جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب
    06 فروردین 1403 - 15:25
    شناسه : 276810
    0

    ریخته گری فرآیندی است که امروزه با استفاده از لوازم مختلف فلزات و آلیاژها به جهت شکل دهی دلخواه به حالت مایع درآورده و در داخل حفره های مخصوصی ریخته تا سرد شوند. ریخته گری در طیف وسیعی از صنایع مانند قطعات خودرو، الکترونیک، ساختمانی و … استفاده می شود.

    پ
    پ

    word image 276810 1 - فروش انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب -

    ریخته گری فرآیندی است که امروزه با استفاده از لوازم مختلف فلزات و آلیاژها به جهت شکل دهی دلخواه به حالت مایع درآورده و در داخل حفره های مخصوصی ریخته تا سرد شوند. ریخته گری در طیف وسیعی از صنایع مانند قطعات خودرو، الکترونیک، ساختمانی و … استفاده می شود.

    اما در این بین یکی از لوازم مورد استفاده در ریخته گری را می خواهیم بررسی کنیم که آن بوته گرافیتی ریخته گری ذوب است. بوته گرافیتی ظرف های استوانه ای شکل از جنس گرافیت هستند که امکان ذوب فلزات و آلیاژها را فراهم می کنند و می توانند این فرآیند را بسیار ساده به عمل بیاورند. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شوید.

    بوته های ذوب ریخته گری در گذشته از متریال مختلفی مانند مس، پلاتین، چدن و … ساخته و استفاده می شوند که هرکدام مزایا و معایبی را در بر دارند. اما تولیدکنندگان با توجه به رویکرد تولید وسایل ریخته گری کم اصطحلاک که بیشترین بازده را داشته باشند با استفاده از دانش روز و به کمک مختصصان این حوزه با به کارگیری گرافیت، عرضه بوته های گرافیتی ذوب را تولید کرده اند که از نظر فیزیکی و شیمیایی مزیت های زیادی دارند.

    از این بوته ها در انواع کوره های گازی، برقی و … استفاده می شود که انتخاب نوع و اندازه آن ها بستگی به هرکاربرد دارد. به این صورت که برای ذوب فلزات در حجم های بالا از مدل های بزرگتر و برای ذوب فلزات گرانبها که مقدار کمتری دارند از مدل کوچک آن استفاده می شود.

    کاربرد بوته گرافیتی ریخته گری

    بوته های ریخته گری ذوب به دلیل رسانایی خوب، مقاومت بالا در برابر گرما و همچنین اسید و قلیا می توانند ذوب یکنواختی را ارائه دهند. بوته های گرافیتی معمولا تا دمای 3500 درجه را تحمل کرده و هیچ گونه ناخالصی را وارد مواد در حال ذوب نمی کنند. برای ساخت این محصولات از گرافیت، سیلیکون کارباید، کک سوزنی، قیر و… استفاده می کنند تا باعث بالارفتن استحکام آن ها شود. مزیت اصلی استفاده از بوته ریخته گری گرافیتی این است که نگه داری و استفاده از آن ها نیز آسان است و دوام بالایی در استفاده های طولانی مدت دارند.

    2

    امروزه از بوته گرافیتی ذوب برای ذوب آلومینیوم، مس، برنج، نقره، طلا و… در کوره های القایی استفاده می کنند. این استفاده به دلیل این است که در اثر سرد و گرم شدن ترک برنداشته و مقاومت خود را حفظ کنند.

    همچنین به جهت استفاده های مختلف از این اجناس برندهای گوناگونی به تولید و فروش بوته گرافیتی ریخته گری ذوب مشغول اند. در این بین برندهای قدیمی و باکیفیتی هستند که انواع مختلف آن ها را عرضه می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از مزایای آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

    مزایای بوته های گرافیتی ذوب

    • کیفیت بالا:  بوته های گرافیتی ریخته گری از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته می شوند و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.
    • طول عمر بالا:  بوته های گرافیتی ذوب عمر طولانی دارند و می توانند برای مدت طولانی بدون نیاز به تعویض مورد استفاده قرار
    • مقاومت بالا:  بوته های ریخته گری در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاوم هستند و می توانند در شرایط سخت کار کنند.
    • تنوع:  بوته های گرافیتی ریخته گری در انواع مختلف با اندازه ها و جنس های مختلف تولید می شوند و شما می توانید بوته مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

    word image 276810 3 - فروش انواع بوته گرافیتی ریخته گری ذوب -

    خرید بوته گرافیتی ذوب از پارس بوته

    تجارت و دانش متالوروژی و ریخته گری دارای یک رقابت تنگاتنگ است که اکثر تولیدکنندگان به دنبال اجناسی با کیفیت و همین‌طور متنوع هستند تا بتوانند در این بازار حرفی برای گفتن داشته باشند. کیفیت در کارایی مناسب می تواند باعث رشد برند شما در این زمینه شود.

    انواع مختلف بوته های پارس بوته

    • بوته های گرافیتی سالاماندر:  این بوته ها از جنس گرافیت خالص ساخته می شوند و برای ذوب فلزات با نقطه ذوب بالا مانند فولاد و چدن مناسب هستند.
    • بوته های گرافیتی رسی:  این بوته ها از مخلوطی از گرافیت و خاک رس ساخته می شوند و برای ذوب فلزات با نقطه ذوب پایین مانند آلومینیوم و مس مناسب هستند.
    • بوته های گرافیتی سیلیکون کاربید:  این بوته ها از جنس سیلیکون کاربید ساخته می شوند و برای کاربردهای خاص مانند ذوب فلزات فعال و مواد شیمیایی خورنده مناسب هستند.

    پارس بوته یکی از برندهای معتبر در زمینه پخش بوته گرافیتی ذوب است که توانسته است با استفاده از بروزترین متدهای دنیا محصولات با کیفیتی را وارد کرده و مورد تست قرار دهد. همچنین محصولات جدید در مجموعه پارس بوته شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند که قبل عرضه به بازار توسط بخش کنترل کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

    آن دسته از عزیزانی که تصمیم به خرید بوته گرافیتی ریخته گری دارند می‌توانند از محصولات پارس بوته که در سایت قرار داده شده بازدید کنند. اجناس عرضه شده از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که می‌توانید با قیمتی منصفانه در اختیار مشتری قرار دهید. شما می‌توانید محصولات را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید و با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع مختلفی را انتخاب کنید.

    همین طور برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید تا خرید موفقی را تجربه کنید. در ادامه باید به این موضوع اشاره کنیم که در بحث خدمات پس از فروش کلیه کالاهای خریداری شده دارای ضمانت مهلت تست 48 ساعته و برگشت وجه می باشد.

    منبع: https://parsbote.com

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.