شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ممنوعیت مصرف پرندگان وحشی و مهاجر در رستوران‌ها
    22 دی 1395 - 15:05
    شناسه : 27656
    0

    فرماندار رودسر بر ممنوعیت مصرف پرندگان وحشی و مهاجر در رستوران‌ها تاکید کرد. به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی در خصوص بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان رودسر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و علیرغم اینکه اثری از این بیماری در سطح شهرستان مشاهده نشده همه دستگاههای تخصصی و ذیربط […]

    پ
    پ

    امیرجانبازی

    فرماندار رودسر بر ممنوعیت مصرف پرندگان وحشی و مهاجر در رستوران‌ها تاکید کرد.

    به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی در خصوص بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان رودسر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و علیرغم اینکه اثری از این بیماری در سطح شهرستان مشاهده نشده همه دستگاههای تخصصی و ذیربط آمادگی لازم را در این خصوص دارا هستند.
    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلسات ستاد پیشگیری بنا به درخواست و تشخیص شبکه دامپزشکی شهرستان در هر زمان که نیاز باشد حتی در بازه‌های زمانی یک هفته‌ای یا دوهفته‌ای و غیره برگزار می‌شود.

    جانبازی رودسری بر برگزاری جلسات تخصصی مشترک بین دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شبکه دامپزشکی شهرستان به منظور پیگیری تخصصی موضوع و همچنین لزوم اطلاع رسانی به موقع و مناسب تأکید کرد و از معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خواست نسبت به طرح موضوع در جلسات ستاد تنظیم بازار اقدام کنند.

    وی کنترل مبادی ورودی شهرستان توسط نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی به منظور نظارت بر ورود کامیون‌های حمل طیور را مهم عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط نیز از فروش غیر بهداشتی و زنده طیور در ‌سطح شهرستان و بازارهای هفتگی جلوگیری بعمل ‌آورند.

    فرماندار شهرستان رودسر با تأکید بر لزوم و اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در کلیه مقاطع تحصیلی و اقشار مختلف مردم، از دستگاه‌های عضو خواست تا چاپ و توزیع هرگونه اطلاعیه‌ای با هماهنگی و نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انجام پذیرد.

    وی همچنین از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست تا با اعلام ممنوعیت مصرف پرندگان وحشی و مهاجر در رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی، نسبت به اعمال نظارت جدی‌تر بر فعالیت این مراکز اقدام کنند.

    فرماندار شهرستان رودسر ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌ها و پیش بینی‌های انجام شده و تلاش و هماهنگی اعضاء و دستگاه‌های مرتبط از شرایط موجود با موفقیت و سلامت عبور کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.