از آسیب دور نگه می دارد. به همین دلیل است که جعبه های مقوایی برای نگهداری محصولات غذایی یا هر اقلامی که در صورت آلوده شدن به باکتری مستعد خراب شدن هستند، مناسب هستند.

چرا چاپ جعبه مقوایی 50 عددی در چاپ آپامه ؟

چاپ آپامه یکی از مجموعه های خلاق در زمینه بسته بندی و ارسال محصولات شما می باشد. این مجموعه بهترین راه حل را در زمینه بسته بندی از جمله بسته بندی ها آماده و اختصاصی برای شما دارد. از جمله خدمات مجموعه آپامه می توان به چاپ جعبه مقوایی، چاپ لیبل، چاپ ساک دستی کاغذی، تولید هارد باکس، چاپ لیوان کاغذی، چاپ کارتن، چاپ هولوگرام، چاپ جعبه لاکچری، چاپ کارت ویزیت لاکچری، چاپ آلبوم و ژورنال محصولات، چاپ ست اداری، چاپ پوستر و … اشاره کرد. برای ارتباط با واحد فروش چاپ آپامه می توانید به سایت https://apame.biz/ مراجعه کنید و یا با شماره 09127386384 در ارتباط باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.