شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42790 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2422×
نماینده منتخب لاهیجان و سیاهکل دعوای بیست ساله را خاتمه داد!
3 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:18
شناسه : 278601
5

حاج سلمان با ورود به پرونده‌ای پیچیده و طولانی درخصوص شركت تعاونی‌ بسيجيان به عنوان رییس شعبه ششم حل اختلاف شهرستان لنگرود، با کیاست خویش توانست پس از 20 سال سازش را بین طرفین پرونده برقرار سازد.

پ
پ

سلمان زارع منتخب حوزه انتخابیه لاهیجان، سیاهکل، رودبنه و دیلمان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این روزها در شعبه ششم حل اختلاف شهرستان لنگرود مشغول به خدمت است.

پرونده‌ای درخصوص شركت تعاونی‌ بسيجيان در شعبه ششم حل اختلاف شهرستان لنگرود وجود داشت که صد و چهل و هفت نفر خواهان و خوانده درگیر آن بودند‌. پرونده مذکور پس از بیست سال کشمکش طرفین مختومه گردید.

حاج سلمان با ورود به این پرونده پیچیده و طولانی به عنوان رییس شعبه ششم حل اختلاف شهرستان لنگرود ، با کیاست خویش توانست سازش را بین طرفین پرونده برقرار سازد.

در این مهم علاوه بر سلمان زارع، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنگرود نیز، ایفای نقش نمودند.

نکته عجیب این ماجرا این است که، چندین رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه ادوار جمهوری اسلامی در سفر به گیلان خواستار پیگری و خاتمه این پرونده شده بودند، که سرانجام توسط سلمان زارع گره کور این پرونده باز گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.