شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
راهنمای خرید ساعت اورینت
22 فروردین 1403 ساعت: 16:47
شناسه : 277758
3
رپورتاژ آگهی؛

در این مقاله از سایت با مردم راهنمای خرید ساعت اورینت برای شما عزیزان به‌طور کامل توضیح داده می‌شود. کمتر کسی را در جهان می‌توان پیدا کرد که ساعت‌های اورینت را نشناسد.

پ
پ

در این مقاله از سایت با مردم راهنمای خرید ساعت اورینت برای شما عزیزان به‌طور کامل توضیح داده می‌شود. کمتر کسی را در جهان می‌توان پیدا کرد که ساعت‌های اورینت را نشناسد. درواقع، تنوع در تولید این ساعت‌ها، دوام و مقاومت و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این ساعت‌ها باعث شده تا محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان پیدا کنند. تولید این ساعت‌ها در کشور ژاپن و با استفاده از بهترین مواداولیه و تجهیزات روز دنیا صورت می‌گیرد. تنوع مدل‌ ساعت‌های برند اورینت باعث شده تا هرفردی با توجه به سلیقه خود بتواند مدل مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. البته قبل از خرید ساعت‌های اورینت باید حتماً اطلاعات کاملی در مورد این ساعت‌ها به دست آورید. در ادامه به بررسی اطلاعات کاملی در مورد ساعت‌های اورینت برای خرید می‌پردازیم.

آشنایی با نحوه تاسیس اورینت

word image 277758 1 - راهنمای خرید ساعت اورینت -

قبل از بیان موارد مهم در راهنمای خرید ساعت اورینت بهتراست اندکی با تاریخچه پیدایش این ساعت آشنا شوید. موسس اصلی این برند فردی به نام یوشیدا بود که آغاز فعالیت او به سال 1901 برمی‌گردد و از مهمترین دستاوردهای شرکت تاسیس شده در اوایل کار می‌توان به قاب ساعت مچی از جنس طلا اشاره کرد. پس از جنگ جهانی دوم ضرر زیادی به این شرکت وارد شده و به همین دلیل، فعالیت شرکت متوقف شده؛ اما پس از پایان جنگ، یوشیدا فعالیت شرکت خود را ادامه داده و با تولید اولین ساعت مچی خود به نام شرق، محبوبیت زیادی در سرتاسر جهان به دست آورد. پس از این موفقیت و شناخت جهانی، نام کمپانی به اورینت تغییر پیدا کرد. پس از تولید نخستین ساعت اورینت استار، این کمپانی به‌صورت قدرتمند فعالیت خود را آغاز کرد.

راهنمای خرید ساعت اورینت با توجه به زیر مجموعه‌های اورینت

یکی از مهمترین تفاوت‌های ساعت‌های تولید شده توسط برند اورینت با دیگر برندها، در نوع موتو رو تکنولوژی ساخت است. بسیاری از برندهای معروف، ساعت‌های خود را با تکنولوژی کوارتز می‌سازند؛ اما برند اورینت بیشتر تمرکز خود را روی تولید ساعت‌های مکانیکی گذاشته و بهترین ساعت‌ها را با طراحی خاص و منحصر به فرد روانه بازار کرده است.

پس از تولید ساعت‌های مکانیکی، برند اورینت، تولید ساعت‌های کوارتز را نیز آغاز کرد؛ ولی وجه تمایز این شرکت از بقیه شرکت‌های ساعت‌سازی، تولید ساعت‌های مکانیکی آن به‌شمار می‌رود. همانطور که قبلاً برای شما عزیزان توضیح دادیم؛ تنوع محصولات اورینت بسیار زیاد بوده و به همین دلیل، برای انتخاب راحت توسط مشتریان و گیج‌نشدن آن‌ها در هنگام انتخاب، این برند معروف ساعت‌های خود را به کالکشن‌های مختلف تقسیم‌بندی کرده است. مهمترین این کالکشن‌ها عبارت‌انداز:

سری کلاسیک ساعت اورینت (ORIENT Classic)

مجموعه کلاسیک اورینت از آن دست کالکشن‌های برند اورینت است که به محض تولید سریع مورد استقبال مردم قرارگرفت. طراحی کلاسیک و کژوال و ظاهر زیبا و ظریف این ساعت‌ها در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. این سبک طراحی ساعت بهترین انتخاب برای افرادی به‌شمار می‌رود که طراحی‌های اصیل و مجلل را می‌پسندند. درواقع، طراحی ساده و با اصللت این کالکشن باعث شده تا حتی با گذشت زمان و تغییر مد نیز، بتوان از این ساعت‌ها استفاده کرد. اگر شما هم از عاشقان سبک کلاسیک هستید، به‌راحتی می‌توانید این ساعت را با استایل‌های کلاسیک، کژوال و روزانه خود ست کنید.

سری مدرن یا کانتمپورری ساعت اورینت (ORIENT Contemporary)

در این مجموعه بهترین طراحی‌های روز و مدرن جهان وجود دارد. با توجه به این موضوع اگر شما هم به دنبال خرید ساعت اورینت با طراحی روز، مدرن و اندکی پیچیدگی هستید، باید حتماً ساعت‌های این کالکشن را خریداری کنید. این نوع از ساعت‌ها برای افراد جوان‌تر و کسانی که به دنبال ساعت‌هایی با طراحی زیاد رسمی نیستند، بسیار مناسب است. همچنین،ساعت‌های این سری ساعت اورینت به کیفیت ساخت بالا، استفاده از رنگ‌های جذاب و ویژگی‌های کاربردی خود شهرت دارند.

سری اسپرت ساعت اورینت ORIENT Sports))

برند اورینت برای ورزشکاران نیز ساعت‌های زیبا و منحصر به فردی را طراحی کرده که به ساعت اسپرت شهرت دارند. طراحی این ساعت‌ها با توجه به سبک زندگی افراد صورت گرفته و بهترین انتخاب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به محیط‌زیست به‌شمار می‌رود. انواع ساعت غواصی، کوهنوردی و خلبانی در این کالکشن اورینت موجود بوده و افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانند یکی از این ساعت‌ها را انتخاب کنند. درواقع، طراحی این ساعت‌ها به گونه‌ای انجام شده که در برابر آب و عوامل آسیب‌رسان محیطی دوام بسیار زیادی دارند.

سری ریوایول ساعت اورینت (ORIENT Revival)

این سری درواقع، همان ساعت‌های قدیمی هستند که تغییرات جدید در آن‌ها صورت گرفته و با توجه به این تغییرات به بازار عرضه شده‌اند. کلیه ساعت‌های این کالکشن دارای موتور مکانیکی با دقت بالا بوده و معمولاً عرض قاب‌ ساعت‌های این کالکشن بالای 40 میلیمتر است.

سری اورینت استار Orient Star))

ساعت‌های اورینت استار در سرتاسر جهان بسیار معروف و مشهور هستند. تولید این مجموعه از سال 1951 شروع شده و جز ساعت‌های لوکس و گران قیمت در بازار به‌شمار می‌روند. از ویژگی‌های این ساعت‌ها می‌توان به دقت بالا، مواداولیه با کیفیت و ظاهری بسیار شیک و لوکس اشاره کرد. اگر شما هم از ان دست افرادی هستید که به دنبال ساعت‌های لوکس و لاکچری هستید، این ساعت‌ها بهترین انتخاب برای شما به‌شمار می‌روند. البته برای خرید آن‌ها باید هزینه بالایی نیز پرداخت کنید.

چرا باید ساعت اورجینال اورینت را بخریم؟

ما در راهنمای خرید ساعت اورینت به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ساعت‌های اورجینال و اصل را خریداری کنید؛ زیرا این ساعت‌ها، دوامن و مقاومت بالایی دارند. همچنین، در ساعت‌های اصل کلیه امکانات ساعت‌های اورینت وجود داشته و ساعت‌های فیک فاقد این امکانات هستند. با توجه به این موارد اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و تا سال‌ها ساعت جدید نخرید، باید حتماً ساعت‌های اصل را از نمایندگی‌های معتبر بخرید؛ زیرا در این نمایندگی‌ها ساعت‌های اصل با ضمانت گارانتی و اصل‌بودن به مشتریان ارائه می‌شوند.

خلاصه

در این مقاله راهنمای خرید ساعت اورینت به‌طورکامل بیان شد. توجه این راهنما در هنگام خرید اهمیت زیادی دارد؛ زیرا شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید بهترین ساعت را برای خود خریداری کنید. همچنین، متاسفانه این روزها، ساعت‌های فیک و تقلبی زیادی به بازار عرضه شده و تشخیص این ساعت‌ها از مدل‌های اصل بسیار سخت است. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود که حتماً از نمایندگی‌های معتبر، ساعت خود را با ضمانت گارانتی و اصل‌بودن خریداری کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.