یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41561 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2375×
احداث و خرید وسایل شهربازی سرپوشیده
12 فروردین 1403 - 0:13
شناسه : 277131
0

شهربازی محیطی برای تفریح و بازی است که این روزها تعداد شهربازی های سرپوشیده در سراسر شهر بسیار زیاد شده است.

پ
پ

word image 277131 1 scaled - احداث و خرید وسایل شهربازی سرپوشیده - احداث شهربازی سرپوشیده

چون شرایط اقلیمی همیشه یکسان نیست، بنابراین احداث یک شهربازی سرپوشیده می تواند، به عنوان یک شغل پرسود شناخته شود. برای احداث یک شهربازی سرپوشیده، نیاز است که چندین وسیله محبوب تهیه کنید. ما در این مقاله شما را با مقوله خرید دستگاه های شهربازی و نکاتی دراین راستا آشنا می کنیم.

خرید وسایل شهربازی سرپوشیده

دستگاه های که در شهربازی ها قرار داده می شوند، بسیار مختلف هستند. شما نیز باید در زمان خرید وسایل شهربازی بررسی کنید که می خواهید برای چه رنج سنی، تفریحات ایجاد کنید. دستگاه های مناسب برای کودکان متفاوت تر از دستگاه های است که برای رنج سنی نوجوان و جوان انتخاب می شود. اما بهترین کار این است که شما پس از بررسی های لازم، دستگاه های را برای همه رنج سنی انتخاب کنید. در اینصورت می توانید یک شهربازی سرپوشیده پربازده داشته باشید.

قیمت دستگاه های شهربازی چقدر است؟

بودجه ای که برای خرید دستگاه شهربازی باید در نظر بگیرید، براساس نوع دستگاه ها تعیین می شود. عوامل دیگری نیز در هزینه ها موثر هستند. مانند دست اول یا دوم بودن آن ها، تعداد دستگاه ها و جدید یا قدیمی بودن آن ها نیز در تعیین قیمت ها موثر هستند. همچنین لازم است ذکر کنیم که قیمت دستگاه های شهربازی متغیر است و برای استعلام از قیمت ها، در لحظه اقدام نمایید.

word image 277131 2 - احداث و خرید وسایل شهربازی سرپوشیده - احداث شهربازی سرپوشیده

انتخاب زمین مناسب برای احداث شهربازی سرپوشیده

یکی از مراحل مهم در هنگام احداث شهربازی سرپوشیده، انتخاب زمینی مناسب است. زمین منتخب شما باید دارای چند ویژگی باشد. باید نکات زیر را در انتخاب زمین برای احداث بررسی کنید.

ابعاد زمین منتخب

زمین منتخب شما به هر میزان که بزرگتر باشد، شما می توانید بهره وری بیشتری را از آن داشته باشید. به هر میزان که زمین بزرگتر باشد می توان طراحی های هیجان انگیزتری را پیاده کرد، از وسایل بازی بیشتری استفاده کرد و در نهایت چیدمانی منظم را برای آن ها تعیین کرد. استاندارد خاصی برای ابعاد زمین وجود ندارد. بلکه نکته ی مهم در زمان احداث، ارتفاع سقف است. سقف شهربازی سرپوشیده باید زیاد باشد.

موقعیت زمین

موقعیت مکانی زمین را بر اساس چند ویژگی بررسی کنید. برای مثال نزدیکی به مکان های عمومی و پرتردد، نزیکی به سازمان آتش نشانی یا بیمارستان ها، دسترسی به آب و برق و… . با بررسی همه این نکات می توانید زمین بهتری را برای احداث انتخاب کنید.

استحکام زمین

اگر قصد احداث یک شهربازی باز را دارید، قبل از هر کاری استحکام خاک باید سنجیده شود. اما اگر قرار است شهربازی سرپوشیده احداث کنید، بهتر است که میزان باری را که ساختمان می تواند تحمل کند در یک متر مربع را بررسی کنید. این برری های لازم توسط شرکت های فنی و مهندسی انجام می شود.

دستگاه های محبوب شهربازی سرپوشیده

دستگاه های مختلفی برای شهربازی ها موجود هستند. هر یک از این دستگاه ها طرفداران خودشان را دارند و بسیار هیجان انگیز هستند. اما برخی دیگر پرطرفدارتر می باشند و استفاده از آن ها در شهربازی مهم تر است. در ادامه کمی بیشتر راجب به آن ها صحبت می کنیم.

چرخ و فلک کودک

یکی از بازی های قدیمی و مورد پسند بسیاری از کودکان، چرخ و فلک است. چرخ و فلک ها محیط کمی را تصاحب می کنند و در هر کابین آن ها دو کودک قرار می گیرد. ارتفاع حداکثری این دستگاه 6 و عرض آن 6 است. رنج سنی مناسب برای استفاده از این دستگاه 6 تا 12 سال است.

ماشین کوبنده

یکی دیگر از دستگاه های پرطرفدار، ماشین کوبنده است. ماشین های کوبنده ظرفیت دو نفری دارد. والدین به همراه کودکان شان می توانند از ان ها استفاده کنند. ماشین های کوبنده براساس عملکرد به سه دسته شارژی، برق از سقف و برق از کف تقسیم بندی می شوند. می توانید براساس نیاز و فضای که در اختیار دارید، هر یک از این سه مدل را سفارش دهید.

هند اسپید

هند اسپید یک بازی سرعتی و کاملاً هیجانی است. رنج سنی این بازی اغلب نوجوانان است و در آن روی یک صفحه میز، توپی در رفت و آمد خواتهد بود. ظرفیت این بازی دو به دو یا چهار به چهار است. این بازی به دو مدل سرعتی و حافظه ای موجود است.

دستگاه های تکان دهنده کودک

یکی از بازی های قدیمی کودکان، دستگاه های تکان دهنده موزیکال هستند. این دستگاه ها که در قدیم عملکرد آن ها به شکل سکه ای بوده، امروزه بطور برقی در خانه های بازی یا شهربازی های سرپوشیده موجود می باشد و برای رنج سنی کودکان مناسب می باشد. به همراه تکان های متعددی که این دستگاه انجام می دهد، نور و موسیقی نیز پخش می شود.

دستگاه کشتی صبا

کشتی صبا، یک دستگاه قدیمی و پرطرفدار است. این بازی جزو بازی های هیجان انگیزی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

word image 277131 3 - احداث و خرید وسایل شهربازی سرپوشیده - احداث شهربازی سرپوشیده

ابعاد دستگاه کشتی صبا برای سالن های سرپوشیده نسبت به شهربازی های سرباز، کمتر است و ظرفیت آن حدود 12 نفر می باشد.

شرکت پیشگامان بازی سازان رابین تک، با 10 سال تجربه در زمینه ساخت دستگاه های شهربازی سرپوشیده، به عنوان یکی از نخستین سازندگان ایرانی دستگاه های شهربازی، به شما عزیزان در راه اندازی و احداث شهربازی سرپوشیده کمک می نماید. جهت تماس و مشاوره با شماره 09113116744 تماس حاصل نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.