یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صندوق رأیی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه‌فرنگی دارد؟!
    13 اسفند 1402 - 18:48
    شناسه : 275386
    0

    فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: صندوق رایی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه ‌فرنگی دارد؟….

    پ
    پ

    رأیی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه‌فرنگی دارد؟ - صندوق رأیی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه‌فرنگی دارد؟! - رای

    محمدجواد حق‌شناس، چهره سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اعتمادملی، در رابطه نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میزان اقبال مردم به این انتخابات گفت: همه افراد سیاسی و غیر سیاسی می‌دانستند که این انتخابات مجلس، سردترین انتخابات بعد از انقلاب ایران خواهد بود.

    او افزود: به دلیل عزمی که برای خالص سازی و یکدستی حاکمیت از سوی حلقه‌های قدرت در ایران در این انتخابات وجود داشت مردم هیچ امیدی به صندوق‌های رای نداشتند و این پیام را به ملت ایران دادند که چه آنها مشارکت داشته باشند و چه نه، صندوق رای در زندگی و سرنوشت آنها تاثیری نخواهد داشت.

    این چهره سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ملت ایران با هوشمندی پاسخ نهادهای تندرو در ایران را دادند، افزود: ملت ایران با هوشمندی در این انتخابات ثابت کردند که نقش مجلس گرم کن را دیگر در انتخابات ها اجرا نخواهند کرد.

    پایداری صحنه انتخابات را از چنگ قالیباف، حدادعادل و باهنر درآورد/ صندوق رایی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه ‌فرنگی دارد؟
    او ادامه داد: باتوجه به عملکرد دولت و تصمیم‌گیران کشور در انتخابات اخیر کاملا مشخص بود طیفی که وارد مجلس دوازدهم می‌شوند پایداریچی هستند و با حداقل ترین مشارکت مردم تلاش می‌شود این افراد تندرو قدرت بگیرند. گروه پایداری حتی صحنه انتخابات را از چنگ قالیباف، حدادعادل و باهنر هم درآورد.

    حق شناس در رابطه با همراهی محمد خاتمی با غالب افراد جامعه که در انتخابات شرکت نکردند، افزود: جریان اصلاح‌طلب مبتنی بر قدرت صندوق رای شکل گرفته و خاتمی با صندوق رای قهر نکرده است بلکه صندوق رای وجود نداشت که خاتمی یا هر شخصیت دیگری بخواهد با آن قهر کند. صندوق رایی که مبتنی بر خواست مردم و همه طیف‌های فکری نباشد چه تفاوتی با صندوق گوجه ‌فرنگی دارد؟

    او در پایان افزود: عصر خالص‌سازی و آغاز آن از زمان به قدرت رسیدن ابراهیم رییسی شروع شد و با این انتخابات هم به رادیکال ترین شکل خود رسید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.