شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
مجموعه پرشین سنگ بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر را معرفی کرد
12 اسفند 1402 ساعت: 19:26
شناسه : 275312
1

در این خبر نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط سایت پرشین سنگ بر روی نماهای سنگی در شرایط سخت آب و هوایی را ارائه می دهیم. نمای ساختمان مهمترین قسمت یک ساختمان است که زیبایی آن مستقیماً بر شهر تأثیر می گذارد که مورد توجه مردم و شهر قرار می گیرد و باید تأکید کرد که متریال مناسبی برای زیبایی آن است. .

پ
پ

در این خبر نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط سایت پرشین سنگ بر روی نماهای سنگی در شرایط سخت آب و هوایی را ارائه می دهیم. نمای ساختمان مهمترین قسمت یک ساختمان است که زیبایی آن مستقیماً بر شهر تأثیر می گذارد که مورد توجه مردم و شهر قرار می گیرد و باید تأکید کرد که متریال مناسبی برای زیبایی آن است. .

پرشین سنگ با گردآوری یک تیم تحقیقاتی از دانشجویان معماری، برای اولین بار اقدام به جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح در مورد سنگ ساختمانی کرد. این مطالعه شامل چرخه زندگی سنگ، استفاده صحیح از سنگ، ارزش آن و شرایط مرتبط با استفاده از سنگ در ساختمان است. در این مقاله در مورد نماهای سنگی در هوای سرد صحبت می کنیم.

images 1709283693 65e1996da834b - مجموعه پرشین سنگ بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر را معرفی کرد -

بهترین سنگ نما برای مناطق سرد سیر کدام است؟

سنگ نما عباس آباد

یکی از بهترین سنگ های نما برای ساختمانی که امتحانش را پس داده و یکی از بهترین انتخاب ها برای نمای ساختمان می باشد، سنگ تراورتن عباس آباد. این سنگ در رنگ های مختلف از سفید تا کرم به استثنای تراورتن سبک موجود است و این نوع سنگ را می توان با موج یا بدون موج تراش و تکمیل کرد. در تحقیقات گروه پرشین سنگ، سنگ عباس آباد یکی از بهترین سنگ ها برای شرایط بیرونی و سرمای شدید است.

سنگ نما طرق

یکی از سنگ های تراورتن میان رده که حتی در هوای بسیار سرد نیز مقاومت خوبی دارد، تراورتن طرق است. در تحقیقات انجام شده توسط تیم سازنده، این سنگ یکی از سنگ های مقرون به صرفه در بین سنگ های ساختمانی است. قیمت سنگ طرق در صنعت ساختمان از متری 400 هزار تومان تا 800 هزار تومان در 10 اسفند 1402 می باشد و همچنین قیمت سایر سنگ های تراورتن را می توانید در سایت پرشین سنگ مشاهده نمایید.

سنگ نما دره بخاری

سنگ تراورتن دره بخاری یکی از سفیدترین و جذاب ترین سنگ های ساختمانی است. از سفید بسیار کم رنگ تا کرم تیره، این سنگ در رنگ ها و طرح های بسیاری وجود دارد و به اشکال موج دار و غیر موج دار بریده می شود. این سنگ دارای تخلخل بسیار کم است و در این مطالعه مشخص شد که حتی در سردترین آب و هوا نیز می تواند به خوبی مقاومت کند بدون اینکه از زیبایی آن کاسته شود. قیمت روز انواع سنگ نما را می توانید در سایت پرشین سنگ مشاهده نمایید. یکی از معایب سنگ تراورتن دره بخاری قیمت بالای آن است.

سنگ نما تکاب

یکی دیگر از سنگ های قیمتی سنگ تراورتن تکاب است. سنگ تراورتن تکاب یکی از مقاوم ترین و زیباترین سنگ های صورت می باشد. این سنگ در رنگ های سفید و شکلاتی درمان می شود. سنگ تکاب سال هاست که در مناطق گرم و سرد کشور وجود داشته و پس از مدت ها نمای ساختمان زیبایی و استحکام اولیه خود را حفظ کرده است. این سنگ یکی از سنگ های صادراتی به ایران می باشد.

چرا سنگ نما در پرشین سنگ

پرشین سنگ با تولید انواع سنگ نما توانسته است بهترین ها را جمع آوری کرده و قیمت به روز سنگ نما را اعلام کند. تولید انواع سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمریت در کارخانه معدن و واردات آنها به مکانی کامل با اطلاعات دقیق و مشخصات فنی صحیح می تواند هر مشتری را به تصمیم درست و آگاهانه راهنمایی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.