شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
قبل از آسفالت معابر و خیابان‌ها با ادارات حفار هماهنگ شود
19 فروردین 1403 ساعت: 16:43
شناسه : 277535
7
عضو شورای شهر لاهیجان:

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به کنده کاری ادارات حفار پس از آسفالت خیابان‌ها و معابر لاهیجان خواستار نصب پرده و نامه نگاری با این ادارات به جهت جلوگیری از این موضوع و اتلاف بیت المال شد.

پ
پ

ابراهیم خوشحال در اولین جلسه شورای شهر در سالجاری ضمن تبریک آغاز سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه مبارک رمضان، از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز قدردانی نمود و از شهردار لاهیجان خواست باتوجه به سال پایانی مدیریت شهری در دور ششم، پروژه‌های عمرانی که زیبنده لاهیجان باشد اجرا شود و در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی تقدیم مردم شریف لاهیجان گردد.

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به تعدد سگهای ولگرد در مناطق مختلف لاهیجان و گلایه شهروندان از این موضوع خواستار جمع آوری آنان و تدبیر شهرداری در این خصوص شد.

وی با اشاره به کنده کاری ادارات حفار پس از آسفالت خیابان‌ها و معابر لاهیجان خواستار نصب پرده و نامه نگاری با این ادارات به جهت جلوگیری از این موضوع و اتلاف بیت المال شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.