سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41503 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظروف مناسب برای پذیرایی در منزل
    29 فروردین 1403 - 14:24
    شناسه : 278291
    1

    موضوعی که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، معرفی ظرف هایی است که در لیست ظرف های پذیرایی ضروری منزل جای دارند. اگر نمی دانید کدام ظروف در این لیست قرار دارد در ادامه با ما همراه باشید؛ ما می خواهیم 10 تا از مهم ترین ظرف های پذیرایی را به شما معرفی کنیم.

    پ
    پ

    موضوعی که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، معرفی ظرف هایی است که در لیست ظرف های پذیرایی ضروری منزل جای دارند. اگر نمی دانید کدام ظروف در این لیست قرار دارد در ادامه با ما همراه باشید؛ ما می خواهیم 10 تا از مهم ترین ظرف های پذیرایی را به شما معرفی کنیم.

    1- شیرینی خوری

    یکی از ظرف هایی که برای پذیرایی از مهمان باید حتما حضور داشته باشد، شیرینی خوری است. از آنجایی که در اغلب ما ایرانی ها در مهمانی هایمان شیرینی سرو می کنیم، باید شیرینی خوری در خانه هایمان داشته باشیم. تنوع این ظرف ها زیاد است و اگر می خواهید یک ظرف شیرینی خوری زیبا و منحصر به فرد برای پذیرایی از مهمان داشته باشید حتما به مرکز فروش شیرینی خوری عمده بروید و از بین مدل هایی که می بینید هر کدام که دوست دارید انتخاب کنید.

    2- ظرف آجیل خوری

    از دیگر ظرف هایی که نمی توان آن را در لیست ظرف های پذیرایی نیاورد، ظرف آجیل خوری است. این ظرف ها به خصوص در روزهای عید نوروز رونق زیادی پیدا کرده و اغلب خانم ها به دنبال آن هستند که بتوانند یک آجیل خوری زیبا و شیک برای ریختن آجیل ها فراهم کنند. خانم هایی که اندکی سخت پسند هستند خوب است به مرکز پخش عمده ظرف آجیل خوری بروند. در این مراکز، کلی ظرف های آجیل خوری در شکل ها و طرح های متفاوت به چشم می خورد که می توان از بین آنها خاص ترین و شیک ترین را انتخاب کرد.

    3- ظرف های کیک خوری

    اگر یک کیک پز حرفه ای هستید و یا اگر دوست دارید هر زمانی که مهمان به خانه تان می آید با کیک هایی خوشمزه و زیبا از او پذیرای کنید، حتما به ظرف های کیک خوری نیاز پیدا خواهید کرد. این ظرف ها مخصوص سرو کیک هستند. معمولا ظرف های کیک خوری، خیلی شیک هستند و داشتن آنها در خانه نوعی غنیمت به شمار می رود.

    C:\Users\P.Andishe\Desktop\twenty-models-latest-chinese-wooden-1401-catering-service-2.jpg

    4- پیش دستی

    یک مهمانی، بدون پیش دستی اصلا معنا و مفهومی ندارد. فرقی نمی کند که شما می خواهید لوکس ترین و گران ترین میوه ها را برای پذیرایی از مهمان خود آماده کنید، یا میوه هایی همچون سیب و پرتقال بیاورید؛ در هر صورت، مهمان شما نمی تواند میوه و شیرینی را در دستان خود نگه دارد و به همین دلیل شما باید پیش دستی نیز داشته باشید. به جرات می توانیم بگوییم که مهم ترین و اصلی ترین ظرف در میان ظرف های پذیرایی، پیش دستی ها هستند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید به مرکز پخش پیش دستی بروید و یکی از مدل های موجود در آنجا را تهیه کرده و به زیباترین شکل ممکن از میهمان خود پذیرایی کنید.

    5- ظرف میوه خوری

    وقتی که یک مهمان به خانه ما می آید، اگر شیرینی و آجیل هم نداشته باشیم قطعا میوه داریم تا به وسیله آن از مهمان خود پذیرایی کنیم. به همین دلیل است که معمولا ظرف میوه خوری در خانه همه ما ایرانی ها یافت می شود و این، یکی از ظرف هایی است که خانم ها سعی می کنند برای خرید آن سلیقه و دقت زیادی به خرج دهند؛ چرا که نشان دهنده دقت و سلیقه آنها در خرید است.

    6- استکان و فنجان

    به مانند میوه، چای نیز یکی از همان پایه های ثابت در پذیرایی در خانه ی ایرانی هاست. امروزه، طرح های متفاوتی از استکان و فنجان تولید شده و در بازار به فروش می رسد و خانم های خانه دار می توانند از بین استکان ها و فنجان های متفاوت، هر کدام را که خواستند تهیه کنند و در آنها چای و یا قهوه سرو کنند. با رفتن به مراکز پخش استکان و فنجان می توان از وجود تنوع در مدل های این ظرف پذیرایی مطلع شد و از ظرف هایی که در بازار، ترند شده اند دیدن کرد.

    7-اردوخوری

    کسانی که عادت دارند در مهمان های خود، پیش غذا نیز سرو کنند باید اردوخوری داشته باشند. البته، تنها استفاده اردوخوری، سر میز شام و یا نهار نیست و افراد می توانند از اردوخوری ها برای پذیرایی بعد از شام نیز استفاده کنند. فکر کنید که در کنار مهمانان خود نشسته اید و می خواهید میوه خشک، شکلات و یا آجیل سرو کنید؛ اینجا اگر یک اردوخوری چند قسمتی داشته باشید می توانید به کمک آن، و به بهترین شکل ممکن از مهمان های خود پذیرایی کنید و اوقات خوب و خوشی را برای آنها رقم بزنید. اردوخوری ها تنوع زیادی دارند و به همین دلیل نمی توان هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها در نظر گرفت.

    8- کاسه و پیاله

    از دیگر ظرف هایی که در خانه هر ایرانی می توان دید، کاسه و پیاله است. از کاسه و پیاله برای سرو انواع آش، آبگوشت و غیره استفاده می کنند. اگر دوست داشته باشید تا همه لوازم و ظروف پذیرایی تان یک شکل باشند، می توانید کاسه و پیاله را هماهنگ با بقیه ظرف هایتان تهیه کنید؛ اینجوری نظم و ترتیب جالب و دوست داشتنی بین ظرف های پذیرایی تان ایجاد می شود. از آنجایی که می خواهید خوراک های داغ را داخل کاسه و پیاله بریزید بهتر است برای تهیه کاسه و پیاله های نشکن اقدام کنید و پخش کاسه پیاله یک پیشنهاد خوب برای شماست.

    9- سینی

    سینی نیز از دیگر ظرف های پذیرایی است که بدون آن نمی توان به درستی از مهمان ها پذیرایی کرد. معمولا، خانم های خانه دار یک سینی دم دستی دارند و یک سینی پذیرایی. سینی های دم دستی، ساده هستند اما سینی های مخصوص پذیرایی طرح دار و بسیار زیبا هستند. هر زمان که می خواهید سینی بخرید سعی کنید انواعی از آن را تهیه کنید که خوش دست باشد. در مراکز فروش سینی عمده، انواع متفاوت سینی وجود دارد که خانم ها می توانند هر مدلی که دوست دارند تهیه کنند.

    10- قندان

    قندان نیز برای سرو چایی، لازم و ضروری بوده و کامل کننده آن است. داخل قندان ها می توانید قند بریزید، پولکی بریزید، نقل بریزید و خیلی چیزهای دیگر که می توان در کنار چای میل کرد را می توان در قندان ها ریخت و به کمک این چیزهای خوشمزه از مهمان ها پذیرایی کرد، اگر برای منزل خود نیاز به بیش از یک قندان دارید، میتوانید از یک مرکز پخش و فروش قندان استفاده نمایید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.