شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علت قطعی خطوط مخابراتی و اینترنت و دستگاه‌های کارت خوان لاهیجان چه بود؟
    29 اسفند 1402 - 5:06
    شناسه : 276542
    1

    امروز تقریبا حساس ترین نقاط شهر اعم از فرمانداری، شهرداری، آتش نشانی و بانک‌ها و همچنین کسبه خیابان امام و شهداء با قطعی گسترده تلفن و اینترنت مواجه شدند.

    پ
    پ

    قطعی خطوط مخابراتی و اینترنت و دستگاه‌های کارت خوان لاهیجان چه بود؟ - علت قطعی خطوط مخابراتی و اینترنت و دستگاه‌های کارت خوان لاهیجان چه بود؟ - تلفن

    لاهیجان شهر مدیران بی اعتنا به افکار عمومی! علت قطعی خطوط مخابراتی و اینترنت و دستگاه‌های کارت خوان لاهیجان چه بود؟ چرا هیچکس حتی نیم خط توضیح به مردم نداد.

    امروز تقریبا حساس ترین نقاط شهر اعم از فرمانداری، شهرداری، آتش نشانی و بانک‌ها و همچنین کسبه خیابان امام و شهداء با قطعی گسترده تلفن و اینترنت مواجه شدند.

    پس از پیگیری های بعمل آمده  علت آن سرقت کابل گزارش شده است!!!!! که اخبار رسیده به لاهیجان نیوز حکایتی دیگر دارد و قطعا همه می‌دانیم سرقت کابل توسط دله دزدها که مدام انجام می‌گیرد باعث گستردگی این حجم از قطع ارتباط در یک شهرستان نخواهد بود!

    مدیریت محترم مخابرات شهرستان لاهیجان تا چه اندازه با جغرافیا و فضای سیاسی لاهیجان آشنایی دارند؟ ایشان چقدر سابقه کار و چند سال سابقه مدیریت در شهرستان‌های بزرگ و همطراز لاهیجان را داشته که به لاهیجان منتقل شده است؟

    دلیل قطعی اینترنت و برخی خطوط مخابراتی در بازار شب عید چه بوده که تاکنون هیچ مسئولی درباره آن به مردم و افکار عمومی توضیح نداده است؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.