شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
میز ناهار خوری گرد در مشهد
10 اسفند 1402 ساعت: 18:59
شناسه : 275156
1

یکی از انواع میزهای غذاخوری، میز دایره شکل یا گرد است. این نوع میز به دلیل شکل گرد و متفاوت خود نسبت به میزهای مستطیل شکل از جلوه متمایزی برخوردار است و در چند سال اخیر بسیار محبوب واقع شده است. از این نوع میز میتوان جهت متمایز سازی دکوراسیون منزل استفاده کرد و احساس راحتی و آرامش را برای ساکنین خانه را به ارمغان آورد. در ادامه در مورد مزایای میز ناهار خوری گرد بیشتر خواهیم گفت.

پ
پ

images 1709121703 65df20a7a53b3 - میز ناهار خوری گرد در مشهد -

یکی از انواع میزهای غذاخوری، میز دایره شکل یا گرد است. این نوع میز به دلیل شکل گرد و متفاوت خود نسبت به میزهای مستطیل شکل از جلوه متمایزی برخوردار است و در چند سال اخیر بسیار محبوب واقع شده است. از این نوع میز میتوان جهت متمایز سازی دکوراسیون منزل استفاده کرد و احساس راحتی و آرامش را برای ساکنین خانه را به ارمغان آورد. در ادامه در مورد مزایای میز ناهار خوری گرد بیشتر خواهیم گفت.

images 1709121719 65df20b7767cf - میز ناهار خوری گرد در مشهد -

اکثر خریداران این نوع میز، جدا از بحث سلیقه و شکل و شمایل، به نکات دیگری همچون محل قرارگیری غذاخوری، فضای مورد نیاز و کم جا بودن آن نیز توجه دارند. از مهمترین مزایای میزهای گرد می‌توان به هماهنگ بودن با فضاهای کوچک آپارتمان‌ها یا گالری‌ها اشاره نمود.
میز گرد برخلاف نوع مستطیل یا مربع شکل، حس همنشینی و نزدیکی بیشتری را به افراد القا میکند و این فاکتور باعث شده تا تولید و درخواست خرید میز غذاخوری گرد در مشهد افزایش یابد.
اگر شخصی هستید که از تزئینات و دکوری‌های متنوع بر روی وسایل چوبی لذت میبرید، میز غذاخوری گرد میتواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد زیرا در مرکز صفحه این نوع میز فضای کافی برای دیزاین و شخصی سازی را خواهید داشت.
به طور کلی میز ناهار خوری گرد با توجه فرم ساخت و شکل و شمایل دوست داشتنی، میتواند به عنوان کلیدی‌ترین عضو دکوراسیون منزل به حساب آید، همانطور که گفته شد این میز برای خانه های نقلی بسیار توصیه می‌شود زیرا علاوه بر کم جا بودن، تعامل بیشتری بین افراد شکل می‌گیرد و غذا خوردن را برای آنها لذت بخش‌تر می‌سازد.
تقاضا برای خرید این نوع میز در بسیاری از شهرها وجود دارد، شهر مشهد یکی از پرتقاضا ترین شهرهای ایران در این زمینه شناخته می‌شود، اگر به دنبال خرید میز غذاخوری گرد در مشهد هستید می‌توانید مستقیم و بدون واسطه از نمایشگاه و کارگاه تولیدی میز غذاخوری در مشهد خریدتان را انجام دهید.

تولیدی میز غذاخوری گرد در مشهد

چنانچه قصد خرید از تولیدی میز ناهار خوری در مشهد را دارید می‌توانید از کارگاه تولیدی ایران بین بگ واقع در جاده شاندیز با شماره تماس 09154440311 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید و حضورا میز غذاخوری را تهیه بفرمایید.
انتخاب یک تولید کننده معتبر برای خرید میز ناهار خوری در مشهد بسیار حائز اهمیت می‌باشد، کارگاه تولیدی ایران بین بگ با سابقه قدیمی خود در صنف محصولات چوبی و رضایت روز افزون مشتریان، توانسته نامی دوست داشتنی در ذهن مشتریان خود به جای بگذارد.
کارگاه تولیدی ایران بین بگ میتواند انواع میزهای ناهارخوری گرد و مستطیل را بنابر سلیقه شما تولید کند، به طور مثال شما میتوانید نوع پارچه، رنگ، منبت کاری روی صفحه و پایه های میز و همچنین ابعاد دلخواه ( 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره) را انتخاب کنید.
فروشگاه تولیدی ایران بین بگ در ابعاد و اندازه های مختلف میز های ناهار خوری را تولیده کرده و مستقیما به دست مصرف کننده می‌رساند، پس با حذف واسطه ها قیمت تمام شده میز غذاخوری در مشهد برای شما کاهش چشم گیری خواهد داشت.

خرید بین بگ

نکات قابل توجه در خرید میز ناهار خوری گرد:

نوع چوب به کار گرفته شده:
بر روی تمام کلاف‌های چوبی خام، چند لایه رنگ پلی استر یا پلی ارتان پاشیده می‌شود، از این رو تشخیص چوب استفاده شده در ساخت انواع میز غذا خوری برای افراد بسیار سخت محسوب میشود. اگر در ساخت میز غذاخوری از چوب های شکننده و نامرغوب استفاده شود، پس از مدت کمی پایه های میز و صندلی دچار ترک خوردگی میشود و به مرور خواهد شکست، حال چاره چیست؟ آیا راه حلی برای تشخیص چوب مرغوب وجود دارد؟
پاسخ این سوال کمی پیچیده است، ساده ترین راه حل، خرید از نمایشگاه یا کارگاه معتبری است که در همان ابتدا نوع چوب را به صورت خام و رنگ نشده به شما نشان دهد و سپس با ضمانت کتبی اقدام به ساخت نماید.
نوع و کیفیت رنگ:
در صنعت تولید مبلمان و صنایع چوبی وابسته به آن، بی شمار رنگ با درجه کیفی مختلف وجود دارد، به طور مثال پلی استر و پلی ارتان از پر مصرف ترین و با کیفیت ترین رنگ ها در این حوزه شناخته میشوند که همان طور که گفته شد این دو رنگ نیز با کیفیت های مختلفی در بازار عرضه میشوند، بنابراین باید در هنگام خرید میزغذاخوری این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ پاشیده شده روی چوب از چه نوع و چه کیفتی است.
تاریخ تولید میز:
بسیار دیده شده که فروشندگان و تولید کنندگان صنایع چوبی در سراسر کشور، اقدام به بازسازی میز ناهارخوری می‌کنند به طوری که اصلا قابل تشخیص نباشد، لذا هنگام خرید کاملا هوشیار باشید تا به دام این افراد سود جو گرفتار نشوید. تنها راه حل این موضوع خرید از فروشندگان و تولید کنندگان معتبر در این زمینه میباشد.

خرید میز ناهار خوری گرد بدون صندلی

چنانچه از صندلی های میز ناهار خوری فعلی تان رضایت کامل را دارید و فقط قصد تعویض میز ناهار خوری را دارید، می‌توانید به گروه تولیدی ایران بین بگ در مشهد مراجعه کرده و با تماس با شماره 09154440311 از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.
کارگاه تولیدی ایران بین بگ در ظرف کمتر از یک هفته میز ناهار خوری گرد را در شهر مشهد تولید کرده و به دست شما می‌رساند.
(امکان ساخت صندلی‌ها هم به صورت تکی میسر می‌باشد)

امیدواریم این مقاله در راستای خرید میز ناهار خوری در مشهد به شما کمک کرده باشد، با تشکر از همراهی شما تا پایان این مقاله.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.