شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
یک ادکلن اصل فرانسه چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین عطرهای فرانسوی بازار کدامند؟
10 اسفند 1402 ساعت: 19:40
شناسه : 275178
3

در دنیای امروز نسبت به گذشته، افراد بیشتری به اهمیت استفاده از عطر و ادکلن با کیفیت‌ توجه می‌کنند. همین موضوع باعث شده است که همیشه افراد سودجویی باشند که بخواهند تا با فروش محصولات تقلبی در بازار به اسم کالای اورجینال کلاهبرداری کنند.

پ
پ

در دنیای امروز نسبت به گذشته، افراد بیشتری به اهمیت استفاده از عطر و ادکلن با کیفیت‌ توجه می‌کنند. همین موضوع باعث شده است که همیشه افراد سودجویی باشند که بخواهند تا با فروش محصولات تقلبی در بازار به اسم کالای اورجینال کلاهبرداری کنند. همانطور که می‌دانید مهد عطر و ادکلن فرانسه است و در واقع یکی از کشورهای پیشرو در صنعت عطرسازی و بزرگترین تولیدکننده عطر و ادکلن در دنیاست. به همین دلیل ادکلن اصل فرانسه یکی از محصولاتی است که همه به دنبال آن می‌باشند چراکه ادکلن فرانسوی اصل تمام خصوصیات یک ادکلن عالی مانند رایحه جذاب، ماندگاری زیاد و پخش بوی بالا را داراست.

لانکوم لاویست بل

تاریخچه ساخت عطر در کشور فرانسه

اگرچه امروزه از کشور فرانسه به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده عطر و ادکلن در جهان یاد می‌شود اما این به آن معنا نیست که اولین کشور سازنده عطر و ادکلن کشور فرانسه می‌باشد. درواقع در سالیان دور در مصر باستان، یونان و روم باستان اولین عطرها ساخته شدند. اهمیت به عطر و ادکلن در کشور فرانسه به دوران رنسانس باز می‌گردد.

در دورانی که نظافت و پاکیزگی در کشور فرانسه به حدی پایین بود که دیگر نمی‌شد بوی بد و تعفن ایجاد شده در شهر را تحمل کرد. از این رو اهمیت به عطر و ادکلن و بوهای مطبوع و خوشایندی که بتواند این بوی بد را خنثی کند بیشتر شد. آن‌ها برای از بین بردن این بوی بد ناشی از کثیفی به ساخت عطر و ادکلن پرداختند. در این صورت با توجه به وجود بهترین عناصر و مواد طبیعی در این کشور آن‌ها توانستند بهترین عطرها را با غلظت بسیار سنگین و کیفیتی بالا تولید کنند. اولین ادکلن اصل فرانسه در شهر گراس خلق شد.

شهرهای گراس و پاریس به عنوان پایتخت عطر و ادکلن درجهان شناخته می‌شوند. همانطور که گفته شد به علت وجود مزارع وسیع و مواد کمیاب در فرانسه و همچنین وجود عطرسازان چیره دست و حرفه‌ای در آن‌جا باعث شد تا بهترین عطرها در کشور فرانسه ظهور کنند.

برندهای معروف فرانسوی

بهترین برندهای سازنده عطر و ادکلن‌های اصل و باکیفیت بدون شک در کشور فرانسه فعالیت می‌کنند. قطعا وقتی نام ادکلن برند و اورجینال را می‌شنویم به یاد برند‌های معروف فرانسوی خواهیم افتاد. برندهای مطرح و متعددی در فرانسه هستند که برخی از معروف‌ترین آن‌ها را نام می‌بریم.

برند تیری موگلر (Thierry Mugler)، برند لالیک (Lalique)، ایو سن لورن (Yves Saint Laurent)، گرلن (Guerlain) به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای فرانسوی، برند جکس بوگارت (Jacques Bogart) برند دیور (Dior)، برند لانکوم (Lancôme)، برند شنل (Chanel)، هرمس (Hermès) و … را می‌توان نام برد که ادکلن اصل فرانسه را با بهترین فرمولاسیون تولید می‌کنند.

معرفی چند ادکلن اصل فرانسه

آشنایی با بهترین عطرهای فرانسوی می‌تواند شما را در یافتن رایحه ایده آل خود کمک کند چراکه برندهای فرانسوی عطرهایی با تنوع رایحه بسیار گوناگونی تولید می‌کنند.

ادکلن اصل فرانسه

ادکلن لانکوم لاویست بل

این عطر زنانه در پاییز سال 2012 میلادی توسط برند لانکوم فرانسوی روانه بازار عطر و ادکلن در جهان شد. با رایحه گرم و شیرینی که دارد بسیار برای فصل‌های زمستان و پاییز مناسب است. گروه بویایی ادکلن لانکوم لاویست بل خانواده بویایی پرطرفدار گلی میوه‌ای است که در میان بانوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. ادکلن لاویست بل به عنوان ادکلن اصل فرانسه از برند لانکوم شناخته می‌شود. از ویژگی‌های مهم این عطر که ارزش خرید آن را بالا می‌برد ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده آن می‌باشد.

ادکلن دیور فارنهایت

ادکلن جذاب و قدیمی دیور فارنهایت یک عطر اصیل و کلاسیک مخصوص آقایان می‌باشد. برند دیور که یک برند فرانسوی است به عنوان یک شرکت عطرسازی موفق و معتبر در جهان شناخته می‌شود. عطرهای خاص و باکیفیت این برند به کارگیری دقت و ظرافت در ساخت عطرهای آن را نشان می‌دهد. ادکلن دیور فارنهایت نیز یک ادکلن اصل فرانسه است که در دسته گروه بویایی پرطرفدار گلی چوبی مشکی قرار دارد. به دلیل وجود رایحه‌های متنوع و خوشبو در نت‌های اصلی دیور فارنهایت مردانه، این عطر همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

ادکلن شنل چنس ادوپرفیوم

عطر زنانه و دوست‌داشتنی شنل چنس با غلظت ادوپرفیوم یک ادکلن بی‌نظیر و جذاب از برند فرانسوی شنل می‌باشد. این عطر اورجینال و بسیار باکیفیت است. درواقع باید بدانید که قیمت ادکلن فرانسوی اورجینال ممکن است بسیار بالا باشد. ادکلن شنل چنس ادوپرفیوم نیز به عنوان یک عطر مجلل و گران قیمت شناخته می‌شود. علت آن نیز وجود روایح طبیعی و کمیاب در ترکیبات نت‌های آن می‌باشد. با خرید این ادکلن بی‌نظیر می‌توانید در تمامی فصل‌های سال از رایحه خوشبو و ماندگار آن لذت ببرید چراکه رایحه این عطر معتدل و تند می‌باشد.

ادکلن بوگارت پور هوم

ادکلن بوگارت پورهوم

ادکلن بوگارت پورهوم عطری است آروماتیک و مردانه که در سال 2004 میلادی توسط موریس روسل و نوربرت بیجاوی روانه بازار عطر و ادکلن در جهان شد. این عطر همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. از مزیت‌های شگفت انگیز این عطر می‌توان به کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و پخش بوی فوق العاده آن اشاره کرد. جدا از ویژگی‌هایی که گفته شد این عطر نسبت به دیگر ادکلن‌های فرانسوی اصل قیمت بسیار مناسب‌تری را دارد. شما با پرداخت هزینه بسیار پایین می‌توانید یک ادکلن اصل فرانسه را به کلکسیون عطرهای خود اضافه کنید.

ادکلن لالیک آمیتیس

برند معروف لالیک یکی دیگر از کمپانی‌های عطرسازی معروف فرانسوی است که محصولات اورجینال و درجه 1 را روانه بازار می‌کند. ادکلن لالیک آمیتیس به عنوان یک ادکلن اصل فرانسه زنانه از برند پرآوازه لالیک است. این ادوپرفیوم با رایحه معتدل و شیرین خود می‌تواند در تمام فصل‌های سال همراه شما باشد. گروه بویایی آمیتیس گلی میوه‌ای است که ترکیبات این گروه بویایی به خوبی با روحیات خانم‌ها سازگاری دارد.

ادکلن لانوین اکلت مردانه

برند فرانسوی لانوین در سال 2015 میلادی از ادکلن شگفت انگیز خود با نام اکلت مردانه لانوین(Lanvin Eclat d’Arpege) رونمایی کرد. ادکلن اکلت مردانه خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. این عطر خنک و مرکباتی بسیار مناسب فصل‌های گرم سال است و انرژی و هیجان را در طول روز به شما اهدا می‌کند. به این عطر بی‌نظیر می‌توان عنوان ادکلن اصل فرانسه را نسبت داد چراکه تمامی ویژگی‌های یک عطر اورجینال را درون خود دارد.

word image 275178 4 - یک ادکلن اصل فرانسه چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین عطرهای فرانسوی بازار کدامند؟ - ادکلن فرانسوی

ادکلن پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

یکی از بهترین ادکلن‌های فرانسوی مردانه در بازار بی‌تردید عطر دلینا اکسکلوسیف از برند معروف پارفومز دی مارلی می‌باشد. این عطر در دسته گروه بویایی شرقی قرار دارد و به خوبی حال و هوای شرقی را پس از افشاندن به شما منتقل می‌کند. ادکلن دلینا اکسکلوسیف مردانه رایحه‌ای شیرین و معتدل دارد و شما می‌توانید این عطر را به صورت شبانه روزی در همه فصول سال استفاده نمایید. از این عطر به عنوان یک ادکلن اصل فرانسه نام برده می‌شود که درواقع اصالت و کیفیت را به خوبی برای شما معنا می‌کند.

سخن آخر

در انتخاب و خرید ادکلن اصل فرانسه باید به خیلی از نکات توجه کرد که در این مقاله گفته شد. نکات مهمی مثل برند، رایحه، میزان غلظت، وجود ترکیبات طبیعی و … خیلی می‌تواند شما را در امر خرید یک عطر اصیل فرانسوی کمک کند. البته با معرفی این ادکلن‌ها شما به خوبی می‌توانید یک خرید مطمئن و مطابق سلیقه خود انجام دهید. از اینکه همراه ما بودید بسیار سپاس گزاریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.