شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه یک شبه قانون توسط استاندار گیلان تغییر کرد؟!
    24 اسفند 1402 - 16:34
    شناسه : 276229
    0

    انتشار فهرست نورچشمی‌های استاندار گیلان جهت استخدام، همچنان مورد نقد رسانه‌ها و افکار عمومی بوده و کار به جایی رسیده است که حتی ویدئویی از بحث دراین‌خصوص در صفوف نانوایی‌ها هم توسط افراد کف جامعه نیز منتشر شده است!

    پ
    پ

    یک شبه قانون توسط استاندار گیلان تغییر کرد؟ - چگونه یک شبه قانون توسط استاندار گیلان تغییر کرد؟! - استاندار گیلان

    به گزارش «یاورمردم»؛  انتشار فهرست نورچشمی‌های استاندار گیلان جهت استخدام، همچنان مورد نقد رسانه‌ها و افکار عمومی بوده و کار به جایی رسیده است که حتی ویدئویی از بحث دراین‌خصوص در صفوف نانوایی‌ها هم توسط افراد کف جامعه نیز منتشر شده است!

    اما از اینها که بگذریم سؤالاتی است که هنوز برای مردم، رسانه‌ها، فعالین سیاسی و اجتماعی بی‌پاسخ مانده است، با نگاهی به فهرست منتشر شده، باید این سؤال را مطرح کرد که چگونه وقتی تا پیش‌ازاین امکان این وجود نداشت که یک شهردار بخشدار و فرماندار شود، اکنون در فهرست منتشر شده چیزی خلاف این موضوع مطرح شده است!

    عجیب‌تر آنکه در شرایطی چنین فهرستی منتشر شده است که یک معاون فرماندار در استان مدت‌هاست سرگردان همین قوانین است، اما اکنون خارج از تشکیلات دولت چنین فهرستی منتشر می‌شود؟

    نکته عجیب دیگر فهرست درخواستی استاندار گیلان برای استخدام حضور فردی است که عضو هیئت‌مدیره یک شرکت است! این در حالی است که بر اساس قانون کارمندان دولت اجازه حضور در هیئت‌مدیره شرکت‌ها را ندارند و این موضوع و بی‌قانونی از سوی استاندار گیلان اتفاقی عجیب است.

    حال باید از استاندار گیلان پرسید که آیا هیچ نخبه‌ای در غرب و مرکز گیلان وجود ندارد که ۱۰ نفر برای شرق گیلان از سوی وی در نظر گرفته شده‌اند؟! آیا جای آن وجود نداشت که در میان این به‌اصطلاح نخبگان من‌درآوردی آقای استاندار نام چند پرستار طرحی که در دوره کرونا جان خود را کف دستشان گرفته بودند آورده می‌شد؟!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.