سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41510 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فنس چمنی چیست؟
    25 فروردین 1403 - 16:56
    شناسه : 278004
    1
    رپورتاژ آگهی؛

    برای حفظ امنیت اطراف باغ، ویلا و حیاط خانه می توان از حفاظ ها و فنس های فلزی استفاده کرد. اما امروزه فنس های جدید و بروزی طراحی و تولید شده اند که به فنس چمنی معروفند و علاوه بر تامین امنیت محیط زندگی شما جلوه زیبایی نیز به اطرافتان خواهند بخشید. فنس چمنی با برخورداری از رنگ زیبای سبز باعث آرامش بیشتر محیط شده و به دلیل آن که به رنگ سبز طبیعی تولید شده اند استفاده همیشگی از آن ها جذاب بوده و شما را دلزده نخواهد کرد.

    پ
    پ

    جنس و ساختار تولید فنس چمنی

    فنس چمنی از جنس فلز گالوانیزه 6.3 و به صورت مفتولی تولید شده است و سپس این مفتول ها به یکدیگر بافته شده اند به طوری که هر یک از چشمه های این فنس 5 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

    اما طراحی و ساخت این فنس ها به همین مفتول ها خلاصه نمی شود. در ساختار این نوع از فنس ها چمن هایی مصنوعی به کار رفته که به همین دلیل به فنس چمنی معروف شده است. چمن هایی که در ساخت این نوع از حفاظ ها به کار رفته اند کمک می کنند تا داخل حیاط و باغ شما دید بسیار کمتری داشته باشد و به راحتی استتار شود.

    چمن هایی که در تولید دیوار سبز آکاردئونی به کار رفته از الیاف پی وی سی PVC تولید شده، ضد حریق بوده و دچار آسیب و پوسیدگی نمی شوند. ضمن آن که این نوع از حفاظ ها ضد آب می باشند و می توانید در صورت گرفتن گرد و غبار آن ها را شست و شو نمایید.

    از دیگر مزایای این نوع فنس می توان به ضد حشره بودن آن اشاره کرد. بنابراین شما خیالتان از این بابت نیز آسوده خواهد بود.

    فنس های چمنی با دستگاه خاصی بافته می شوند و اغلب در رول های ده متری تولید شده و روی پایه های فلزی نصب می شوند. ابتدا این پایه های فلزی توسط نصابان حصارهای چمنی روی زمین و یا در قسمت بالای دیوار و تراس نصب شده و پس از آن فنس روی آن ها با استفاده از بست های فلزی نصب و محکم خواهد شد.

    word image 278004 1 - فنس چمنی چیست؟ -

    موارد کاربرد فنس چمنی

    • برای دیوارکشی دور تراس ها
    • ایجاد دیوار سبز در باغ رستوران ها، روف گاردن ها
    • ایجاد حصار برای باغ، حیاط ویلا و بالای دیوار خانه
    • استفاده در فضاهای ورزشی و استخرها
    • قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری
    • قابلیت استفاده از آن ها در مبلمان شهری

     نحوه محاسبه قیمت

    فنس چمنی در عرض های ۱متر – ۱/۵ و ۲ متر وجود دارد و قابل سفارش است. قیمت فنس ها براساس مترمربعی محاسبه می شود و برای این کار باید عرض فنس را در طول مورد نیاز خود ضرب کرده تا مساحت به مترمربع محاسبه شود.

    قیمت فنس چمن مصنوعی چقدر است؟

    همانطور که گفته شد، تولید‌کنندگان در ساخت فنس چمنی از متریال مختلف مانند الیاف چمن مصنوعی و مفتول‌های فلزی بهره برده‌اند. لذا قیمت فنس چمنی با توجه به قیمت این متریال، تعیین و اعلام خواهد شد. تغییر قیمت مواد‌اولیه از یک سو و ضخامت مختلف مفتول‌ها از سوی دیگر منجر به تغییر در قیمت اصلی محصول شده‌ و آن را با نوساناتی همراه ساخته‌اند. مثلا اگر ضخامت مفتول‌ها افزایش یابد، استحکام و مقاومت محصول نیز افزایش پیدا کرده و به دنبال آن قیمت فنس هم روند صعودی خواهد داشت.

    عوامل دیگری هم باعث می‌شوند تا قیمت توری چمنی تغییر پیدا کند؛ مثلا تعداد چشمه‌های موجود در محصول، در این موضوع دخیل می‌باشند. فنس دارای چشمه 4*4 بیش از همه مورد توجه قرار گرفته و قیمت بیشتری دارد. در مجموع، چشمه‌های ریز منجر به افزایش قیمت فنس خواهند شد. چرا؟ چون چنین چشمه‌هایی باعث افزایش کیفیت و دوام محصول می‌شوند. پس اگر کمی بیشتر برای خرید این فنس هزینه کنید، می‌ارزد.

    البته باید  گفت نوع چمن مصنوعی هم در قیمت فنس چمنی ، تاثیر‌گذار است. اگر چمن به‌کار‌رفته در این محصول، حاوی الیاف بلندتر، گره‌ها و تراکم بیشتر و نخ مرغوب‌تر باشد، طبیعتا باعث افزایش قیمت فنس خواهد شد. البته در این میان، متغیر بودن نرخ ارز و تورم حاکم بر بازار هم در قیمت فنس اثر می‌گذارند.

    word image 278004 2 - فنس چمنی چیست؟ -

    تفاوت فنس چمنی چشمه 4 و چشمه 5

    در دسته بندی فنس چمنی چشمه به طور معمول ابعاد شبکه داخلی آن ها در نظر گرفته می شوند. فنس چمنی چشمه 5 در حقیقت از مربع هایی با ابعاد 5 در 5 تشکیل شده است اما فنس چمنی چشمه 4 از مربع هایی با ابعاد 4 در 4 تشکیل شده است.

     

    خرید فنس چمنی

    شما می توانید جهت خرید فنس چمنی به وب سایت فروشگاه آنلاین ناریا مراجعه و به صورت آنلاین و یا تلفنی اقدام به خرید نمایید.خرید شما در تهران طی مدت 24 ساعت و در شهرستان ها ظرف مدت 48 ساعت کاری تحویل شما می گردد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.