شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاشت مو با تراکم بالا و قیمت مناسب در تهران
    28 اسفند 1402 - 20:03
    شناسه : 276524
    0

    افرادی که قصد دارند برای درمان کم پشتی و طاسی موهای خود از کاشت مو استفاده کنند، ابتدا باید بررسی کنند که آیا کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند یا خیر؟ یکی از عوامل مهم که زمان کاشت مو باید به آن توجه داشته باشید، تراکم مو است.

    پ
    پ

    word image 276524 1 - کاشت مو با تراکم بالا و قیمت مناسب در تهران -

    افرادی که قصد دارند برای درمان کم پشتی و طاسی موهای خود از کاشت مو استفاده کنند، ابتدا باید بررسی کنند که آیا کاندید مناسبی برای کاشت مو هستند یا خیر؟ یکی از عوامل مهم که زمان کاشت مو باید به آن توجه داشته باشید، تراکم مو است. به‌طور کلی یک فرد، می‌‌تواند حداقل 4500 گرافت مو برای کاشت استفاده کند. برای کاشت این حجم از گرافت مو باید نزد یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید. قیمت کاشت مو با تراکم بالا به تخصص پزشک، الگوی طاسی بیمار، کیفیت مو، تراکم بانک مو، قدرت فولیکول و… بستگی دارد.

    کاشت موهای با تراکم بالا

    به زبان ساده کاشت مو طبیعی، برداشت مو از ناحیه‌ای از بدن یا سر برای کاشت در ناحیه طاسی یا کم پشتی موهای سر است. به‌طور کلی کاشت مو یکی از روش‌های دائمی برای رفع طاسی است. قبل از کاشت مو با تراکم بالا ابتدا باید بررسی کنید که آیا کاندید مناسبی برای این روش هستید یا خیر. افرادی زیر می‌‌توانند برای کاشت مو اقدام کنند.

    • افرادی که براساس ژنتیک یا هورمونی به طور کامل موهای خود را از دست داده است.
    • بهترین زمان برای کاشت مو در سن 25 سالگی خواهد بود.
    • افرادی که داری مشکل پوستی هستند، باید قبل از کاشت مو، مشکل خود را برطرف کنند.

    word image 276524 2 - کاشت مو با تراکم بالا و قیمت مناسب در تهران -

    بیشترین تراکم کاشت مو برای هر فرد چقدر است؟

    یکی از عوامل مهمی که در کاشت مو تاثیر دارد، تراکم مو است. به طور کلی هر فرد می‌‌تواند 4500 گرافت برای کاشت استفاده کنند. کاشت این تعداد گرافت در مو به تخصص و زمان بالایی نیاز دارد. برای کاشت مو با تراکم بالا باید به الگوی طاسی بیمار، قدرت فولیکول، تراکم بانک مو و… توجه داشته باشید. به طور معمول افراد می‌‌توانند بیش از 4500 گرافت برای ریزش موهای خود استفاده کنند؛ اما برای تراکم بالاتر نیاز به چند جلسه درمان نیاز دارید.

    تراکم طبیعی مو در هر فرد چقدر است؟

    هر فرد سالم که موهای طبیعی دارند، در هر سانتی متر مربع باید 80 الی 100 واحد فولیکول زنده داشته باشند. به طور کلی مجموع تراکم طبیعی مو یک فرد سالم برابر با 100 هزار واحد فولیکول خواهد بود؛ به همین دلیل در کاشت مو رسیدن به تراکم طبیعی مو یک امر نشدنی است. اگر پزشک بیش از حد از گرافت مو استفاده کنند، خون رسانی در سر دچار اختلال می‌شود و سرانجام موهای طبیعی دچار شک خواهند شد و ریزش مو اتفاق می‌افتد. اگر زمان کاشت مو بیش از حد از گرافت مو استفاده کنید، باعث مرگ سلول‌های زنده و فولیکول موی طبیعی می‌شود.

    عوارض کاشت مو در تراکم بالا چیست؟

    اغلب افراد سعی دارند برای پر کردن مناطق خالی سر خود از تعداد بیشتری گرافت مو استفاده کنند تا به تراکم طبیعی موهای خود دست پیدا کنند. کاشت بیش از حد گرافت مو می‌توانند باعث مرگ گرافت‌های طبیعی و زنده موهای شما شود. اگر گرافت‌های زنده از بین بروند، شما به طور کلی شانس کاشت مو را از دست می‌دهید. یکی دیگر از مواردی که خطر تراکم مو طبیعی را بالا می‌برد، ریزش موهای طبیعی است. با کاشت بیش از حد گرافت، خون رسانی به گرافت‌های طبیعی مختل می‌شود و باعث ریزش شدید موهای فرد خواهد شد. به طور کلی اهمیت تراکم مو باید توسط یک متخصص پوست و مو تشخیص داد شود.

    تکنیک های کاشت مو برای تراکم بالا

    برای کاشت مو با تراکم بالا می‌توان از روش‌های کاشت مو FUT، FUE، DHI و SuperFUE استفاده کرد.

    • روش ترکیبی: برای استفاده از این روش از دو تکنیک اصلی کاشت مو یعنی FIT و FUT استفاده می‌کنند. در روش ترکیبی پزشک می‌تواند حداقل 5000 هزار گرافت برداشت کند. این روش برای افرادی مناسب است که حجم طاسی آن‌ها بسیار زیاد است. در این روش تراکم کاشت مو به دلیل ترکیب این دو روش بسیار بالا خواهد بود.
    • روش SuperFUT: این روش یکی از بهترین روش‌های کاشت مو است. برای کاشت مو با این روش از تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند. با استفاده از دستگاه گرافت‌های مو با کیفیت بالا برداشت می‌شوند. افرادی که به کاشت مو با تراکم بالا علاقه دارند این روش گزینه بسیار مناسبی است. با این روش می‌توانید بین 5 لی 7 هزار گرافت بدون هیچگونه آسیبی برداشت کنید.
    • روش DHI: دستگاهی که برای برداشت گرافت مو در روش DHI مورد استفاده قرار می‌گیرد، میکرومتر است. برای جلوگیری از زخم‌های عمیق در سطح سر از قلمی به نام ایمپلنتز استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش در هر سانتی متر مربع سر می‌توان بین 90 الی 100 گرافت مو کاشت. این روش یکی از برترین روش‌های کاشت مو برای اکثر افراد است.

    کاشت مو پر تراکم در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی

    کلینیک دکتر مهسا میرحاجی خدمات کاشت موی پر تراکم را با استفاده از روش‌های نوین و پیشرفته در تهران ارائه می‌دهد. این کلینیک با سابقه درخشان و تیم مجرب خود، به شما کمک می‌کند تا به موهای پرپشت و دلخواه خود برسید. جهت اطلاعات بیشتر از کاشت مو در کلینیک دکتر مهسا میرحاجی به وبسایت https://drmirhaji.com/ مراجعه کنید و همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصان این کلینیک بهره‌مند شوید:

    • ۰۲۱۲۲۷۲۷۳۲۲
    • ۰۹۱۹۰۰۲۰۰۳۲

    word image 276524 3 - کاشت مو با تراکم بالا و قیمت مناسب در تهران -

    سخن پایانی:

    مناسب ترین تراکم کاشت مو در هر سانتی متر مربع برابر با 40 الی 55 گرافت خواهد بود. بسیار از افراد به دنبال کاشت مو با تراکم بالاتر هستند که در این صورت باید حتما با پزشک متخصص صحبت کنید. هر فرد سالمی در هر سانتی متر مربع 80 الی 100 واحد فولیکول دارد. قیمت کاشت مو به تعداد گرافت، قدرت فولیکول مو، تخصص پزشک، روش کاشت مو و… بستگی دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.