سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41503 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با انواع مدل های سطل زباله پارکی
    26 فروردین 1403 - 18:24
    شناسه : 278108
    3
    رپورتاژ آگهی؛

    امروزه سطل زباله پارکی یکی از کاربردی ترین محصولات در فضاهای عمومی و باز محسوب می شود که می تواند کمک زیادی به حفظ محیط زیست و سلامت جامعه کند! در حال حاضر سطل های زباله پارکی در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام با توجه به ویژگی های بیرونی خود می توانند بازدیدکنندگان را به دفع صحیح زباله و حفظ زیبایی محیط ترغیب کنند.

    پ
    پ

    امروزه سطل زباله پارکی یکی از کاربردی ترین محصولات در فضاهای عمومی و باز محسوب می شود که می تواند کمک زیادی به حفظ محیط زیست و سلامت جامعه کند! در حال حاضر سطل های زباله پارکی در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام با توجه به ویژگی های بیرونی خود می توانند بازدیدکنندگان را به دفع صحیح زباله و حفظ زیبایی محیط ترغیب کنند.

    این نوع سطل ها نیز به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت بو نمی دهند و دارای سوراخ هایی برای تبادل هوا هستند. یکی از پرکاربردترین سطل های زباله در پارک ها سطل های بازیافت برای هستند! امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته، استفاده از سطل زباله پارکی برای بازیافت و به منظور حفظ منابع طبیعی و محیط زیست مواد استفاده می شود. اگر می خواهید در مورد مزایا و انواع سطل های زباله مناسب پارک ها بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

    خرید و قیمت سطل زباله پارکی و شهری مخزن گالوانیزه مکانیزه

     مزایای سطل های بازیافت پارکی

    • با طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • تنوع گسترده در طراحی، ساخت و ساخت
    • بدنه مقاوم و بادوام در برابر عوامل مختلف پوسیدگی و فرسایش
    • هزینه پایین برای خرید و نصب
    • جمع آوری و تفکیک زباله های زیست محیطی
    • رنگ آمیزی در رنگ های مختلف و زیباتر کردن محیط
    • مناسب برای پارک ها و فضاهای عمومی شهری

    انواع سطل زباله شهری

    امروزه سطل های زباله شهری در طرح ها و کاربردهای متنوعی تولید و عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر می خواهید در مورد پر مصرف ترین و مناسب ترین سطل های بازیافت شهری برای حفاظت از محیط زیست بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

    مدل سطل زباله خرد شده

    یکی از انواع سطل زباله پارکی که برای مواد قابل بازیافت طراحی شده است، سطل زباله خرد شده است. این سطل زباله برای اولین بار توسط شخصی به نام جان بروئر طراحی و ساخته شد. این سطل زباله زیبا و مدرن مانند کاغذ باطله مچاله شده طراحی شده است.

    سطل زباله پارکی مدل صنعتی

    یکی از متداول ترین سطل های زباله مورد استفاده در بیشتر پارک ها و فضای سبز شهر، سطل زباله صنعتی است. به طور معمول، این سطل زباله برای محیط هایی که روزانه مقادیر زیادی زباله تولید می شود، مانند محیط های صنعتی استفاده می شود. این سطل های زباله بیشتر برای جمع آوری کاغذ، بطری و جعبه در اماکن عمومی شهر و حتی خارج از آن استفاده می شود. به همین دلیل می توانند گزینه مناسبی برای جمع آوری مواد بازیافتی در محیط های مختلف شهری باشند!

    سطل زباله چوبی

    یکی دیگر از سطل های زباله مدرن که بیشتر برای جمع آوری زباله های بازیافتی در مکان های عمومی استفاده می شود، سطل زباله چوبی است. سطل زباله های چوبی قیمت بسیار کمی دارند و به همین دلیل به شما این امکان را می دهند که هر تعداد که نیاز دارید بردارید و از آنها در فضاهای مختلف استفاده کنید.

    باید اضافه کرد که این سطل ها یکبار مصرف بوده و به راحتی تمیز می شوند. همچنین باید اضافه کرد که اکثر این نوع سطل های زباله از مواد بازیافتی ساخته شده اند و به همین دلیل به محیط زیست آسیب نمی رسانند. سطل زباله های چوبی محیط را زیباتر کرده و هماهنگی خوبی با محیط اطراف ایجاد می کند.

    سطل زباله پارکی با کیفیت تضمینی | مشخصات فنی سطل زباله پارکی

    سطل زباله ثابت مناسب برای فضاهای بزرگ

    اگر به دنبال یک سطل زباله محکم و بادوام هستید، سطل های زباله ثابت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این نوع سطل زباله از پلاستیک سنگین و فشرده ساخته شده و به همین دلیل در محیط های مختلف با آب و هوای متفاوت می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد. سطل زباله ثابت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جمع آوری زباله های بازیافتی در فضاهای بزرگ شهری باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سطل های زباله شهری وجود وزنه ها یا لنگرهایی است که از دمیدن یا سرقت آنها جلوگیری می کند.

    سطل های زباله پارکی کوچک

    سطل های زباله کوچک به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به راحتی بر روی دیوار و هر مکانی نصب می شوند و فضای کمی را اشغال می کنند، بنابراین می توانند گزینه بسیار مناسبی برای اتاق هایی با فضای کم باشند! ظرفیت کل این سطل های زباله حدود 100 لیتر است. در بیشتر موارد از این سطل های زباله برای صرفه جویی در فضا استفاده می کنند.

    سطل زباله استیل گالوانیزه

    از دیگر سطل های زباله که برای فضاهای شهری بزرگ استفاده می شود می توان به سطل زباله گالوانیزه اشاره کرد. این نوع سطل ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که می توانید مدل های کوچک تری از این سطل ها را نیز سفارش داده و خریداری کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سطل های زباله گالوانیزه بودن آنهاست!

    گالوانیزه روشی برای ایجاد یک پوشش محافظ روی آهن یا آلومینیوم است که از خوردگی و زنگ زدگی فلز تا حد زیادی در دراز مدت جلوگیری می کند.

    سطل زباله پارکی

    نمونه دیگری از سطل های چرخ دار که عمدتاً برای جمع آوری مواد قابل بازیافت استفاده می شوند، سطل های چرخ دار هستند. این سطل ها می توانند چندین کیسه و بار را در خود جای دهند و با استفاده از چرخ هایی که دارند به هر جایی که دارند جابه جا می شوند!

    برای جلوگیری از جابجایی این سطل ها به هر جایی می توان دسته این سطل ها را به مکانی متصل کرد و در صورت نیاز آزاد کرد.

    سطل زباله پارک پلاستیکی

    یکی از ویژگی های متمایز سطل های زباله پلاستیکی مقاومت و دوام بالای آن ها در برابر عوامل پوسیدگی مختلف مانند نور خورشید، شرایط جوی مختلف، ضربه و… است! معمولاً در طراحی و ساخت این سطل های زباله از پلاستیک ضخیم تری استفاده می شود تا دوام بیشتری داشته باشند و وزن زیادی را تحمل کنند. این سطل های زباله در مکان های عمومی مانند پارک ها، باغ ها و … استفاده می شود.

    سطل زباله شهری پلاستیکی؛ فولاد گالوانیزه بزرگ آبی سبز Polyethylene - آراد برندینگ

    سطل زباله فلزی

    دلایل مختلفی وجود دارد که اغلب مردم سطل زباله فلزی را به جای مدل های پلاستیکی انتخاب می کنند! سطل های زباله فلزی به دلیل دوام و مقاومتی که دارند وزن زیادی را تحمل می کنند. همچنین برخلاف پلاستیک، سطل زباله های فلزی به دماهای بالا و پایین واکنش نشان نمی دهند. یکی از دلایل اصلی استفاده از سطل های زباله فلزی در محیط های شهری این است که این مواد بوی زباله را جذب نمی کنند.

     

    آخرین کلمه

    سطل زباله پارکی انواع مختلفی دارد که برای بازیافت مناسب هستند. در این مقاله از سایت بامردم سعی کردیم تعدادی از محبوب ترین و کاربردی ترین آنها را به شما معرفی کنیم. تمامی سطل های زباله معرفی شده در این مقاله از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای محیط های بزرگ می باشد. انواع سطل زباله شهری مناسب برای بازیافت را می توانید با ورود به فروشگاه های معتبری مانند تفریح سازان با بهترین قیمت تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.