پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41529 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حاشیه های حضور مجری مشهور تلویزیون در کانادا
    14 فروردین 1403 - 16:30
    شناسه : 277244
    1

    اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن محمد رضا احمدی را در فرودگاه ونکوور کانادا نشان می دهد.

    پ
    پ

    های حضور مجری مشهور تلویزیون در کانادا - حاشیه های حضور مجری مشهور تلویزیون در کانادا - کانادا

    به گزارش پیام اقتصاد آنلاین،طبق گفته شاهدان عینی این مجری ورزشی تلویزیون در حال بازگشت به تهران بوده است.چندی قبل و در اواخر سال گذشته خبرهایی مبنی بر مهاجرت وی به کانادا منتشر شد ولی عده ای با تکذیب این موضوع گفتند که وی برای تفریح و تعطبلات عید به این کشور مسافرت کرده است!

    اکنون محمد رضا احمدی در مسیر برگشت به تهران در فرودگاه ونکوور وقتی با سوالات برخی ایرانی ها مواجه شد تلاش کرد با سکوت و لبخند از کنار موضوع عبور کند.البته غالب سوال هایی هم که از وی می شد سیاسی بود.ولی براساس آنچه در این ویدئوهای انتشار یافته مشخص است احمدی در تلاش است از پاسخگویی فرار کند.

    گفته می شود در برخی لحظات نیز نوع واکنش ها به حضور این مجری تلویزیون در فرودگاه ونکوور تند شده که همین موضوع باعث پاسخ هایی از سوی افراد همراه محمد رضا احمدی می شود.

    برخی معتقد هستند این مجری تلویزیون درپی گرفتن ویزای کار از دولت کانادا و مهاجرت همیشگی از ایران است.هرچند که این موضوع را منابع رسمی تایید نکرده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.