شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تاثیر ذائقه های متفاوت مردم در انتخاب اسانس عطر های زنانه و مردانه
27 اسفند 1402 ساعت: 14:30
شناسه : 276387
8

وب سایت دیجی بوم، شناخته شده‌ترین مرجع خرید عطر و اسانس عطرهای اورجینال در کشور است که برای عید نوروز، تخفیف ویژه‌ای روی بهترین محصولات خود از جمله عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم قرار داده است.

پ
پ

عطر، یکی از عناصر مهم زندگی انسان‌ها است که نه تنها برای خودشان بلکه برای دیگران هم اهمیت دارد. عطر می‌تواند شخصیت، سلیقه، حال و هوا و حتی احساسات فرد را نشان دهد. خرید عطر برای خود یا برای هدیه دادن به دیگران میتواند یک فرایند پیچیده باشد که باید با توجه به ذائقه های متفاوت مردم انجام میشود.

عطرهای مختلف با توجه به ترکیبات، نت‌ها و رایحه‌هایی که دارند، می‌توانند تند، تلخ، شیرین یا ترکیبی از اینها باشند. هرکدوم از این بوها و رایحه‌ها می‌توانند تاثیر متفاوتی روی فرد داشته باشند. برخی از عطرها می‌توانند انرژی، شادی، اعتماد به نفس و جذابیت را افزایش دهند. برخی دیگر می‌توانند آرامش، تفکر، عمق و رسمیت را نشان دهند.

در این مقاله، ما قصد داریم 3 عطر با طبع و گروه‌های بویایی مختلف را بررسی کنیم و نشان دهیم که چگونه این عطرها می‌توانند به ذائقه های متفاوت مردم پاسخ دهند.

عطر اسنتریک مولکولز مولکول 02

عطر Escentric Molecules Molecule 02 یک عطر با گروه بویایی شرقی است که در سال 2008 توسط عطرساز معروف گزا شون (Geza Schoen) طراحی شد. این عطر یک عطر یونیسکس است که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است.

این عطر فقط از یک ترکیب که امبروکسان (Ambroxan) نام دارد، ساخته شده است. امبروکسان یک ماده مصنوعی است که از رایحه طبیعی امبرگریس (Ambergris) الهام گرفته شده است. امبرگریس یک ماده گرانبها است که از معده نهنگ‌ها تولید می‌شود و در ساحل‌ها پیدا می‌شود.

این ماده دارای رایحه‌ای تلخ، خنک و دریایی است که در عطرسازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. عطر Escentric Molecules Molecule 02 با استفاده از امبروکسان، رایحه‌ای تند، خنک و تلخ را ایجاد می‌کند که برای کسانی که دوست دارند عطری متفاوت، مدرن و جذاب داشته باشند، مناسب است.

عطر اسنتریک مولکولز مولکول 02

بررسی رایحه عطر اسنتریک مولکولز مولکول 02

همانطور که در مقاله معرفی 9 عطر پرفروش با قیمت ویژه به مناسبت عید نوروز اشاره کردیم، این عطر با استفاده از امبروکسان، رایحه‌ای تند، خنک و تلخ را ایجاد می‌کند که برای کسانی که دوست دارند عطری متفاوت، مدرن و جذاب داشته باشند، به یک گزینه ایده آل تبدیل شده است. این عطر همچنین دارای نت‌های زنبق و یاسمن بزرگ گیا و ایزو ای سوپر است که باعث افزایش ظرافت و تنوع رایحه می‌شوند. هر 3 نت این عطر می‌تواند حس آرامش، خاص بودن و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان بیاورد.

نکته جالب این محصول، این است که اسنتریک مولکولز با پوست فرد ترکیب می‌شود و بسته به شرایط محیطی، رایحه‌ای متغیر و متنوع را نشان می‌دهد. همچنین می‌تواند برای هر فصل و هر مناسبتی استفاده شود و ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

عطر Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 یک عطر با گروه بویایی شرقی گلی است که در سال 2015 توسط عطرساز مشهور فرانسیس کورکجان (Francis Kurkdjian) طراحی شده است. این عطر یک عطر یونیسکس است که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است.

این عطر الهام گرفته از رنگ قرمز روبینی که در کریستال‌های باکارات به وجود می‌آید و کلمه 540 نیز نشان دهنده دمایی است که برای تولید این رنگ نیاز است!

این عطر دارای رایحه‌ای گرم، شیرین و کمی تلخ است که از ترکیبی از یاسمن، زعفران، گل مریم، چوب صندل، عنبر و چوب صندل ساخته شده است و با استفاده از تکنیک‌های عطرسازی پیشرفته، رایحه‌ای متمایز، مرموز و جذاب را ایجاد می‌کند که برای کسانی که دوست دارند عطری لوکس، باکلاس و خیره‌کننده داشته باشند، مناسب است.

این عطر می‌تواند برای فصول سرد و مناسبت‌های خاص استفاده شود و ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد. درصورتی که مایلید عطرهای مشابه اینچنینی را بیشتر بشناسید، مقاله با 2 عطر پرطرفدار زنانه و مردانه از دیجی بوم آشنا شوید! را از دست ندهید.

عطر میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540

بررسی رایحه عطر باکارات رژ 540

رایحه عطر Baccarat Rouge 540 یک رایحه شرقی گلی است که از ترکیبی از یاسمن، زعفران، گل مریم، چوب صندل و عنبر ساخته شده است. این رایحه دارای طبع گرم، شیرین و کمی تلخ است که برای کسانی که دوست دارند عطری لوکس، باکلاس و خیره‌کننده داشته باشند، مناسب است.

  • این رایحه در نت ابتدایی با رایحه گرم، تند و شیرین زعفران و رایحه ملایم و تلخ و شیرین هدیون شروع می‌شود و یادآور بازارهای پر از عطر و طعم و رنگ شرق و خاورمیانه است.
  • در نت میانی، رایحه گرم و تند و شیرین امبروکسان و رایحه گرم و شیرین و تند چوب عنبر به رایحه اضافه می‌شوند و غنای رایحه را افزایش می‌دهند.
  • در نت پایانی، رایحه ملایم و تلخ و شیرین چوب سیدار و رایحه‌های ملایم و تلخ و شیرین چوبی، تا انتهای ماندگاری این عطر با شما همراه است.

این عطر یک عطر یونیسکس است که هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده بوده و می‌توان برای فصول سرد و مناسبت‌های خاص استفاده شود.

عطر اورتو پاریسی مگاماره

عطر Orto Parisi Megamare یک عطر با گروه بویایی معطر آبزی است که در سال 2019 توسط عطرساز معروف الکساندرو گولتیری (Alessandro Gualtieri) طراحی شده است. این محصول، یک عطر یونیسکس است که هم برای زنان و هم برای مردان مناسب است.

اسانس عطر اورتو پاریسی مگاماره دارای رایحه‌ای خنک، تلخ و دریایی است که از ترکیبی هنرمندانه از بنفشه، فلفل، آب دریا، آب، پرتقال، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، چای، جلبک دریایی، نمک، مشک، خزه درخت بلوط و چوب صندل ساخته شده است.

اورتو پاریسی که یک عطر ایتالایی است، با استفاده از نت‌های دریایی، رایحه‌ای تازه، شفاف و زنده را ایجاد می‌کند که برای کسانی که دوست دارند عطری متفاوت، مدرن و پرشور داشته باشند، بهترین گزینه است.

word image 276387 3 - تاثیر ذائقه های متفاوت مردم در انتخاب اسانس عطر های زنانه و مردانه - ادکلن

بررسی رایحه عطر اورتو پاریسی مگاماره

رایحه عطر Orto Parisi Megamare یک رایحه معطر آبزی است که از ترکیبی از بنفشه، فلفل، آب دریا، آب، پرتقال، اسطوخودوس، ترکیبات سبز، چای، جلبک دریایی، نمک، مشک، خزه درخت بلوط و چوب صندل ساخته شده است.

این عطر در نت ابتدایی با رایحه تلخ و خنک و شیرین پرتقال، فلفل، آب دریا و رایحه ملایم و تلخ و شیرین بنفشه شروع می‌شود و هیجان و طراوت را به ارمغان می‌آورد.

در نت میانی، رایحه تلخ و خنک و شور آب دریا و رایحه گرم و تلخ و شیرین اسطوخودوس، چای، نمک و جلبک دریایی به رایحه اضافه می‌شوند و غنای رایحه را افزایش می‌دهند.

در نت پایانی، رایحه تلخ و شیرین و چوبی مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید و عنبر ماندگاری و پایداری رایحه را تضمین می‌کنند.

بهترین عطرهای زنانه و مردانه را از کجا تهیه کنیم؟

وب سایت دیجی بوم، شناخته شده‌ترین مرجع خرید عطر و اسانس عطرهای اورجینال در کشور است که برای عید نوروز، تخفیف ویژه‌ای روی بهترین محصولات خود از جمله عطرهایی که در این مقاله معرفی کردیم قرار داده است. شما عزیزان میتوانید همین حالا وارد این سایت شده و حجم و کیفیت عطر مدنظرتان را مطابق با بودجه خود تهیه کنید.

 

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “تاثیر ذائقه های متفاوت مردم در انتخاب اسانس عطر های زنانه و مردانه”
  1. مرسی خیلی به درد بخور و جامع دستتون درد نکنه

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.