شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
در هنگام خرید نوار بهداشتی خارجی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
12 اسفند 1402 ساعت: 2:45
شناسه : 275239
3

یکی از مهمترین ابزارهای خانومها برای گذر از دوران قاعدگی استفاده از پد بهداشتی متناسب با شرایط ویژه خانومها می باشد. با توجه به محصولات متنوع دوران قاعدگی استفاده از محصول مناسب میتواند مشکلات این شرایط را به حداقل برساند. در ادامه به معرفی انواع ابزارهای دوران قاعدگی خواهیم پرداخت و بهترین برندهای نوار بهداشتی خارجی را معرفی خواهیم کرد.

پ
پ

خرید پد بهداشتی خارجی

محصولات دوران قاعدگی خارجی دارای تنوع بالایی بوده و با توجه به فیزیک خانومها و میزان قاعدگی و شرایط استفاده به بخشهای مختلفی تقسیم میشود.

معرفی انواع پدهای بهداشتی بانوان

پد بهداشتی بانوان با توجه به نوع محل استفاده به نوار بهداشتی استخری یا تامپون، پد قاعدگی، نوار بهداشتی شورتی برای دوران بعد از زایمان و نوار بهداشتی های بالدار و مشبک و پدهای بهداشتی روزانه تقسیم میشود

پد ها بر اساس سایز به سایزهای 1 تا 6 و با میزان جذب و متناسب با شرایط فعالیت به پدهای دخترانه و زنانه، نوار بهداشتی اکتیو برای فعالیتهای ورزشی و نوار بهداشتی ویژه روز و شب نیز تقسیم میشوند

برندهای مختلف خارجی به تولید انواع پدها متناسب با نیاز بازار این محصولات را تولید میکنند که در بخشهای بعدی به معرفی این برندهای با کیفیت خواهیم پرداخت

تامپون چیست؟

تامپون Tamponکه به نوار بهداشتی استخری یا نوار بهداشتی مخصوص استخر نیز معروف می باشد. همانند نوار بهداشتی در زمان قاعدگی استفاده میشود و بر خلاف نوار بهداشتی در داخل واژن قرار گرفته و با جذب خون و افزایش حجم مانع خروج ترشحات میشود.

جنس تامپون معمولان از جنس پنبه بوده و برخی تامپون ها دارای اپلیکاتور پلاستیکی بوده و در انتخای آن نخی وجود دارد که برای بیرون کشیدن آن استفاده میشود. تامپون با روش جذب خون به درون بافت اسفنجی به محافظت چندین ساعته می پردازد. تامپون ها یکبار مصرف بوده و پس از 4 الی 8 ساعت نیاز به تعویض دارند و اگر مدت زیادی در واژن استفاده شود موجب ایجاد سندروم شوک سمی میشود و بسیار خطرناک می باشد

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید تامپون دارید، سایز مناسب را انتخاب کنید و حتما اطلاعات مربوط به سایز و قدرت جذب هر تامپون را مطالعه کنید.

نوار بهداشتی استخری

نوار بهداشتی

نوار بهداشتی یکی از متنوع ترین محصولات دوران قاعدگی می باشد که میتوانید با توجه به نیاز خود محصول را انتخاب و خرید نمایید. استفاده از نوار بهداشتی های یکبار مصرف از گذشته بسیار مرسوم می باشد. نوار بهداشتی های یکبار مصرف از جنس الیاف پنبه و کتان هستند و با لایه های جاذب و تنفس پذیری که دارند برای دوران قاعدگی مناسب و مقرون به صرفه می باشند

تنوع نوار بهداشتی یکبار مصرف بالا بوده که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

  • نوار بهداشتی نازک و ضخیم
  • نوار بهداشتی بالدار و ساده
  • نوار بهداشتی روز و شب
  • نوار بهداشتی برای فعالیت های ورزشی
  • نوار بهداشتی معطر

نوار بهداشتی بالدار تکامل یافته نوار های ساده بوده که دو بال در دو سمت نوار بهداشتی قرار میگیرد و مانع از جابجایی آن میشود.

پد روزانه

بروز ترشحات روزانه در بانوان به طور طبیعی صورت میگیرد و آنان را ملزم به استفاده از پدهای روزانه می نماید. ترشحات روزانه باعث ایجاد رطوبت و احساس خیسی لباس زیر میشود. با استفاده از پدهای روزانه که بسیار نازک هستند و قدرت جذب متوسطی دارند و با جذب این ترشحات احساس خیسی و لک دار شدن لباس زیر جلوگیری میکنند.

استفاده از پدهای روزانه از ایجاد انواع عفونت ها و قارچ و باکتری و ایجاد خارش در بانوان پیشگیری میکند.

از بیشترین کاربردهای پدهای روزانه میتوان به روزهای پایانی دوران قاعدگی اشاره کرد که خانمها دچار لکه بینی هایی میشوند که میتوانند بجای نوار بهداشتی از پد های نازک و سبک استفاده نمایند. پدهای روزانه نسبت به نوار بهداشتی کوچکتر و ظریفتر هستند و برای روزهای پایانی قاعدگی راحت تر هستند.

بهترین برندهای خارجی پد بهداشتی بانوان

با توجه به تنوع گسترده پد بهداشتی خارجی در ایران در ادامه به معرفی برخی از این برندها خواهیم پرداخت. پدهای بهداشتی خارجی در سایزهای مختلف و با متریالهای متفاوت تهیه میشودند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. از معروفترین این پدها میتوان به آلویز، کوتکس، ارکید و مولپد اشاره کرد.

word image 275239 3 - در هنگام خرید نوار بهداشتی خارجی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ - پد بهداشتی بانوان

برند آلویز

محصولات بهداشتی آلویز دارای تنوع گسترده ای محصولات می باشد که دارای ساختار کاملا گیاهی و با قدرت جذب بالا می باشد. آلویز یک برند اکراینی بوده که زیر مجموعه ای از شرکت P&G می باشد. این شرکت دارای نوار بهداشتی های دخترانه تا سایز بزرگ و همچنین انواع تامپکس و پد روزانه در سایزهای مختلف ارائه میدهد.

نوار بهداشتی الویز دارای سایز بندی های مختلف و دارای تنوع بالایی می باشد که بسته به شرایط خود برای روز یا شب و یا برای دختر خانومها و حتی نوار بهداشتی شورتی برای بعد از زایمان نیز محصول مناسب و با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.

برند کوتکس

برند کوتکس یکی از معروفترین برندهای تولید کننده محصولات بهداشتی دوران قاعدگی می باشد. این شرکت طیف گسترده ای از این محصولات شامل انواع نوار بهداشتی های بلند، ویژه شب، اکتیو برای فعالیت های ورزشی و هم چنین تامپون در سایزهای مختلف و پد های روزانه حرفه ای تولید میکند.

نوار بهداشتی کوتکس دارای مدلهای مختلفی می باشد که میتوانید بسته به شرایط خود یکی از محصولات آن را از بازار ارس یاب تهیه نمایید. همچنین با مراجعه به فروشگاه ارس با چگونگی تشخیص نوار بهداشتی های اصلی و تقلبی کوتکس آشنا شوید

برند مولپد

مولپد یکی از معروفترین برندهای تولیدی نوار بهداشتی در ایران می باشد. محصولات برند مولپد در ایران و با نوشته فارسی هم تولید میشوند. اما محصولات مولپد ارائه شده در فروشگاه ارس یاب ساخت ترکیه بوده و کاملا وارداتی می باشد

برند ارکید

یکی دیگر از برندهای مطرح ترکیه ای در زمینه تولید محصولات دوران قاعدگی برند ارکید می باشد. این شرکت انواع نوار بهداشتی و پد بر اساس ساختار گیاهی و ضد حساسیت تولید میکند. از ویژگی های مهم نوار بهداشتی ارکید میتوان به سایز بندی کامل اشاره کرد. نوار بهداشتی های ارکید از سایز یک الی پنج می باشد که برای خانوم ها با شرایط وزنی متفاوت محصول ارائه میدهد. این برند نیز در کشورهای مختلفی تولید میشود که محصولات ارائه شده توسط فروشگاه ارس یاب وارداتی ترکیه می باشد.
نوار بهداشتی کوتکس اصل ترکیه

خرید پد بهداشتی بانوان خارجی

بعد از اینکه با مدلهای مختلف و برخی از برندهای پدهای بهداشتی خارجی آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر مثل ارس یاب بروید و انواع مختلف پدها را بررسی کنید و طبق شرایط خود و زمان و نحوه استفاده را انتخاب کنید.

پدهای بهداشتی دوران قاعدگی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، وارداتی بوده و دارای ضمانت اصالت کالا هستند و از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل پدهای بهداشتی در ارس یاب بسیار بالاست و می‌تواند با توجه به شرایط خود محصول مد نظر را انتخاب کنید. کافیست همین حالا به سایت ارس خرید بروید و پدهای بهداشتی مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید، با پست و تیپاکس برای شما ارسال شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.