شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پس از انتخابات، بنده نماینده و وکیل همه مردم هستم
    14 اسفند 1402 - 13:38
    شناسه : 275463
    0

    سلمان زارع منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل طی پیامی عنوان کرد: پس از انتخابات، بنده نماینده و وکیل همه مردم هستم، چه آنهایی که به بنده رای دادند، چه آنهایی که به کاندیداهای دیگر رای دادند.

    پ
    پ

    از انتخابات، بنده نماینده و وکیل همه مردم هستم - پس از انتخابات، بنده نماینده و وکیل همه مردم هستم - زارع

    در پیام جدید نماینده منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است:

    «من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»

    از مردم شریف حوزه انتخابیه بابت حضور در انتخابات و اعتماد قاطعانه آنها که منجر به رای اکثریت شما به اینجانب شد، تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانم با عملکردم قدردان محبت‌های شما باشم.

    شاهد بودیم که مردم با دقت کامل و انصاف کافی رفتارهای انتخاباتی و عملکردها را دنبال و کارنامه ها و برنامه ها را بررسی می کردند.

    به رغم اینکه تخریبها و تحلیل هایی صورت گرفت که در مواردی منصفانه نبود، اما مردم با بلندنظری و حسن ظن به بنده رای دادند و من از همه آنها تشکر می نمایم.

    از کاندیداهای محترمی که با تخصص و برنامه به صحنه آمدند و تنوعی از گفتار را ارائه کردند و به ارائه برنامه های خود برای رشد و توسعه منطقه پرداختند، و همچنین از اعضای محترم ستاد این عزیزان و حامیانشان که در انتخابات شورآفرینی کردند، قدردانی می نمایم.

    پس از انتخابات، بنده نماینده و وکیل همه مردم هستم، چه آنهایی که به بنده رای دادند، چه آنهایی که به کاندیداهای دیگر رای دادند.

    در پایان از ائمه محترم جمعه و جماعات، فرمانداران محترم لاهیجان و سیاهکل،نمایندگان محترم ادوار (جناب آقایان ابوذر ندیمی،یوسف قاسمی،بهرام یعقوبی)شهرداران محترم، پرسنل محترم فرمانداری، شهرداری ها و بخش های دو شهرستان، بخشداران و اعضاهای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها، کلیه عوامل برگزاری انتخابات، هیات های محترم اجرایی، نظارت شورای نگهبان، دست اندرکاران صندوق های اخذ رای، خادمین مهربان مساجد و مدارس، کادر درمان، اورژانس فرماندهی مقتدر و پرسنل محترم نظامی و انتظامی دو شهرستان، سربازان گمنام امام زمان(عج) و اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز که در سرمای زمستان نسبت به برگزاری و برقراری نظم و تامین امنیت انتخابات اقدام نمودند و همچنین اعضای محترم ستاد انتخاباتی خودم در این دوره تشکر و قدردانی می نمایم.

    امید است که بتوانیم با استفاده از خرد جمعی و برنامه های همه کاندیداهای محترم ، اساتید، صاحبنظران ، نخبگان، کارکنان خدوم و روسای ادارات و دستگاههای اجرایی دو شهرستان خدمتگذار خوبی برای شما سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

    با احترام: سلمان زارع

    منتخب مردم شریف لاهیجان، سیاهکل،رودبنه،دیلمان و پیرکوه در مجلس شورای اسلامی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.