پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41627 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2380×
بررسی مزایا و معایب چری تیگو 5
  • 2 فروردین 1403 ساعت: 23:00
  • شناسه : 276664
    3

    معایب تیگو 5 چیست؟ در این مقاله به نقد و بررسی مهمترین و رایج ترین معایب و مزایای چری تیگو 5 میپردازیم

    پ
    پ

    معایب چری تیگو 5

    یکی از تولیدات ارزنده مجموعه خودروسازی مدیران خودرو، خودرو های سری چری تیگو می باشد. همان طور که می دانید سری های مختلفی از خودرو های تیگو وارد بازار کشور ایران شد. هر یک از این محصولات توانسته اند در میان مردم به محبوبیت ارزشمندی دست یابند. در این بین چری تیگو 5 به واسطه مشخصات فنی مطلوبی که در اختیار دارد، خریداران و فروشندگان زیادی را به خود اختصاص داده است. با این حال افرادی که به تازگی علاقه مند به خرید تیگو 5 هستند، باید با معایب تیگو 5 آشنا شوند. کسب اطلاعات لازم در این زمینه باعث خواهد شد تا سطح کیفی خرید شما نیز افزایش یابد.

    در سال های گذشته مجموعه های تعمیرگاهی زیادی همچون تک گیربکس تاسیس شده اند که به شرح معایب چری تیگو 5 برای خریداران می پردازند که هزینه بالای تعمیر گیربکس اتوماتیک تیگو 5 را یکی از معایب بزرگ این خودرو میشناسند. با این حال پیشنهاد می کنیم تا برای بررسی تیگو 5 حتما مزایا و معایب تیگو 5 را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. شناسایی معایب این خودرو در مقایسه با مزایا تیگو 5 مسئله ای بسیار مهم تر است، چرا که هر فرد برای خرید خود معیار هایی را در نظر دارد و با شناسایی معایب یک خودرو می تواند در صورت عدم رضایت، از خرید خود منصرف شود.

    بررسی معایب تیگو 5

    1- عدم شتاب کافی و کند بودن

    images 1710967426 65fb4a82a966c - بررسی مزایا و معایب چری تیگو 5 - بررسی معایب تیگو 5

    یکی از معایب چری تیگو 5 قطعا شتاب بسیار ضعیف این خودرو می باشد. به طور کلی خودرو چری تیگو 5 از یک موتور چهار سیلندر بهره مند بوده که توانایی تولید 139 اسب بخار را در اختیار دارد. گیربکس به کار رفته در این خودرو گیربکس CVT است. شتاب کند و ضعیف این خودرو باعث شده تا خریداران ایرانی این محصول رضایت لازم را در این زمینه نداشته باشند. لازم به ذکر است که وزن یک و نیم تنی تیگو 5 از اصلی ترین عواملی بوده که در کاهش شتاب این خودرو تاثیر مستقیمی را داشته است. شتاب کند تیگو 5 در سربالایی ها بیشتر قابل رویت می باشد.

    2- صندوق عقب کوچک از معایب چری تیگو 5

    یکی دیگر از موضوعاتی که باعث آزرده خاطر شدن صاحبین خودرو تیگو 5 شده است، صندوق عقب کوچک این خودرو می باشد. قطعا یکی از معایب تیگو 5 صندوق عقب کوچک آن است، چرا که طراحی این خودرو به گونه ای بوده که شرایط لازم را برای سفر های خارج از شهر فراهم می سازد. با این وجود ظرفیت 350 لیتری در صندوق این خودرو ممکن است برای برخی از خانواده ها جالب نباشد. حجم صندوق عقب این خودرو از خودرو 206 صندوقدار نیز کوچک تر می باشد. همین مسئله باعث شده تا شرایط رقابت این خودرو با سایر کراس اوور های موجود در بازار کمی سخت شود.

     3- سواری خشک و نامطلوب از دیگر معایب تیگو 5

    images 1710967471 65fb4aafdbb03 - بررسی مزایا و معایب چری تیگو 5 - بررسی معایب تیگو 5

    علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، قطعا سواری خشک تیگو 5 به عنوان یک ایراد بزرگ در این اتومبیل به شمار می رود. معمولا طراحان خودرو های کراس اوور تلاش می کنند تا ناپایداری های این خودرو را با ایجاد سیستم تعلیق مناسب از بین ببرند. با این حال در نظر گرفتن تایر های نسبتا پهن برای این خودرو موجب شده تا سواری خشکی را داشته باشد. این مسئله هنگامی تشدید خواهد شد که شما سرنشین عقب این خودرو باشید. در این حالت سواری خشک تیگو 5 بیشتر قابل مشاهده خواهد بود و شما را از خرید این اتومبیل منصرف خواهد کرد.

    4- هزینه بالای تعمیر گیربکس تیگو 5

    چری تیگو 5 از سیستم جعبه دنده اتوماتیک بهره میبرند. گیربکس های اتوماتیک به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیچیده، خیلی سخت و دشوار هستند. در صورت خرابی گیربکس تیگو 5 حتما باید به یک تعمیرکار گیربکس اتوماتیک مراجه کنید. تعمیرکاران حرفه ای هزینه زیادی برای تعمیر گیربکس دریافت میکنند، ولی کار را به نحو احسن انجام میدهد.

    مزایای چری تیگو 5

    images 1710967595 65fb4b2b1d308 - بررسی مزایا و معایب چری تیگو 5 - بررسی معایب تیگو 5

    خودرو تیگو 5 علاوه بر تمامی معایبی که در اختیار دارد، از مزایای فوق العاده ای نیز بهره مند است. امکانات رفاهی مطلوب نسبت به قیمت این خودرو و همچنین سطح ایمنی بسیار بالا از اصلی ترین مزیت های این خودرو به شمار می رود. همچنین فضای کابین این خودرو به گونه ای طراحی شده تا سرنشینان آن فضای کافی را برای نشستن راحت داشته باشند.  بازار خرید و فروش این خودرو در کشور ایران بسیار مطلوب است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به فروش این خودرو بپردازید. بسیاری از خریداران رضایت زیادی را از وضعیت فنی تیگو 5 دارند. به دلیل به کار گیری فناوری تنفس طبیعی در این خودرو استهلاک آن به حداقل رسیده و دوام بیشتری را نسبت به سایر خودرو ها در اختیار دارد.

    سخن پایانی

    همان طور که متوجه شدید معایب تیگو 5 شامل موارد مختلفی می شوند که نیاز به بررسی لازم از سوی تمامی خریداران دارد. با این حال برخی از مجموعه های تعمیرگاهی به منظور کمک رسانی به مردم کشورمان در حین خرید خودرو، تلاش می کنند تا معایب و مزایای چری تیگو 5 شرح دهند. تعمیرگاه تک گیربکس از جمله مجموعه های معتبر و فعال در این زمینه بوده که معایب خودرو هایی همچون تیگو 5 را در اختیار کاربران قرار می دهد. افراد مختلف می توانند با اطمینان به موارد ذکر شده، گزینه نهایی مطلوب تری را برای خود تهیه کنند.

    برای مشاوره و آگاهی بیشتر درباره معایب تیگو 5 میتوانید به سایت takgearbox.com مراجعه کنید. سپس با کارشناسان تک گیربکس ارتباط بگیرید و به صورت رایگان مشورت کنید.

    منبع: takgearbox.com

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “بررسی مزایا و معایب چری تیگو 5”
    1. ممنون از اطلاعات مفید و ارزشمند سایتتون

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.