یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41476 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخابات امروز؛ آزمون ویژه عملکرد استاندار و فرمانداران گیلان!
    11 اسفند 1402 - 13:03
    شناسه : 275201
    1

     انتخابات امروز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را باید آزمون سرنوشت ساز استاندار و فرمانداران گیلان دانست.

    پ
    پ

    امروز؛ آزمون ویژه عملکرد استاندار و فرمانداران گیلان - انتخابات امروز؛ آزمون ویژه عملکرد استاندار و فرمانداران گیلان! -

    آزمونی که اگرچه در روزهای اخیر و در زمان تبلیغات با حجم گسترده تخلفات تبلیغاتی کاندیداها در برخی از شهرستان‌های استان، آنچنان که باید و شاید نمره قبولی در آن کسب نکرده‌اند؛ با این حال باید دید که امروز و در فرایند رای گیری و شمارش و اعلام آرا، چه نمره‌ای خواهند گرفت.

    در روزهای اخیر، تخلفات متعدد انتخاباتی و راه‌اندازی کارناوال‌های غیرقانونی و خرج های بی حساب و کتاب و تبلیغات خارج از چارچوب و غیرقانونی در برخی شهرستان‌ها، با عدم واکنش و برخورد جدی فرمانداران و برگزارکنندگان انتخابات در گیلان مواجه شد.

    عزل و نصب های متعدد و حتی دقیقه نودی مسئولان اجرایی انتخابات از سوی استاندار گیلان به نحوی که بخشدار مرکزی آستارا، شب گذشته و در آستانه برگزاری انتخابات تغییر کرد، از جمله ضعف‌های مدیریتی استاندار در روزهای منتهی به انتخابات بوده است.

    حال اما در روز برگزاری انتخابات باید دید که فرمانداران و استاندار گیلان تا چه حد خواهند توانست در برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه، توانمند باشند.

    خرید و فروش رای، کمبود تعرفه های رای گیری، دخالت افراد غیرمرتبط در فرایند شمارش آرا و… از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با هوشیاری عوامل اجرایی انتخابات در گیلان، کمتر شاهد مشکلات جدی از این دست باشیم.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.