شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرونده کوروش کمپانی باز است/برخورد جدی پلیس با متخلفان اقتصادی
    05 فروردین 1403 - 9:32
    شناسه : 276742
    0

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

    پ
    پ

    کوروش کمپانی باز است - پرونده کوروش کمپانی باز است/برخورد جدی پلیس با متخلفان اقتصادی -

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از ایسنا؛  سردار حسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران مازندران با بیان اینکه اقداماتی که از سوی فرماندهی انتظامی مازندران برای ایام نوروز برنامه ریزی شد مورد بررسی قرار گرفت، گفت: اقدامات بسیار خوب با برنامه ریزی منسجم و منظم در مازندران انجام شده است.

     

    وی افزود: نیروهای پلیس در سراسر استان با استفاده از تمام امکانات انتظامی، ستادی، عملیاتی، یگان ویژه و دریابانی برای برقراری نظم در استان پای کار هستند.

    سردار رحیمی، استان مازندران را یک استان مسافر پذیر برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه سرقت شاهد کاهش ۱۷ درصدی بودیم و برخورد در حوزه کشف و دستگیری مجرمان ۷۰ درصد افزایش یافت.

    پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اظهار به اینکه بالغ بر ۲ میلیون خودرو وارد مازندران شده است ، یادآور شد: شاهد کاهش ۱۵ درصدی تصادفات هستیم و ۶۵ درصد متوفیان ما در مازندران کاهش یافتند.

    وی ادامه داد : مبارزه با مفسدان، قاچاقچیان کالا و احتکار کاران در ایام نوروز تعطیل نیست و با جدیت این کار دنبال می شود.

    پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان کرد: مسئولیت قرارگاه امنیت اقتصادی کشور در مرحله اول مقابله با احتکار، قاچاق کالا و اخلالگران نظام اقتصادی است.

    این مسئول افزود: صدها پرونده در همین خصوص در سراسر کشور توسط قرارگاه امنیت اقتصادی کشور رسیدگی شده است.

    سردار حسین رحیمی گفت : پرونده کوروش کمپانی باز است و یکی از موضوعات در حال بررسی، قصور افراد در بخش‌های مختلف است و امیدواریم با همکاری خوب همکارانمان و پلیس اینترپل این موضوع هرچه سریعتر حل شود.

    وی اعلام کرد: پلیس با جدیت تمام با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد خواهد کرد و با کسی تعارف ندارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.