جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جدایی «هاشمی» از «رهبری» بزرگترین خواست دشمن بود +عکس
    22 دی 1395 - 21:16
    شناسه : 27729
    0

    امام جمعه لاهیجان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی بابیان اینکه جدا شدن آیت الله هاشمی از مقام معظم رهبری بزرگترین خواست دشمنان و خناسان بود اظهار داشت: مردم درتشییع ایشان شرکت کردند تا بگویند هرکسی که بر محوریت اسلام باشد و برای این نظام و مردم قدمی بردارد باارزش خواهد شد. به گزارش «بامردم»، حجت […]

    پ
    پ

    گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در لاهیجان 27 - جدایی «هاشمی» از «رهبری» بزرگترین خواست دشمن بود +عکس - حجت الاسلام عبدالله زاده

    امام جمعه لاهیجان در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی بابیان اینکه جدا شدن آیت الله هاشمی از مقام معظم رهبری بزرگترین خواست دشمنان و خناسان بود اظهار داشت: مردم درتشییع ایشان شرکت کردند تا بگویند هرکسی که بر محوریت اسلام باشد و برای این نظام و مردم قدمی بردارد باارزش خواهد شد.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده در مراسم سالگرد آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی که صبح روز چهارشنبه (۲۲دی)در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه مرگ همگانی و ناگهانی است و همانند یک انتقال و سفر از دنیا به آخرت است افزود: امروز بزرگذاشت عالم مجاهد، انقلابی و با سابقه گذشته خوب و درخشان است که مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و بزرگان جملات پرمعنایی راجع به این عالم فرمودند.

    وی با اشاره به سوابق مبارزاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: کسی که چهار سال و اندی در زندان بودند و مشقت ها و مرارت های فراوانی کشیدند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند.

    نماینده ولی فقیه در شهرستان  با اشاره به خدمات آیت الله هاشمی با بیان اینکه هوش سرشار ایشان درزمان هشت سال جنگ تحمیلی باعث شد تا امام خمینی ایشان را فرمانده جنگ کنند گفت: مردم ما در تشییع جنازه آیت الله هاشمی این پیام را به مسئولان دادند که محوریت و اصل برای ما جامعه اسلامی است و هرکس در این راه قدم بردارد ارزشمند می شود و اگر هم جدا شود خودش جدا شده است.

    حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره فوت آیت الله هاشمی گفت: در این پیام آمده بود که بعضی از خناسان وسوسه میکردند که علاقه ایشان به بنده کم شود و جدا شدن این دو عزیز از یکدیگر خواست دشمن بود.

    وی با بیان اینکه خصوصیت انقلاب اسلامی این بود که براساس فکر و اندیشه بنیان نهاده شد گفت:  اگر در رحلت و تشییع جنازه امام خمینی(ره) میلیون ها نفر شرکت میکنند، میدانند که هدف امام خدایی بود.

    حجت الاسلام عبدالله زاده بااشاره به اینکه برای مردم در نظام جمهوری اسلامی شخص مهم نیست و اصل ایده است گفت: روز رحلت امام خمینی(ره) آن جمعیت عظیم و میلیونی آمدند تا بگویند هرکسی که بر محوریت اسلام است و برای این نظام قدمی بردارد باارزش خواهد شد.

    نماینده ولی فقیه در شهرستان لاهیجان با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصتها است تا میان انقلابیون و مردم رخنه کند و وحدت مردم را برهم زند گفت: یکی از دستاویز های دشمن در این ایام اختلاف افکنی بود.

    وی در ادامه با بیان اینکه هرکس به هر اندازه برای این نظام و مردم زحمت بکشد مورد احترام مردم واقع می شود افزود:  هدف اسلام، دین و آرمان های الهی هم چیزی جز خدمت به خلق نیست.

    حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه قلب انسان همانند آهن زنگ میزنند که درمان آن موعظه است زیر ثمره موعظه آگاهی بخشی است گفت: علت پویایی اتقلاب اسلامی جهت دار بودن و خدایی بودن آن است وگرنه چگونه می توان در مقابل طاغوت چندین هزار ساله ایستادگی کرد.

    وی در پایان افزود: خوبی نظام ما این است که اگر کسی را قبول نداشته باشیم ولی از نظام دفاع کند ارزشمند می شود.

    مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی  پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار ، مسئولین ادارات و نهادها در مسجد جامع شهرستان  لاهیجان برگزارشد. (گزارش


    منبع: لاهیجان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.