سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41501 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شرایط، مراحل و هزینه‌های 2024 ویزای استارتاپ کانادا در اکسپرتاپ
    27 فروردین 1403 - 19:00
    شناسه : 278185
    2
    رپورتاژ آگهی؛

    ویزای استارتاپ کانادا، یکی از روش‌های عالی برای مهاجرت به کانادا است. در این مطلب از اکسپرتاپ، صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا را موردبررسی قرار دادیم تا با فرایند این نوع مهاجرت، بیش‌تر آشنا شوید.

    پ
    پ

    برنامه مهاجرتی استارتاپ کانادا را می‌توان یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجراتی برای افراد خلاق دانست. دولت کانادا این برنامه مهاجرتی را به منظور جذب ایده‌های تجاری خلاقانه و ایجاد کسب‌وکارهای جدید در خاک خود ایجاد کرده است؛ بنابراین، متقاضیان ویزای استارتاپ کانادا می‌توانند با ارائه طرح تجاری ایده خود، درخواست خود را مبنی بر دریافت اقامت این کشور ارسال کنند. درصورتی‌که ایده تجاری شما مورد تأیید کارفرمایان کانادایی قرار بگیرد، می‌توانید جهت اخذ ویزای استارتاپ این کشور اقدام کنید. اکسپرتاپ یکی از مؤسسه‌های فعال در این زمینه است که می‌تواند مسیر دریافت ویزای استارتاپ این کشور را راحت ساخته و هزینه‌های شما را کاهش دهد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا را موردبررسی قرار دهیم.

    مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا در نگاه کلی

    این نوع ویزای کانادا را می‌توان فرصت مناسبی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوین و خلاقانه در کشور کانادا دانست. به‌واسطه این برنامه مهاجرتی شما می‌توانید اقامت دائم این کشور را به‌دست آورید؛ این مورد را می‌توان مهم‌ترین مزیت و ویژگی این نوع ویزای کانادا دانست. این برنامه مهاجرتی از مزایای متعددی برای افراد برخوردار است؛ مزایایی که زندگی لذت‌بخش و رشد اقتصادی بسیار خوبی را برای وی و خانواده او به ارمغان می‌آورد. ازجمله مهم‌ترین مزایای ویزای استارتاپ این کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حمایت دولت کانادا از کسب‌وکار جدید شما

    • امکان دریافت اقامت دائم خود و خانواده‌تان به‌صورت همزمان

    • امکان فعالیت و زندگی در کانادا تا زمان صدور اقامت دائم

    • امکان دریافت شهروندی و پاسپورت این کشور پس از 3 سال

    • و…

    این موارد تنها گوشه‌ای از مزایای ویزا استارتاپ کانادا به شمار می‌روند. برنامه مهاجرتی استارتاپ این کشور شما را قادر می‌سازد که همزمان با مهاجرت، کسب‌وکار خود را در این کشور راه‌اندازی کرده و به درآمد بسیار خوبی نیز دست پیدا کنید. البته، توجه داشته باشید که ویزای استارتاپ کانادا نیز همچون سایر روش‌های مهاجرتی دارای چالش‌ها و معایبی است. آگاهی از این معایب می‌تواند بر تصمیم‌گیری شما تأثیر گذاشته و مسیر مهاجرتی روشن‌تری را برایتان به ارمغان بیاورد. برخی از مهم‌ترین معایب ویزای استارتاپ کانادا عبارت‌اند از:

    1. سختی و مشکلات همکاری با دیگر اعضاء استارتاپ

    2. بالا بودن مقدار تمکن مالی لازم

    3. طولانی بودن روند رسیدگی به درخواست

    4. پیچیدگی روند اداری دریافت ویزای استارتاپ این کشور

    5. فاصله جغرافیایی زیاد با ایران

    6. پذیرش محدود ایده‌های تجاری از میان انبوه ایده‌های ارائه‌شده

    7. و…

    مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا در نگاه کلی مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا در نگاه کلی

    شرایط و مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

    دریافت ویزای استارتاپ این کشور شامل مراحل مشخصی است که باید به ترتیب سپری کنید. همچنین، برای برخورداری از این برنامه مهاجرتی باید مشمول شرایط خاص و ویژه آن نیز باشید. درصورتی‌که یک یا چند مورد از شرایط تعیین‌شده را نداشته باشید، پرونده مهاجرتی شمارد شده و به درخواست شما رسیدگی نخواهد شد؛ بنابراین، اهمیت بسیاری دارد که پیش از اقدام برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا و صرف هزینه‌های مربوط به آن، آگاهی کاملی از شرایط این روش مهاجرتی داشته باشید. به‌طورکلی، برای اخذ ویزای استارتاپ این کشور باید شرایط زیر را داشته باشید:

    • برخورداری از نامه ساپورت از سوی یک کارفرمای کانادایی معتبر

    • عدم سوءپیشینه و مشکل پزشکی خاص

    • تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه

    • برخورداری از تحصیلات لازم؛ سابقه حداقل یک سال تحصیل در دانشگاه

    • برخورداری از توان و تمکن مالی برای ساپورت خود و خانواده‌تان در 6 ماه اول مهاجرت به کانادا

    درصورتی‌که مشمول شرایطی که در بالا ذکر کردیم باشید، می‌توانید جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا و اقامت این کشور اقدام کنید. جهت اخذ ویزا باید مراحل متعددی را سپری کنید. توجه داشته باشید که برخی از این مراحل دارای هزینه‌های مخصوص به خود هستند که باید از سوی فرد متقاضی پرداخت شوند. مراحل دریافت ویزای استارتاپ کشور کانادا و مهاجرت از طریق این روش مهاجرتی عبارت‌اند از:

    1. ایده تجاری خود را براساس بازار کار و شرایط کانادا موردبررسی قرار داده و از سوددهی آن مطمئن شوید.

    2. پیش از ارائه ایده تجاری خود، آخرین شرایط اداره مهاجرت کانادا را در رابطه با ویزای استارتاپ این کشور بررسی کنید.

    3. ایده تجاری خود را به کارفرمایان و مراکز حمایتی کانادا ارسال کنید.

    4. منتظر دریافت پاسخ و نامه حمایتی از سوی مراکز حمایتی که با آن‌ها مذاکره کرده‌اید باشید.

    5. در صورت دریافت نامه حمایتی، ایده تجاری شما تأیید شده است و می‌توانید جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا و راه‌اندازی کسب‌وکار خود در این کشور اقدام کنید.

    هزینه‌های اخذ ویزای استارتاپ کانادا در اکسپرتاپ

    ثبت درخواست ویزا استارتاپ کانادا، هزینه‌های متعددی را برای فرد متقاضی به همراه دارد. این هزینه‌ها را می‌توان یک امر روتین در ثبت درخواست و رسیدگی به پرونده مهاجرتی دانست. دولت کانادا برای بررسی به پرونده مهاجرتی فرد متقاضی و انجام اقدامات لازم جهت صدور ویزای استارتاپ، هزینه‌های جداگانه‌ای را در نظر گرفته است. ازجمله هزینه‌های مربوط به اخذ ویزای استارتاپ کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • هزینه جاب آفر برای متقاضی اصلی: 230 دلار

    • هزینه ورک پرمیت برای متقاضی اصلی: 255 دلار

    • هزینه اقامت دائم برای متقاضی اصلی: 2140 دلار

    • هزینه انگشت‌نگاری: 85 دلار

    • و…

    مواردی که در بالا ذکر کردیم، تنها بخشی از هزینه‌های مربوط به اخذ ویزای استارتاپ کانادا است. شما عزیزان می‌توانید با انتخاب یک مؤسسه مهاجرتی معتبر همچون، اکسپرتاپ، درصد موفقیت پرونده مهاجرتی خود را افزایش داده و از صرف هزینه‌های مجدد جلوگیری کنید.

    هزینه‌های اخذ ویزای استارتاپ کانادا در اکسپرتاپ

    اکسپرتاپ؛ متخصص در زمینه اخذ ویزای استارتاپ کانادا

    همان‌طور که اشاره کردیم، ویزای استارتاپ کانادا یکی از بهترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا برای جذب کسب‌وکارهای نوین و خلاقانه است. افراد بسیار زیادی متقاضی دریافت این نوع ویزای مهاجرتی و راه‌اندازی کسب‌وکار خود در کشور کانادا هستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید باید توجه داشته باشید که برای دریافت ویزای استارتاپ این کشور، باید مشمول شرایط خاصی بوده و مراحل از پیش تعیین‌شده این برنامه مهاجرتی را سپری کنید.

    اکسپرتاپ به‌عنوان یکی از بهترین مؤسسه‌های فعال در زمینه مهاجرت به کانادا، بهترین خدمات مربوط به ویزای استارتاپ این کشور را ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شده و جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا از خدمات و تجربه آن‌ها بهره‌مند شوید؛ برای این منظور کافی است که با شماره تلفن 09021109021 تماس حاصل نمایید. همچنین، می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و برخورداری از سایر خدمات مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا به وب‌سایت این مجموعه، به نشانی اینترنتی https://expertup.info/، مراجعه کنید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.