شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با تفریحات زمستانی در استانبول 2024
    08 فروردین 1403 - 18:55
    شناسه : 276967
    0

    استانبول شهری است که چهار فصل گردشگری دارد و گردشگران در طول سال از این شهر دیدن می کنند. استانبول در فصل زمستان زیبایی و جذابیت خاص خود را نشان می دهد. اگرچه در زمستان هوا سرد می شود، اما این شهر همچنان جاذبه ها و فعالیت های زمستانی هیجان انگیزی را برای افرادی که دوست دارند در روزهای آرام استانبول تفریح ​​کنند، ارائه می دهد.

    پ
    پ

    آشنایی با تفریحات زمستانی در استانبول 2024

    تفریحات زمستانی در استانبول

    استانبول شهری است که چهار فصل گردشگری دارد و گردشگران در طول سال از این شهر دیدن می کنند. استانبول در فصل زمستان زیبایی و جذابیت خاص خود را نشان می دهد. اگرچه در زمستان هوا سرد می شود، اما این شهر همچنان جاذبه ها و فعالیت های زمستانی هیجان انگیزی را برای افرادی که دوست دارند در روزهای آرام استانبول تفریح ​​کنند، ارائه می دهد.

    علاوه بر این، بارش برف در استانبول این شهر زیبا را رویایی تر کرده و مناظر طبیعی خیره کننده ای را به نمایش می گذارد. در این فصل از تعداد گردشگران بسیار کاسته شده و می توانید بدون ازدحام گردشگران و صف های طولانی خسته کننده از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن کنید و با مدیریت زمان دقیق تری از آنها لذت ببرید. مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دولمه باغچه و بازار بزرگ استانبول از جمله جاذبه های تاریخی و گردشگری استانبول هستند.

    با کاهش چشمگیر گردشگران، قیمت خدمات توریستی در استانبول به میزان قابل توجهی کاهش یافته و گاهی اوقات هزینه اقامت در هتل های استانبول در فصول شلوغی مانند تابستان به نصف قیمت می رسد. با کاهش قیمت اقامت در هتل، پرواز و سایر خدمات مسافرتی می توانید به تور ارزان استانبول بروید و با بودجه ای که در اختیار دارید در هتلی مجلل اقامت کنید و از خدمات بین المللی و منحصر به فرد آنها بهره مند شوید.

    یکی دیگر از مزیت های سفر به استانبول در فصل زمستان، بهره مندی از تخفیف های شگفت انگیز و حراج های باورنکردنی در مراکز خرید مد روز استانبول است که به ویژه از اواسط ژانویه شروع شده و تا پایان فوریه ادامه دارد. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و لوکس نیز این روزها بر روی اجناس برند خود تخفیف های ویژه و بسیار خوبی ارائه می دهند. همچنین بازدید از کافه ها و صرف غذا در رستوران های شیک استانبول و خوردن غذاهای لذیذ ترکی در فصل زمستان حال و هوای متفاوتی را به ارمغان می آورد.

    اگر می خواهید در این فصل جذاب به تور استانبول بروید، آژانس مسافرتی و گردشگری دریم لایف بهترین پیشنهادات تور استانبول را با قیمت پایین و خدمات بی نظیر به شما پیشنهاد می کند. رزرو بلیط هواپیما با کیفیت بالا، اقامت در هتل مجلل و موقعیت مکانی عالی، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت با راهنما به زبان فارسی و گشت شهری به همراه ناهار از جمله خدماتی است که رویای زندگی به گردشگران عزیز ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب راهنمای تفریحات زمستانی در استانبول روی لینک مشخص شده کلیک کنید..

    تعطیلات کریسمس و سال نو، یک تجربه منحصر به فرد

    حضور در استانبول در کریسمس و سال نو می تواند تجربه متفاوتی را به شما بدهد. اگر در شب کریسمس در خیابان های زیبای استانبول قدم بزنید، شگفت زده خواهید شد. یک دکوراسیون زیبا و چشم نواز علاوه بر برپایی مهمانی های خیابانی و اهدای هدایای بابانوئل به عابران و به خصوص کودکان بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود. علاوه بر این مراسم آتش بازی در استانبول به مناسبت کریسمس و آغاز سال نو بسیار زیبا و شگفت انگیز است و یکی از جاذبه های استانبول به حساب می آید.

    مراکز خرید علاوه بر جشن و شروع سال نو، تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند که تا 70 درصد در جمعه سیاه می رسد و گردشگران تور استانبول می توانند از این فرصت طلایی برای خرید سنگین استفاده کنند.

    جشن های کریسمس تور استانبول

    سورتمه سواری در دریاچه چیلدر را از دست ندهید

    دریاچه چایلدر یکی از دریاچه های طبیعی ترکیه است که دومین دریاچه بزرگ آب شیرین در شرق آناتولی است و در بین گردشگران بسیار محبوب است. در فصل زمستان لایه ای از یخ به ضخامت 5 سانتی متر در سطح این دریاچه تشکیل می شود که فرصت بی نظیری را برای سورتمه سواری در اختیار گردشگران قرار می دهد. طول پیست سورتمه سواری حدود 2 کیلومتر است و در فصل زمستان می توانید از این تفریح ​​بی نظیر و هیجان انگیز لذت ببرید.

    تجربه سورتمه سواری و لذت بردن از مناظر زیبای دریاچه و کوه های اطراف قطعا برای شما لذت بخش و فراموش نشدنی است زیرا ممکن است فرصت تکرار آن را در زمان دیگری نداشته باشید. سعی کنید در تور استانبول در فصل زیبای زمستان، تجربه بی نظیر سورتمه سواری در دریاچه چایلدر را از دست ندهید.

    اسکی در دامنه های استانبول; سرگرمی هیجان انگیز

    اگر به ورزش مهیج و هیجان انگیز اسکی علاقه دارید، می توانید در تور زمستانی استانبول به پیست های اسکی استانبول بروید. دو پیست اسکی در نزدیکی استانبول وجود دارد. پیست اسکی کارتپه در 110 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا 1650 متر است. این پیست اسکی که نزدیک ترین پیست اسکی به استانبول محسوب می شود، دارای 17 پیست اسکی برای اسکی بازان آماتور و حرفه ای است و دارای امکانات تفریحی مانند تله کابین، تله کابین، مدرسه اسکی و امکانات اجاره اسکی برای گردشگران می باشد.

    یکی دیگر از پیست های اسکی استانبول، پیست اسکی اولوداگ است که بزرگترین پیست اسکی ترکیه است و در 150 کیلومتری استانبول قرار دارد. پیست اسکی اولوداگ 2543 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و دارای 23 پیست اسکی در سطوح مختلف برای اسکی بازان حرفه ای و آماتور است. این پیست دارای امکانات تفریحی از جمله تله کابین، تله کابین، تجهیزات اجاره ای و مدرسه اسکی نیز می باشد. شما می توانید یک روز هیجان انگیز و خارق العاده را در این پیست ها سپری کنید و نهایت هیجان و لذت را در رویای یک عمر تور استانبول تجربه کنید

    اسکی سواری در پیست های استانبول

    شهربازی سرپوشیده موی پارک، مکانی جذاب برای بازی و تفریح

    شهربازی سرپوشیده موی پارک در مرکز خرید استانبول واقع شده است و بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا است. اگر می خواهید کودکان خود را در زمستان سرد و زیر برف برای تفریح ​​در استانبول به محیطی گرم و خشک ببرید، شهربازی سرپوشیده موی پارک محیطی جذاب و مناسب و انواع ترن هوایی، خوشگذرانی را در اختیار شما قرار می دهد. دور، کشتی صبا، قطار، بازی های چوبی و دیگر ویژه کودکان را به همراه بازی های مجازی ارائه می دهد.

    در طبقه دوم این شهربازی بازی های مهیج مانند زیر لیوانی، ترن هوایی، یوروپارک، سوپرمن و بازی های مجازی بزرگسالان ارائه شده است. این شهربازی دارای قسمت تفریحات آبی نیز می باشد که در فصل زمستان نیز فعالیت می کند. این شهربازی سرپوشیده در روزهای زمستان از ساعت 10 صبح تا 10 شب به گردشگران خدمات رسانی می کند.

    حمام ترکی، تجربه ای گرم و دلپذیر در زمستان

    وجود حمام های سنتی و قدیمی ترکی در استانبول به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. حمام ترکی در فصل سرد استانبول تجربه ای گرم و دلپذیر برای گردشگران است. برخی از حمام های ترکی معروف استانبول عبارتند از: کادیرگا، گالاتاسارای، چالوگلو، خرم سلطان ایاصوفیه و کیلیج علی پاشا.

    آخرین کلمه

    اگر می خواهید در فصل جذاب زمستان یک تور استانبول متفاوت و ماندگار را تجربه کنید، تماس با کارشناسان رویای زندگی را فراموش نکنید. دریم لایف بهترین تور استانبول زمستانی را با کیفیت و قیمت عالی متناسب با بودجه شما ارائه می دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.