پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41627 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2380×
سوالات آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳ با جواب
  • 17 اسفند 1402 ساعت: 9:23
  • شناسه : 275671
    0

    در این صفحه تمام نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳ و نکاتی که برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نیاز دارید قرار دادیم.

    پ
    پ

    driver

    در این صفحه تمام نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳ و نکاتی که برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نیاز دارید قرار دادیم شامل:

    جدیدترین آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪) در سال ۱۴۰۳ به صورت رایگان و آنلاین

    کاملترین و مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب (برگه فرمت pdf)

    توجه داشته باشید این مجموعه تست آیین نامه دقیقا در آزمون آیین نامه 1403 داده می شود. اگر میخواید به راحتی قبول شوید این صفحه را کامل مطالعه کنید.

    با شرکت در تست آیین نامه راهنمایی رانندگی دیگر نیاز به هیچ کتاب و یا فایل دیگری ندارید و در کمترین زمان قبولی شما را تضمین میکنیم.

    مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی باعث می شود تا داوطلب شانس بیشتری را برای آوردن نمره قبولی در آزمون کتبی راهنمایی و رانندگی کسب کند.

    این نمونه سوالات همچنین باعث افزایش اطلاعات داوطلبین در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی می شوند.

    نمونه سوالات آیین نامه 1403 با جواب

    نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ رانندگی همراه با جواب شامل بخش های مختلف نظیر بخش فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها، علائم مخصوص راهنمایی و رانندگی و … می باشند.

    شما می توانید با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی صد در صد را در آزمون کتبی کسب کنید.

    متقاضیان شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی ۱۴۰۳، با مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی، می توانند با نحوه طراحی سوالات، آشنا شده و پس از پاسخگویی به سوالات به بخش جواب ها، مراجعه نموده تا از سطح آمادگی خود در آزمون، آگاه شده و به تسلط بیشتری برای شرکت در آزمون، دست یابند.

    آزمون های تئوری آیین نامه، از کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی، گرفته می شود. برای قبولی در این، آزمون، لازم است پس از مطالعه کتاب آیین نامه، نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را نیز مطالعه نمود تا با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون ۱۴۰۳ حاضر شد.

    به طور کلی، تعداد سوالات آیین نامه رانندگی، 30 سوال بوده که شامل سوالات فنی و علائم می باشد. زمان پاسخگویی به سوالات آزمون نیز 20 دقیقه است که لازم است برای قبولی، حداقل، به 26 سوال، جواب صحیح داده شود. بنابراین، متقاضیان، تنها مجاز به 4 جواب غلط می باشند. در ادامه می توانید، با کلیک بر روی دکمه دانلود فایل، در باکس دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1403 برای دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی، اقدام نمایید.

    در بخش قبل، ابتدا، شرایط و ضوابط اخذ گواهی نامه رانندگی و مراحل دریافت آن را بیان نموده و نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1403 را برای دانلود، قرار دادیم، همانطور که در بخش قبل، بیان نمودیم، قبولی در آزمون آیین نامه، مستلزم پاسخگویی صحیح به 26 سوال از 30 سوال آزمون، خواهید بود.

    بنابراین، لازمه قبولی در آزمون تئوری راهنمایی و رانندگی، آشنایی با سوالات احتمالی و آزمایشی این آزمون می باشد. چنانچه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را در بخش قبلی، جواب داده اید. در این بخش، می توانید، جواب نمونه سوالات آیین نامه رانندگی 1403 را در باکس دانلود، مشاهده نمایید.

    آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100 %):

    آیین نامه رانندگی شامل مجموعه ای از دستورات، قوانین و مقررات می باشد.

    با مطالعه سوالات آیین نامه رانندگی علاوه بر افزایش آمادگی برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی 100 %) سال ۱۴۰۳ اطلاعات شما در مورد افزایش ایمنی در جاده، خیابان و … افزایش پیدا می کند.

    آزمون آیین نامه رانندگی شامل بخش ها و مفاهیم زیادی است که این بخش ها در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه درج شده اند.

    برای کسب نمره قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی بهتر است نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】را مطالعه نمایید. با مطالعه نمونه سوالات جدید اطلاعات شما در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی نیز بروزرسانی می شود.

    سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب

    بهترین راه برای آمادگی در آزمون راهنمایی و رانندگی مطالعه سوالات آیین نامه ۱۴۰۳ با جواب می باشد. شما می توانید با مطالعه سوالات و تحلیل جواب ها اطلاعات خود را افزایش دهید.

    در صورتی که زمان کافی برای مطالعه همه مباحث آیین نامه راهنمایی و رانندگی را ندارید به شما پیشنهاد می دهیم بانک سوالات آیین نامه همراه با جواب را مطالعه کنید.

    مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۳

    برای برخی از افراد شرکت در آزمون راهنمایی رانندگی کار دشواری است. اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید با مطالعه مهم ترین سوالات آیین نامه اصلی ۱۴۰۲ می توانید اعتماد به نفس تان را افزایش دهید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.