سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41598 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
بروز 2 حادثه وحشتناک که باعث آن امداد خودرو اسلامشهر بود + آمار زخمی ها
15 اسفند 1402 - 22:42
شناسه : 275569
0

در روز های گذشته یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید که راننده آن یک مرد جوان با بازه سنی ۲۰ الی ۳۰ ساله بود ، به علت مصرف مشروبات الکی و نداشتن حواس کامل در حین رانندگی دچار حادثه شد.

پ
پ

به گزارش با مردم؛ روز گذشته در شهر اسلامشهر که یکی از شهر های استان می باشد ، 2 حادثه ای هولناک رخ داد که در طی آن افرادی صدمه دیده اند ، که در ادامه به بررسی این اتفاق هولناک خواهیم پرداخت.

یک جوان زخمی قربانی نوشیدن مشروبات الکی شد

word image 275569 1 - بروز 2 حادثه وحشتناک که باعث آن امداد خودرو اسلامشهر بود + آمار زخمی ها - امداد خودرو اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی امداد خودرو اسلامشهر در روز های گذشته یک دستگاه خودرو 206 سفید که راننده آن یک مرد جوان با بازه سنی 20 الی 30 ساله بود ، به علت مصرف مشروبات الکی و نداشتن حواس کامل در حین رانندگی دچار حادثه شد.

این شخص هنگام رانندگی به جوب آب منحرف شده و حتی دست و پای وی نیز شکسته شد .

همچنین آقای قاسمی شهروند خبرنگار ما درباره این اتفاق گفت : حادثه انقدر بد بود که بنزین از لوله های ماشین به کف خیابان ریخته شده بود و خداوند به این مرد جوان رحم کرد که حداقل با کسی تصادف نکرده بود.

جزئیات حادثه به این شکل است که این مرد جوان قبل از رانندگی به مصرف مشروبات الکی پرداخته بوده و بدون توجه به مست بودن به راننگی در سطح شهر اقدام می کند ، و خیلی طول نمی کشد خود حادثه می بیند و البته از همه مهم تر به کسی صدمه نمی زند و می توانیم بگوییم خدا رحم کرده است که اشخاص دیگیری صدمه ندیده اند.

به صورت کلی نباید قبل از رانندگی کردن به خوردن این نوشیدنی ها پرداخت و حتی از نظر قانونی نیز با این متخلفین اشد برخورد صورت می گیرد ، زیرا علاوه بر اینکه جان خودرا به خطر می اندازند ، جان مردم را نیز به خطر می اندازند.

مجازات رانندگی در هنگام مستی

مطابق با قوانین مجازات اسلامی علاوه بر شربه شلاق که مجازات نوشیدن مشروبات الکی است در صورتی که در هنگام رانندگی فردی که تصادف کرده است مست باشد دادگاه می تواند گواهینامه رانندگی وی را بین 1 تا 5 سال تعلیق کند. 

این راننده سرش + دست و پایش زخمی شد به جای دریافت دیه خسارت هم پرداخت کرد

word image 275569 2 - بروز 2 حادثه وحشتناک که باعث آن امداد خودرو اسلامشهر بود + آمار زخمی ها - امداد خودرو اسلامشهر

در طی روز های گذشته یک تماس از سمت کلانتری میدان قائم اسلامشهر با مکانیک سیار اسلامشهر گرفته شد که درخواست فوری اعزام ماشین به این ناحیه بود ، یک سمند با تیر برق تصادف کرده بود و مقداری نیز به شهر خسارت وارد کرده بود.

پس از اعزام متخصصین به نایحه برای بازبینی و یدک کش کردن خودروی فرد ، مشاهده شد که جوانی که راننده خودروی سمند بود در این تصادف مقداری سرش و همچنین دست و پاهایش زخمی شده بودند و علاوه بر آن مکلف شد که خسارت وارد به شهر را به شهرداری پرداخت کند.

روابط عمومی امداد خودرو بهشت زهرا در توصیه ای از خواستار شد که در حین رانندگی از مصرف مشروبات الکی خودداری کنند و حتما به اندازه کافی استراحت کرده باشند.

همچنین خبرگزاری با مردم از مردم شریف ایران تقاضا دارد که در این ایام منتهی به آخر سال و شروع اوج مسافرت ها در هنگام رانندگی دقت کنند تا خدای نکرده آسیبی به خود و خانواده هایشان وارد ننکند.

با تشکر که این خبر را خواندید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.